معرفی برند اولتراسان اینترنشنال هلند تولید کننده دستگاه های سولاریوم برند اولتراسان اینترنشنال تولید کننده دستگاه های سولاریوم است. این برند معتبر واقع در کشور هلند است. اولتراسان اینترنشنال، نه تنها برترین تولید کننده سولاریوم در جهان است بلکه قدیمی ترین کارخانه و برند تولید کننده دستگاه سولاریوم در جهان نیز می باشد. تفاوت کیفیت […]

معرفی برند اولتراسان اینترنشنال هلند تولید کننده دستگاه های سولاریوم

برند اولتراسان اینترنشنال تولید کننده دستگاه های سولاریوم است.

این برند معتبر واقع در کشور هلند است.

اولتراسان اینترنشنال، نه تنها برترین تولید کننده سولاریوم در جهان است بلکه قدیمی ترین کارخانه و برند تولید کننده دستگاه سولاریوم در جهان نیز می باشد.

تفاوت کیفیت دستگاه سولار و تنوع آپشن ها و امکانات موجود در دستگاه های سولاریوم ساخت برند اولتراسان هلند یکی از مهم ترین مزیت های این برند است و به مصرف کننده این اختیار را می دهد که یک دستگاه را با امکانات دلخواه خود و با رنگ دلخواه و در نهایت انتخاب اینکه برق دستگاه تک فاز و یا سه فاز باشد را مد نظر داشته و از بین طیف وسیعی از دستگاه های سولاریوم، مورد دلخواه خود را با امکانات دلخواه انتخاب و تهیه نماید.

سولاریوم اولتراسان امکانات خود را تنها به موارد ذکر شده محدود نکرد، بلکه با تولید لامپ سولاریوم استثنایی و منحصربفرد سان فیت تحولی دیگر در تولید لامپ های سولاریوم و امکانات سولاریوم ایجاد کرد.

لامپ سولاریوم سان فیت از کارخانه اولتراسان تنها یک لامپ معمولی سولاریوم نیست، بلکه دارای معتبرترین استانداردهای جهانی است که در طیف وسیعی از مدل ها تولید می شود.

لامپ سان فیت دارای تائیدیه های بین المللی بوده و در تنوع مدل ها، سایزها، قدرت و توان برق، تنوع UV بوده و در نهایت لامپ های کلاتن را نیز به بازار معرفی و عرضه کرده است.

تاریخچه برند سولاریوم اولتراسان اینترنشنال

ویلم فابلز کارخانه سولاریوم اولتراسان اینترنشنال را در سال 1974 تاسیس کرد. او کار خود را از دفتر خود در خانه شروع کرد اما پس از مدتی به فضای بیشتری برای توسعه کار خود نیاز پیدا کرد و بنابراین اولتراسان اولین دفتر و مرکز انبار خود را در هلند، در اواخر همان سال افتتاح کرد.

در سال 1975 اولتراسان اولین دستگاه برنزه کننده  صورت خود، Ultrasun 1500 را ایجاد کرد و این یک موفقیت وسیع و خیلی سریع  بود که ده ها هزار دستگاه سولاریوم صورت  در سراسر جهان فروخته شد. سولاریوم اولتراسان نه تنها به خاطر جدیدترین نوآوری‌هایش شناخته شد، بلکه از آن زمان تا کنون به خاطر دستگاه های سولاریوم با کیفیت در سراسر جهان دارای رتبه و اعتبار ویژه ای است.

 

پس از موفقیت Ultrasun 1500 و برای همگام شدن با تقاضای جهانی، این کارخانه بزرگ علاوه بر هلند، یک مرکز در آلمان نیز افتتاح کردیم. برای حفظ پیوند بین هر دو شرکت، تأسیسات جدید در سالزبرگن درست بر فراز مرز هلند و آلمان ساخته شد.

اما اولتراسان به رشد و توسعه خود ادامه داد، در سال 1985 Ultrasun International به یک دفتر مرکزی جدید با یک انبار بزرگتر و همچنین فضای اداری بزرگتر نقل مکان کرد.

در سال 1986، Ultrasun 20.000 Turbo با تبدیل شدن به اولین سیستم برنزه با تنها لامپ های فشار قوی، تمامی مرزهای برنزه شدن و برنزه کردن پوست را تغییر داد. علاوه بر این، یک نام تجاری جدید زیر چتر Ultrasun به نام Sunfit Lighting ایجاد کرد که لامپ های دستگاه های برنزه کننده اولتراسان هلند و آلمان را تولید می کند.

پس از سالها تحقیق و توسعه،اولتراسان اینترنشنال دهه 90 را با ScannerTanner 6000 افتتاح کرد، یک دستگاه فرابنفش که کل بدن را اسکن و برنزه می کند.

این برند معتبر با توجه به رشد دنیای برنزه کردن و خدمت رسانی بهتر به مشتریان، دفتر دیگری را افتتاح کرد ، اما این بار در ایالات متحده آمریکا، Ultrasun USA.

همانطور که با دهه 90 خداحافظی می شد، با شرکت مرکزی Ultrasun نیز خداحافظی شد. به دلیل رشد بی سابقه، اولتراسان، مجبور شد یک بار دیگر حرکت کند. اما، به جای نقل مکان به یک ساختمان از قبل موجود، تصمیم گرفت  یک سازه 5 طبقه بسازد که نه تنها با نیازها و خواسته های این کارخانه و برند معتبر مطابقت دارد، بلکه مطابق با تقاضای مشتریان است.

و حتی کارخانه و دفتر تولید آلمان نیز برای پاسخگویی به تقاضا بسیار کوچک شده بود. بنابراین، باید به مکان بزرگتری در سالزبرگن نقل مکان کند.

 

برای به روز رسانی آخرین روند سلامتی و زیبایی، اولتراسان نوع جدیدی از دستگاه های جوانساز را برای جوانسازی و شادابی پوست ایجاد کرد، ماشین‌های کلاژنیک دکتر مولر و نور درمانی زیبایی . این برند جدید تخصص و تجربه دستگاهای سولاریوم Ultrasun را با هم ترکیب کرده و تمام عناصر زیبایی را در بر می گیرد.

از سال 1974 اولتراسون اینترنشنال پیشگام در برنزه کردن پوست اما بسیار مسئولانه برای حفظ و سلامت پوست بوده است. برند دستگاه های سولاریوم مخصوص برنزه کردن پوست، نه تنها دستگاه‌های سولاریوم برنزه ‌کننده حرفه‌ای را به مراکزی ارائه می دهد که می‌خواهند از برنزه کردن پوست لذت ببرند و خدمات ارائه دهند بلکه  گرما و نشاطی را که نور خورشید ساطع می‌کند را به پوست می بخشد تا فرآیند حمام کردن آفتاب و برنزه کردن پوست با همان جذابیت صورت پذیرد.

اولتراسان هلند پیشتاز و برترین تولید کننده دستگاه سولاریوم در جهان

اولتراسان اینترنشنال هلند علاوه بر تولید دستگاه های سولاریوم فوق حرفه ای تولید کننده انواع اکسسوری برنزه کردن پوست نیز می باشد.

این محصولات عبارتند ازمحصولات برنزه کننده، اعم از لوسیون ها و کرم های برنزه کننده، عینک سولاریوم، ژل ها و لیکویید های تمیز کننده دستگاه سولاریوم، لامپ های uv  و کلاتن و …

اولتراسان در خصوص تولید لامپ های سولاریوم تفاوتی بسیار با سایر تولید کنندگان و برندهای سولاریوم در جهان دارد و آن تنوع تولید لامپ  UV با درجه بندی های متنوع و استفاده از ریفلکتورها  برای انعکاس نور در دستگاه های ایستاده جهت رنگ دهی بهتر و همچنین تولید لامپ های کلاتن با تنوع گسترده قدرت لامپ و ابعاد لامپ سولاریوم می باشد.

لامپ های کلاتن که توسط اولتراسان اختراع و تولید شد، نوعی از لامپ های سولاریوم است که هم دارای طیف نوری برنزه کننده و هم دارای طیف نوری کلاژن ساز است تا در کنار برنزه کردن پوست به حفظ جوانی پوست شما کمک کند.

بسیاری بر این باورند که استفاده از دستگاه سولاریوم می تواند باعث خشکی پوست شود.

در صورتی که از دستگاه سولاریوم بی کیفیت، لامپ سولاریوم غیر استاندارد و برنزه کننده نامناسب استفاده می کنید قطعا این فرضیه درست است.

اما مادامی که از محصولات با کیفیت و دارای استانداردهای بین المللی مانند سولاریوم اولتراسان اینترنشنال هلند استفاده کنید سلامت پوست شما تضمین شده است.

نماینده رسمی و انحصاری برند اولتراسان اینترنشنال شرکت ساسانیان پارسیان کهن در ایران و امارات متحده عربی می باشد.