مشخصات ورق استیل ۳۰۴ جدول قیمت ورق استیل ۳۰۴ مات، قیمت انواع ورق استیل با گرید ۳۰۴ و با سطح نهایی مات را شامل می شود. به دلیل کاربردهای گسترده و گوناگون ورق استیل ۳۰۴ مات در صنعت، لازم است که این محصول با مشخصات مختلف تولید شود. معمولاً تنوع موجود در ورق های استیل […]

مشخصات ورق استیل ۳۰۴

جدول قیمت ورق استیل ۳۰۴ مات، قیمت انواع ورق استیل با گرید ۳۰۴ و با سطح نهایی مات را شامل می شود. به دلیل کاربردهای گسترده و گوناگون ورق استیل ۳۰۴ مات در صنعت، لازم است که این محصول با مشخصات مختلف تولید شود. معمولاً تنوع موجود در ورق های استیل ۳۰۴ ناشی از ضخامت و ابعاد آن هاست. به عنوان مثال امروزه می‌ توانیم انواع ورق استیل ۳۰۴ مات را با ضخامت نیم تا شصت میلیمتر در بازار مشاهده کنیم. طبیعتاً قیمت ورق استیل ۳۰۴ مات با افزایش ضخامت آن تغییر می‌ کند. به همین ترتیب دیگر مشخصات ورق های استیل ۳۰۴ مات نیز بر قیمت نهایی این محصولات تاثیر می گذارند.

 

 

مشخصات ورق استیل ۳۰۴ با سطح نهایی مات

ورق استیل ۳۰۴ مات یک ورق استیل با سطحی مات و غیر صیقلی است. سطح مات و خاکستری رنگ ورق استیل مات به شیوه پرداخت نهایی آن ارتباط دارد. بعد از تولید ورق استیل همواره آن را آنیل کرده و بازپخت می‌ کنند. این کار به منظور افزایش مقاومت ورق استیل و پیشگیری از ترک خوردن آن انجام می‌ شود. در ورق های استیل ۳۰۴ مات، آنیلینگ و اسید شویی به عنوان مراحل نهایی تولید این محصولات انجام می‌ شود. به عبارتی بعد از این مراحل عملیات دیگری برای صیقلی کردن این محصولات صورت نمی گیرد. به همین دلیل سطح این ورق ها مات است و نور را منعکس نمی کند.

ورق های استیل ۳۰۴ مات به دلیل اینکه نسبت به دیگر ورق های استیل از زیبایی ظاهری کمتری برخوردارند، کمتر برای مصارف زینتی مورد استفاده قرار می گیرند. البته در این مورد انواع ورق استیل ۳۰۴ مات دکوراتیو که با هدف استفاده در دکوراسیون طراحی و تولید شده اند استثنا هستند. کاربردهای ورق استیل ۳۰۴ مات موارد متنوعی را شامل می‌ شود. در تولید تجهیزات لوله کشی، لوازم فرآوری مواد شیمیایی، ساخت یخچال، تجهیزات مورد استفاده در صنعت تصفیه و بسیاری دیگر از لوازم و تجهیزات صنعتی از انواع ورق استیل مات ۳۰۴ استفاده می‌ شود. می‌ توان گفت ورق های استیل مات و به ویژه ورق استیل ۳۰۴ مات از جمله پرکاربردترین و متداول ترین ورق های فولادی ضدزنگ به شمار می‌ روند. کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه این ورق ها موجب شده که از آنها در صنایع گوناگون و به شکلی گسترده استفاده شود.

 

 

 

قیمت ورق استیل ۳۰۴ مات

قیمت ورق استیل ۳۰۴ مات از عوامل متعددی تأثیر می‌ پذیرد. علاوه بر قیمت مواد اولیه و هزینه های تولید، میزان عرضه و تقاضا در بازار استیل و نوسانات قیمت ارز نیز بر قیمت این محصول تاثیر می‌ گذارد. گذشته از این موارد به طور کلی قیمت ورق استیل ۳۰۴ مات نسبت به بسیاری دیگر از ورق های استیل، مقرون به صرفه تر است. از آنجایی که پرداخت نهایی این ورق مراحل کمتری را شامل می‌ شود، طبعاً هزینه‌ های تولید آن نیز کمتر است. در نتیجه ورق استیل ۳۰۴ مات به عنوان یکی از متریال های محبوب از نقش ویژه‌ ای در صنعت برخوردار است.

 

خرید ورق استیل ۳۰۴

خرید ورق استیل ۳۰۴ عمدتا به وسیله صاحبان صنایع و تولیدکنندگان لوازم فلزی از جنس استیل انجام می‌ شود. طبیعتاً اغلب این افراد ورق استیل ۳۰۴ را به صورت عمده و در حجم بالا خریداری می‌ کنند. انواع ورق استنلس استیل ۳۰۴ در ضخامت و ابعاد مختلف به صورت رول یا شیت از جمله محصولاتی است که امروزه در بازار به فروش می‌ رسد. بسیاری از این محصولات از کشورهایی نظیر کره، چین، تایوان، هند یا آلمان وارد کشور شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرند. با توجه به تنوع محصولات در بازار ورق استیل، بسیاری از خریداران پیش از خرید از مشاوره های فروش بهره مند می شوند. این کار کمک زیادی به انتخاب و خرید ورق استیل مناسب می کند.