مشاوره خانواده تلفنی ۲۴ ساعته مشاوره خانواده تلفنی ۲۴ ساعته شکلی از درمان است که توسط مشاوره گوش شنوا ارایه می شود . مشاور روانشناس معتقد بود که الگوها برای نسل‌ها در خانواده‌ها ادامه می‌یابد و مشکلاتی را پشت سر می‌گذارند که می‌تواند درگیری‌های مشابهی ایجاد کند.   این رویکرد مشاوره را با هدف ارتقای […]

مشاوره خانواده تلفنی ۲۴ ساعته

مشاوره خانواده تلفنی ۲۴ ساعته شکلی از درمان است که توسط مشاوره گوش شنوا ارایه می شود . مشاور روانشناس معتقد بود که الگوها برای نسل‌ها در خانواده‌ها ادامه می‌یابد و مشکلاتی را پشت سر می‌گذارند که می‌تواند درگیری‌های مشابهی ایجاد کند.

 

این رویکرد مشاوره را با هدف ارتقای ارتباط سالم بین اعضای خانواده، شکستن الگوهای سمی یا منفی و ارتقای تنوع و استقلال سالم در میان افراد در واحد خانواده توسعه داد.

مشاوره خانواده گوش شنوا از یک لنز بین نسلی برای شناسایی این الگوها و راه های برقراری ارتباط برای ارتقای مرزها و روابط سالم در خانواده استفاده می کند.

انواع مشاوره روانشناسی خانواده

همانطور که از نام آن پیداست، درمان خانواده شامل بسیاری از اعضای خانواده است که با یکدیگر برای حل تعارضات خانوادگی و بهبود روابط درون واحد خانواده همکاری می کنند.

 

خانواده مشاوره ممکن است شامل انجام کار زوجین، کار رابطه والدین و فرزند، کار با خانواده های مختلط یا کار با چندین نسل از اعضای خانواده باشد.

 

با این حال، مشاوره آنلاین روانشناسی گوش شنوا می تواند با افراد کار کند. گفتار مشاوره فردی می تواند شامل تاکید بر شناخت تضادها و الگوهای بین نسل ها، تعیین مرزها و تفاوت های مناسب بین بیمار و اعضای خانواده او و مهارت های ارتباطی باشد.

اگر تمایل فردی برای کار روی این مسائل و شامل کردن سایر اعضای خانواده امکان پذیر نباشد، ممکن است از گزینه های مشاوره خانواده گوش شنوا بهره مند شوند.

مرکز مشاوره خانواده تلفنی ۲۴ ساعته

 

تنظیم خانواده چیست؟

فناوری پزشکی خانواده گوش شنوا

پزشکان خانواده گوش شنوا چندین گزینه برای این رویکرد دارند، از جمله:

 

خانواده ای را با آگاهی از تاریخ، روابط، علم و الگوها نشان می دهد. به پزشک و مراجعه کننده اجازه می دهد تا این الگوها را بررسی کرده و برای هدایت درمان ترکیب شوند.

شفا دهندگان گوش شنوا در ابتدای درمان کارهای بیشتری انجام خواهند داد اما در طول درمان به افزودن اطلاعات ادامه خواهند داد.

تمایز عواطف و جداسازی خود: مشاوره روانشناسی تلفنی گوش شنوا به مراجع کمک می کنند تا احساساتی را که در درون واحد خانواده رخ می دهد تشخیص دهند و هنگام پذیرش احساسات سایر اعضای خانواده آگاه باشند.

این مهارت ها شامل کمک به هر یک از اعضای خانواده برای درک احساسات و شخصیت خود و همچنین نقش خود در خانواده است.

مثلث: در حالی که مثلث سازی در خانواده مشاوره به شکلی از فریب اشاره دارد که در آن اعضا با یکدیگر نزاع می کنند، خانواده مشاوره از مفهوم مثلث های عاطفی برای نشان دادن رابطه پایدار روابط استفاده می کند.

بهترین مشاوره خانواده تلفنی ۲۴ ساعته

 

در درمان خانواده گوش شنوا، خانواده ها برای ایجاد تعادل و حمایت سالم در این مثلث های عاطفی تلاش می کنند.

الگوهای نسلی: با استفاده از نسل‌ها، خانواده درمانگر بوینی برای شناسایی الگوهایی که بین نسل‌ها باقی می‌مانند کار می‌کند و به خانواده‌ها کمک می‌کند تا تشخیص دهند کدام الگوها رایج‌تر هستند و کدام الگوها باید به چالش کشیده شوند و ظهور کنند.

چالش های رایج: کارشناسان خانواده در گوش شنوا تاکید می کنند که چالش ها و درگیری ها حتی پس از تکمیل درمان نیز رخ خواهند داد. مشتریان قبل از ورود برای چالش های آینده آماده می شوند.

آنچه که خانواده مشاوره گوش شنوا می تواند برای شما انجام دهد

همچنین می تواند به کاهش اضطراب و استرس کمک کند. اگر بخواهید با تأثیر نسل‌های گذشته و انواع خانواده‌های کنونی بر سلامت روان و بیماری‌های کنونی خود مقابله کنید، به‌ویژه مفید است.

 

زوج‌ها می‌توانند از درمان خانواده گوش شنوا بهره ببرند، زیرا آنها به چگونگی ارتباط و حل مشکل در سابقه خانوادگی نگاه می‌کنند.

 

مزایای مشاوره خانواده آنلاین

از آنجایی که درمان خانواده گوش شنوا بر مهارت های ارتباطی سالم و حل تعارض تاکید دارد، مشارکت در این نوع درمان می تواند به ایجاد روابط سالم و مرزهای مناسب کمک کند.

مصرف کنندگان درک درستی از رفتار خود به دست می آورند و درک بهتری از چرایی انتخاب هایی که انجام می دهند، تأثیری که این انتخاب ها بر روابط آنها می گذارد و چگونگی ایجاد تغییرات سالم و پایدار به دست می آورند.

 

خانواده هایی که با هم در خانواده مشاوره بوونی شرکت می کنند یاد می گیرند مثلث های درون واحد را درک کنند و از این روابط مرتبط برای تقویت روابط استفاده کنند.

می توان به آنها تکنیک های ارتباطی سالم و موثری را آموزش داد که به جای دفاع از خود و درگیری، حل و فصل موثر تعارض را ترویج می کند. اعضا می توانند با شناخت الگوهای نسلی یکدیگر را در سطح عمیق تری درک کنند.

 

در نهایت، هر یک از اعضای خانواده تعادل بین ارتباطات و شخصیت شخصی را در واحد خانواده می آموزند.

 

مشاوره روانشناسی خانوادگی و حل مشکلات خانوادگی

شواهد بسیار کمی برای مشاوره خانواده  تلفنی گوش شنوا در این زمان وجود دارد. با این حال، روش انزوای گوش شنوا در کاهش علائم اضطراب موثر است.1 در درمان خط دوم، درمان خانواده به دلیل افزایش ارتباط و تفاهم، راحتی و همدلی را برای شرکا افزایش می‌دهد. 2. موجود

 

علاوه بر این، تحقیقات نشان داده است که درمان خانواده می تواند به بازگرداندن وحدت خانواده در زمانی که حمایت از کودک درگیر باشد، کمک کند، زیرا والدین یاد می گیرند الگوهای سوء استفاده را در ژنتیک خانواده تشخیص دهند و برای شکستن این الگو تلاش کنند.

 

چیزهایی که باید در نظر بگیرید

از آنجایی که خانواده مشاوره گوش شنوا می تواند توسط دیگران، با زوج ها یا با واحدهای خانوادگی بزرگتر استفاده شود، انتخاب بسیاری از افرادی است که به دنبال حمایت پزشکی هستند.

مصرف کنندگان باید آماده باشند تا کار را انجام دهند تا با ایجاد تغییرات در الگوهای ارتباطی و مرزها سازگار شوند، به خصوص اگر سایر اعضای خانواده مستقیماً درگیر درمان نباشند.

 

برهم زدن الگوهای ثابت بلندمدت می تواند دشوار و چالش برانگیز باشد، حتی اگر برای مدت طولانی پرداخت کنید.

شماره مشاور خانوادگی شبانه روزی

 

علاوه بر این، این رویکرد شامل مطالعه الگوهای فرانسلی و رفتاری است و در نتیجه می‌تواند بین نسل‌ها آسیب ایجاد کند.

قبل از شروع درمان، مراجعان باید برای این امکان آماده باشند و مهارت های لازم برای مقابله با چالش های درمان را داشته باشند.

 

مانند تمام انواع درمان، درمان خانواده گوش شنوا یک “قرص جادویی” نیست که مشکلات را به سرعت حل کند. برای ایجاد تغییرات در مواقع لزوم، مشارکت و عزم مشتری زیادی لازم است.

 

چه طور باید شروع کرد

اگر درمان خانواده گوش شنوا برای اهداف پزشکی و نیازهای سلامت روان شما مناسب به نظر می رسد، می توانید به دنبال مشاوران باشید که این گزینه را ارائه می دهند.

اکثر پزشکان در پروفایل مدیریتی خود متوجه می شوند که در مورد درمان خانواده گوش شنوا آموزش دیده اند.

 

برای اطلاع از خدمات تحت پوشش می توانید با شرکت بیمه خود تماس بگیرید. در حالی که برخی از روش های نظری در طرح های بیمه گنجانده نشده است، شرکت ممکن است اطلاعاتی در مورد هزینه های از جیب شما و نام ارائه دهندگان شبکه به شما ارائه دهد.

 

اگر احساس می‌کنید که نقاط قوت خانواده و الگوهای نسلی شما بر سلامت روانی و روابط خانوادگی شما تأثیر می‌گذارد، درمان خانواده گوش شنوا می‌تواند به شما در مقابله با این نگرانی‌های سلامتی کمک کند.