نقش منفی «قلاده‌های طلا» را نپذیرفتم/تفاوت فرماندهان در جنگ ایران به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری نقش منفی «قلاده‌های طلا» را نپذیرفتم/تفاوت فرماندهان در جنگ ایران  به گزارشهاریکا خبر، سید جواد هاشمی شب گذشته ۲۵ فروردین در برنامه مضیف که از تلویزیون اینترنتی «حبیب» و در بستر تلوبیون روی آنتن می‌رود حضور […]

نقش منفی «قلاده‌های طلا» را نپذیرفتم/تفاوت فرماندهان در جنگ ایران

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری نقش منفی «قلاده‌های طلا» را نپذیرفتم/تفاوت فرماندهان در جنگ ایران  به گزارشهاریکا خبر، سید جواد هاشمی شب گذشته ۲۵ فروردین در برنامه مضیف که از تلویزیون اینترنتی «حبیب» و در بستر تلوبیون روی آنتن می‌رود حضور یافت و درباره ایفای نقش شهدا در فیلم و سریال‌ها بیان کرد: این توفیقی برای من بوده است که ۳۳ بار نقش شهدا را بازی کرده‌ام و این میان ۴ بار نقش شهدا و شخصیت‌های واقعی بوده است.
وی ادامه داد: آخرین نقشی که بازی کردم و هنوز فیلم آن اکران نشده نقش حبیب بن مظاهر است که با گریم متفاوتی بازی کردم با این‌که این نقش کوتاه بود اما آن‌قدر برای خودم تأثیرگذار بود که حالم را دگرگون کرد.
این بازیگر در ادامه درباره فرماندهانی مثل شهید همت و دیگر فرماندهان دوران دفاع مقدس بیان کرد: در تاریخ بشریت تنها دفاع مقدس ماست که بیشتر از ۷۰ درصد از فرماندهانش به شهادت رسیدند فرماندهان در دفاع مقدس ما جلوتر از سربازان و بسیجیان بودند و رفتند و به شهادت رسیدند، این چیزی است که در جنگ‌های دیگر دنیا نمونه‌اش را نمی‌بینید.
وی در پاسخ به این سوال که چقدر نقش‌هایش در زندگی او تأثیرگذار بوده‌اند پاسخ داد: نقش‌های من از من مراقبت کرده‌اند اما شاید من هم گاهی از چنگ شأن در رفته‌ام.
هاشمی در بخش دیگر درباره اینکه حضورش در سریال «زخم کاری» را خطا می‌داند یا خیر گفت: آن کار بدی نبود و من هم بازیگر هستم. مسعود ده‌نمکی هم در یکی از سریال‌ها یک نقش منفی به من داد که ابتدا به او گفتم بازی نمی‌کنم و بعد او این‌طور قانعم کرد که کلیت این اتفاق حق است و خوب است. البته خدا را شکر مخاطب تا پایان قصه نمی‌فهمید که نقش من منفی است.
این بازیگر درباره ایفای نقش‌های منفی و امتناعی که از حضور در آنها دارد توضیح داد: البته نقش‌های منفی زیاد به من پیشنهاد شده‌است اما اصالت فیلم و اثر آن‌قدر نبوده است که بپذیرم مثلاً در «قلاده‌های طلا» ساخته ابوالقاسم طالبی نقشی منفی به من پیشنهاد شد اما نپذیرفتم و احساس کردم این نقش به من ضربه می‌زند.
هاشمی در پایان هم در وصیتی به فرزندانش بیان کرد که از آنها درخواست دارد حسینی زندگی کنند و حسینی هم بمیرند. امیدوارم براتون خبر   نقش منفی «قلاده‌های طلا» را نپذیرفتم/تفاوت فرماندهان در جنگ ایران براتون مفید بوده باشه

 
2023-04-17 18:28:59