مردم شیراز میزبان «مصلحت» می‌شوند به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری مردم شیراز میزبان «مصلحت» می‌شوند  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی پروژه، اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه با حضور عوامل این فیلم سینمایی در شهر شیراز برگزار می‌شود. در […]

مردم شیراز میزبان «مصلحت» می‌شوند

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری مردم شیراز میزبان «مصلحت» می‌شوند  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی پروژه، اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه با حضور عوامل این فیلم سینمایی در شهر شیراز برگزار می‌شود.
در این اکران سینمایی که امشب پنجشنبه ۱۸ خرداد ساعت ۱۸ در سینما سعدی و ساعت ۲۰ در سینما شهر آفتاب شیراز برگزار می‌شود، حسین دارابی کارگردان، محمدرضا شفاه تهیه کننده، وحید رهبانی و مجید نوروزی دو بازیگر اصلی این فیلم سینمایی حضور خواهند داشت.
این اثر سینمایی که از روز گذشته چهارشنبه ۱۷ خرداد با شعار «عدالت خط قرمز ندارد!» اکران رسمی خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده است، روایتی از یک پرونده مشکوک و پر رمز و راز است که مصلحت سیاسی نظام، مسیر رسیدگی به آن را با فراز و نشیب‌های مختلفی روبرو می‌کند.
«مصلحت» اولین ساخته سینمایی حسین دارابی است که برای ساخت آن دیپلم افتخار بهترین کارگردانی فیلم‌اول را در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد و پس از آن این اثر به مدت ۳ سال در سینماها توقیف شد.
فرهاد قائمیان، وحید رهبانی، نازنین فراهانی، مهدی حسینی‌نیا، مجید نوروزی، امیر نوروزی، سهی‌بانو ذوالقدر ترکیب بازیگران اصلی «مصلحت» را تشکیل می‌دهند. امیدوارم براتون خبر   مردم شیراز میزبان «مصلحت» می‌شوند براتون مفید بوده باشه

 
2023-06-08 15:05:43