میزان گرد و غبار در رامشیر ۱۳ و اهواز ۹ برابر حدمجاز اعلام شد به گزارش سایت خبری هاریکا از اخبار خوزستان ،روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان اعلام کرد: وزش باد در روز چهارشنبه وقوع گرد و غبار در خوزستان را به دنبال داشت به طوری که میزان آن در ساعت ۱۶ […]

میزان گرد و غبار در رامشیر ۱۳ و اهواز ۹ برابر حدمجاز اعلام شد

به گزارش سایت خبری هاریکا از اخبار خوزستان ،روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان اعلام کرد: وزش باد در روز چهارشنبه وقوع گرد و غبار در خوزستان را به دنبال داشت به طوری که میزان آن در ساعت ۱۶ امروز در رامشیر ۱۳ و در اهواز بیش از ۹ برابر حدمجاز بود.
میزان گرد و غبار در ساعت ۱۶ امروز در رامشیر ۲ هزار و پنج، اهواز یک هزار و ۴۴۰، هندیجان ۸۹۰ و خرمشهر ۷۳۳ میکروگرم بر متر مکعب بود.
همچنین میزان گرد و غبار در این مدت در دزفول ۷۳۲، شوش ۶۰۴، حمیدیه ۵۰۰، بندر امام خمینی(ره) ۴۵۴، اندیمشک ۴۴۵، شادگان ۴۱۶، آبادان ۳۸۵ ، سوسنگرد ۳۴۷ و ماهشهر ۲۹۵ میکروگرم بر متر مکعب بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان نیز با اشاره به وزش باد در بیشتر نقاط استان، گفت: پدیده گرد و غبار به ویژه در مناطق جنوبی، جنوب غربی، غربی و مرکزی خوزستان تا عصر امروز چهارشنبه ادامه دارد.

محمد سبزه زاری افزود : وزش باد در بیشتر مناطق خوزستان متوسط تا شدید گزارش شده که موجب برخاستن گرد و غبار در این استان شده است.

سبزه زاری گفت: منشاء گرد و غبار امروز از کانون های داخلی است اما فردا پنجشنبه نیز پدیده گرد و غبار را خواهیم داشت که منشاء آن خارجی است.