مشخصات، خرید و قیمت سگ هاسکی هاسکی یکی از نژادهای محبوب در جهان است که به دلیل زیبایی، بسیار مورد توجه پرورش‌دهندگان ایرانی هم قرار گرفته است. شاید شما هم به خرید سگ‌های گرگی و بزرگ فکر می‌کنید و Husky برای‌تان جذابیت زیادی دارد. در این صورت ما مجموعه دهکده حیوانات را به شما پیشنهاد […]

 مشخصات، خرید و قیمت سگ هاسکی

هاسکی یکی از نژادهای محبوب در جهان است که به دلیل زیبایی، بسیار مورد توجه پرورش‌دهندگان ایرانی هم قرار گرفته است. شاید شما هم به خرید سگ‌های گرگی و بزرگ فکر می‌کنید و Husky برای‌تان جذابیت زیادی دارد. در این صورت ما مجموعه دهکده حیوانات را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مجموعه «دهکده حیوانات» به مساحت ۵ هزار مترمربع و با رعایت تمام اصول و استانداردهای جهانی ساخته شده است. هدف این تیم ارائه نژادهایی با خلوص صددرصد و کاملاً اصیل است. از آن‌جایی که هاسکی یک گونه ویژه است، برای خرید آن حتماً باید تربیت و آموزشش را در نظر داشته باشید. دهکده حیوانات بهترین انتخاب برای خرید Husky است.

سگ هاسکی

هاسکی از سگ‌های جذاب و صاحب نژادی باهوش و خارق‌العاده است. Husky یکی از گونه‌های گرگی و دارای موهایی بلند و بسیار نرم است. اگر به حیوانات علاقه داشته باشید، از همان اولین لحظه‌ای که این سگ را ببینید، عاشقش می‌شوید. سگ هاسکی با رنگ‌هایی متنوع پرورش داده می‌شود، اما نوع سفیدرنگ آن به دلیل جذابیت خاصی که دارد، محبوب‌تر است.

البته Husky یک نام برای نژادهای مختلفی است؛ مالاموت، سیبرین و… از جمله نژادهای هاسکی به حساب می‌آیند و هرکدام خصوصیات و ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. چنان‌چه قصد خرید سگ هاسکی را دارید، باید در اولین قدم با مشخصات آن و روحیاتش آشنا شوید. در این صورت با خیالی راحت‌تر اقدام به خرید خواهید کرد.

مشخصات سگ هاسکی

هاسکی جثه بسیار بزرگی دارد و آرام بودنش شما را مجذوب می‌کند. Husky با همه،‌ به‌ویژه کودکان، مهربان است. پس دیگر نیاز نیست که نگران نگهداری از آن در کنار فرزندانتان  باشید. یکی از جذاب‌ترین خصوصیات این حیوان این است که حتی با افراد غریبه هم مهربان است. بنابراین، در صورتی که مهمانان غریبه به خانه شما بیایند، هاسکی با آن‌ها مثل یک دوست صمیمی رفتار می‌کند.

البته این حیوانات باهوش خصوصیات قابل‌توجه دیگری هم دارند. مثلاً اگر حیوان خانگی می‌خواهید، هاسکی گزینه مناسبی نیست. چون این سگ باید در محیط بیرون نگهداری و دورش حصار کشیده شود. پس اگر فضای بزرگی مثل حیاط یا باغ ندارید، باید از فکر این نژاد بیرون بیایید.

Husky بسیار باهوش است، اتفاقات اطراف خودش را درک می‌کند و باعث می‌شود از همنشینی با آن لذت زیادی ببرید، اما این را هم فراموش نکنید که این چشم رنگی جذاب، بسیار مغرور است. به عنوان مثال وقتی تلاش می‌کنید موضوعات مختلف را به او آموزش دهید، با مقاومتی سرسختانه مواجه می‌شوید. این موضوع دلیلی برای کم‌هوش بودن این سگ نیست و فقط ناشی از غرورش است.

پس اگر می‌خواهید خیلی زود در آموزش حیوان خود به نتیجه برسید، بهتر است به دنبال خرید نژادهای دیگر باشید. چون Husky همه کارها را مطابق میل شما انجام نمی‌دهد. موضوع مهم دیگر این است که این سگ‌ها به خشونت اعتقادی ندارند و با همه مهربانند، اما عاشق فرار هستند و تمایل زیادی به در رفتن دارند.  پس اگر می‌خواهید از آن مراقبت کنید، حتماً به فکر ایجاد یک حصار برایش باشید.

خرید سگ هاسکی از دهکده حیوانات

Husky دارای نژادهای متنوعی است. در این‌که این سگ‌ها بسیار مهربان، باهوش و مغرور هستند، شکی نیست، اما اگر می‌خواهید یک هاسکی تربیت‌شده بخرید و نگران آموزشش نباشید، باید حتماً از مراکز معتبر اقدام به خرید کنید.

مجموعه «دهکده حیوانات»، اولین مجموعه پرورش سگ و صاحب پروانه بهره‌برداری نژادهای مناسب برای پلیس، نگهبان و گارد از وزارت جهاد و کشاورزی است. تیم متخصصان این مجموعه، در زمینه پرورش حیوانات، همه مسائل حرفه‌ای و بهداشتی را رعایت می‌کنند و مهم‌ترین هدفشان، کسب رضایت خریداران است. اگر به دنبال خرید یک هاسکی تربیت‌ شده هستید، حتماً دهکده حیوانات را در نظر داشته باشید. کافی است به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید و با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.