ناسا درباره رویدادهای ناشناخته و یوفوها تحقیق می کند به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  ناسا درباره رویدادهای ناشناخته و یوفوها تحقیق می کند  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از اسکای نیوز، سازمان فضایی آمریکا اعلام کرد روی شناسایی داده های موجود تمرکز می کند تا به اطلاعات بیشتری درباره رویدادهای مرموزی […]

ناسا درباره رویدادهای ناشناخته و یوفوها تحقیق می کند

به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  ناسا درباره رویدادهای ناشناخته و یوفوها تحقیق می کند  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از اسکای نیوز، سازمان فضایی آمریکا اعلام کرد روی شناسایی داده های موجود تمرکز می کند تا به اطلاعات بیشتری درباره رویدادهای مرموزی که در آسمان رصد می شود، دست یابد.
توماس زوربوخن مدیر ماموریت های علمی ناسا نیز احتمال وجود نگرانی هایی در جامعه علمی درباره تحقیقات در این باره را تایید کرد.
با این وجود او گفت: ما از به خطر افتادن شهرت مان نمی ترسیم. ما به شدت معتقدیم بزرگترین چالش این رویدادها آن است که داده ها در زمینه مذکور بسیار اندک است.
زوربوخن در ادامه افزود: ما زمین را با شیوه هایی نوین بررسی می کنیم و به دنبال راه هایی جدید برای بررسی آسمان هستیم. آنچه سعی داریم انجام دهیم آغاز تحقیقات بدون در نظر گرفتن نتیجه ای خاص در این زمینه است.
دیوید اسپرگل که قبلا رییس بخش آستروفیزیک دانشگاه پرینستون بوده رهبری این گروه از محققان را برعهده دارد و دانیل اوانز یکی از محققان ارشد ناسا تحقیق را رهبری می کند.
همچنین گروهی از محققان مستقل قرار است در پاییز امسال گردهم جمع شوند و طی ماه یک گزارش عمومی از یافته هایشان ارائه کنند.
به گفته اوانز ناسا حدود ۱۰۰ هزار دلار برای این تحقیق هزینه می کند. امیدوارم براتون خبر   ناسا درباره رویدادهای ناشناخته و یوفوها تحقیق می کند براتون مفید بوده باشه

 
2022-06-13 09:11:16