مرور خاطرات یک محله در «تاجر عاشق»/ کارآفرینی که دغدغه مردم داشت به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری مرور خاطرات یک محله در «تاجر عاشق»/ کارآفرینی که دغدغه مردم داشت  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، رهبر قنبری کارگردان سینما […]

مرور خاطرات یک محله در «تاجر عاشق»/ کارآفرینی که دغدغه مردم داشت

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری مرور خاطرات یک محله در «تاجر عاشق»/ کارآفرینی که دغدغه مردم داشت  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، رهبر قنبری کارگردان سینما گفت: چهار سال پیش مستندی درباره شهر دریان در استان آذربایجان شرقی ساختم. زمان تولید آن مستند، با شخصیت مرحوم مهدی ابراهیمی دریانی آشنا شدم. او یکی از کارآفرینان مهم و معتبر و بنیانگذار محله دریان نو و موسس سوپرمارکت‌های دریانی است. مردی که در تمام عمرش، در حال نوسازی، کارآفرینی و کمک به اقشار مختلف به ویژه افراد بی بضاعت بود.
وی ادامه داد: تصویربرداری این مستند در دریان، مناطق مختلفی از استان آذربایجان و تهران انجام شده است. ۴۰ درصد از تصویربرداری پیش رفته و امیدوارم با اتمام تصویربرداری، فیلم به جشنواره «سینماحقیقت» برسد.
قنبری در پایان بیان کرد: از مهدی ابراهیمی دریانی تصاویر و آلبوم‌هایی وجود دارد که از آنها در فیلم استفاده می‌کنم، خانواده دریانی برای تولید این مستند همکاری لازم را با من داشتند. خوشبختانه خانواده وی، حرفه پدر را ادامه داده و در حوزه بازرگانی صاحب نام و معتبر هستند.
عوامل این پروژه عبارتند از پژوهش و کارگردانی: رهبر قنبری، تصویربرداری: علی شهریاری، صدابردار: مجید فردی انور، حجت پاشاپور، دستیار صدابردار: امیررحمت حیدری، هاریکایار قنبری، محصول مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی وپویانمایی. امیدوارم براتون خبر   مرور خاطرات یک محله در «تاجر عاشق»/ کارآفرینی که دغدغه مردم داشت براتون مفید بوده باشه

 
2022-05-23 14:11:55