نخبگان فردا با رئیس جمهور دیدار می کنند به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  نخبگان فردا با رئیس جمهور دیدار می کنند  به گزارشهاریکا خبر، دوازدهمین همایش ملی نخبگان فردا با شعار «حکمرانی نخبگانی؛ سرآمدی ایران» ۲۶ هاریکا ماه با حضور رئیس جمهور، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، نخبگان و مسئولان مرتبط […]

نخبگان فردا با رئیس جمهور دیدار می کنند

به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  نخبگان فردا با رئیس جمهور دیدار می کنند  به گزارشهاریکا خبر، دوازدهمین همایش ملی نخبگان فردا با شعار «حکمرانی نخبگانی؛ سرآمدی ایران» ۲۶ هاریکا ماه با حضور رئیس جمهور، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، نخبگان و مسئولان مرتبط با نخبگان برگزار می‌شود.
امسال قرار است این برنامه با مشارکت ۵۰۰ نفر از نخبگان، مقامات و مسئولان کشور و نمایندگان مجلس برگزار شود.
قرار است علاوه بر سخنرانی رئیس جمهور و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ۵ نفر از نخبگان در حوزه‌های مختلف سخنرانی کنند. در حاشیه این همایش قرار است نمایشگاهی از نهادهای نخبگانی همچون صندوق‌ها و گروه‌های مختلف برگزار شود. پیش بینی شده نشست‌های حوزه حکمرانی نخبگانی در زمینه اقتصادی، سیاست داخلی و خارجی، علم و فناوری و فرهنگی، اجتماعی، رسانه‌ای برگزار شود.
تبیین گفتمان و شعار حکمرانی نخبگان که موجب سرآمدی ایران می‌شود، لزوم استفاده حداکثری از نخبگان و اجتماع نخبگی در مدیریت تحولات کشور، لزوم مشارکت نخبگان در حل مشکلات صنعت و جامعه، رفع موانع فعالیت نخبگانی و نگه داشتن نخبگان در چرخه خدمت به جامعه از اهداف این همایش به شمار می‌رود.
 پیش بینی  شده در ادامه این همایش و در روز ۲۷ هاریکاماه، برخی نخبگان با مقام معظم رهبری دیداری داشته باشند. امیدوارم براتون خبر   نخبگان فردا با رئیس جمهور دیدار می کنند براتون مفید بوده باشه

 
2022-10-21 16:09:04