مراقبت و نگهداری دستگاه بخور سرد به چه صورت انجام می شود؟  همه ما دوست داریم صورت و پوست شفاف و درخشانی داشته باشیم. به خصوص اگر در شهرهای شلوغ که مملو از آلودگی و آلاینده های مضر زندگی کنیم، باید دستگاهی داشته باشیم تا بتواند به زیبایی و شادابی پوست ما کمک کند. پوست […]

مراقبت و نگهداری دستگاه بخور سرد به چه صورت انجام می شود؟ 

همه ما دوست داریم صورت و پوست شفاف و درخشانی داشته باشیم. به خصوص اگر در شهرهای شلوغ که مملو از آلودگی و آلاینده های مضر زندگی کنیم، باید دستگاهی داشته باشیم تا بتواند به زیبایی و شادابی پوست ما کمک کند.

پوست خشک و پوسته پوسته مشکلی است که در طول سال به خصوص در سرمای شدید زمستان با آن مواجه می شویم. همچنین اگر بخواهیم بدون توجه به فصل، این نکته را بررسی کنیم، خشکی پوست یک امر ثابت و دائمی است که همه ما آن را تجربه می کنیم.

 

استفاده از کرم‌ ها و روغن‌ های مناسب می‌ تواند کمک کننده باشد، اما این لایه نازک لوسیون تنها زمانی به کار می آید که شما دائماً از آنها استفاده کنید. اما راه حل چیست؟ شما می توانید با تغییر جو اطراف خانه این مشکل را رفع کنید.

چون فقط هوای بیرون نیست که می تواند پوست شما را خشک کند، بلکه آب و هوای داخل خانه یا محل کارتان نیز شامل این موارد گفته شده می شود. اما وسیله هایی چون دستگاه بخور سرد میتواند به رطوبت رسانی به پوست شما کمک کند.

 

کاربرد دستگاه بخور

به کاهش از دست دادن آب از سطح پوست کمک می کند. سطوح پایین رطوبت عملکرد سد پوست را به خطر می اندازد. چنین شرایط آب و هوایی باعث می شود که لیپیدها و روغن هایی که سلول های پوست را به هم متصل می کنند تبخیر شوند و لایه های داخلی پوست را در معرض خطرات خارجی قرار دهند.

خشکی پوست باعث از بین رفتن آب بیشتری از سطح پوست می شود. افزایش خشکی بیشتر ممکن است منجر به اختلالات خشکی آن شود. اما با خرید دستگاه بخور سرد این مشکلات برای همیشه از بین می رود.

 

چون پوست شما را به خوبی آبرسانی می کند. همچنین برای افرادی که دچار بیماری های پوستی مانند اگزما هستند، می توانند از این دستگاه استفاده کنند. بهترین راه برای هیدراته نگه داشتن هوای داخل خانه، استفاده از یک بخور سرد است. به طور کلی مرطوب‌ کننده‌ ها به افزایش سطح هیدراتاسیون هوا با وارد کردن رطوبت به محیط کمک می‌ کنند. در واقع رطوبت اندازه گیری میزان بخار آب در هوا است که چنین دستگاه هایی برای افزایش رطوبت مناسب هستند. هدف دستگاه بخور سرد نیز این باید باشد که رطوبت را در هوا آزاد کند تا فواید آن را روی پوست خود احساس کنید.

 

 

نکات پر اهمیت برای نگهداری دستگاه بخور سرد

عوامل ساینده مانند گرمایش داخل خانه، بادهای شدید و دوش آب گرم می توانند لایه چربی پوست را مختل کنند، لایه ای که به عنوان مانعی در برابر باکتری ها، آلودگی و سایر حملات مضر محیطی عمل می کند. در نتیجه استفاده از دستگاه بخور سرد به پوست شما کمک می کند.

برای نگهداری آنها باید چه اقدامی انجام داد؟ یکی از اصول نگهداری دستگاه های بخور سرد این است که آنها را به خوبی تمیز کنید و نگذارید گرد و غبار آن را خراب کند. اگر دستگاه های مرطوب کننده به درستی و به طور منظم تمیز نشوند، می توانند باعث رشد بیش از حد باکتری ها، قارچ ها، مخمرها، کپک ها و سایر ارگانیسم ها شوند که می توانند باعث بیماری و عفونت، بدتر شدن اگزما، پسوریازیس و حتی آکنه شوند.

 

سعی کنید بر اساس راهنمای دفترچه جلو بروید و سر خود با آن کار نکنید. آب آن را به موقع تعویض کنید که حتی موقع استفاده به پوست شما ضرر نرساند. هرگز آنها را به مدت طولانی به برق نزنید. ممکن است در اثر جریان های الکتریکی دستگاه شما را خراب کند. حتماً هنگام خرید ضمانت اصل بودن کالا را بررسی کنید. برای این کار می توانید از فروشگاه زیبایی شفا برای خرید آن اقدام کنید.

 

 

از کجا دستگاه بخور سرد با کیفیت را بخریم؟

یکی از اصول نگهداری از دستگاه های بخور خرید آن از یک فروشگاه معتبر است. در بازار ممکن است شما با دستگاه های بخور همراه با برندهای نامعلوم رو به رو شوید و به شما تضمین اصل بودن کالا را بدهند. اما بهتر است که چنین ریسکی نکنید.

با خرید از فروشگاه های معتبر از جمله فروشگاه زیبایی شفا خیال خود را اصل بودن کالا راحت کنید. چون علاوه بر متنوع بودن محصولات، می توانید ضمانت اصل بودن کالا را نیز دریافت کنید. همچنین می توانید در کنار خرید دستگاه بخور سرد، سایر لوازم های بهداشتی و مراقبتی پوست از جمله دستگاه هایفوتراپی ،دستگاه میکرودرم،انواع ماسک های درمانی و … را نیز خریداری کنید. تنوع و کاربردی بودن دستگاه های این فروشگاه می تواند برای شما نیز جذاب باشد و با خرید از شفا، پوستی شاداب و با طراوتی را تجربه کنید. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما با شماره 66478248-021 تماس حاصل فرمایید.