مراسم معارفه رئیس جدید جهاددانشگاهی فردا برگزار می‌شود به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  مراسم معارفه رئیس جدید جهاددانشگاهی فردا برگزار می‌شود  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از جهاددانشگاهی، مراسم تکریم دکتر حمیدرضا طیبی رئیس سابق جهاددانشگاهی و معارفه دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی رئیس جدید این نهاد با حضور جهادگران و […]

مراسم معارفه رئیس جدید جهاددانشگاهی فردا برگزار می‌شود

به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  مراسم معارفه رئیس جدید جهاددانشگاهی فردا برگزار می‌شود  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از جهاددانشگاهی، مراسم تکریم دکتر حمیدرضا طیبی رئیس سابق جهاددانشگاهی و معارفه دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی رئیس جدید این نهاد با حضور جهادگران و مسئولان کشوری برگزار می شود.
این مراسم فردا، یکشنبه ۲۲ خردادماه ساعت ۱۰:۳۰ در دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی برگزار خواهد شد.
به گزارش هاریکا، اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه ۳ خردادماه خود با قدردانی از خدمات و تلاش‌های دکتر حمیدرضا طیبی رئیس جهاددانشگاهی، به دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی به‌عنوان رئیس جدید جهاددانشگاهی رای دادند.
دکتر طیبی بین سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۹ و ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۱ مسوولیت جهاددانشگاهی را بر عهده داشت.
همچنین دکتر دهقانی فیروزآبادی رئیس جدید این نهاد که پیش از این به عنوان معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی مشغول فعالیت بود، تحصیلات خود را در رشته مهندسی هوافضا در دانشگاه صنعتی شریف به پایان رساند و در حال حاضر، دانشیار دانشکده مهندسی هوافضا و عضو هیات علمی این دانشگاه است.
از دیگر سوابق اجرایی این استاد نمونه آموزشی و پژوهشی دانشکده هوافضای دانشگاه صنعتی شریف می‌توان به معاونت فرهنگی و اجتماعی و مشاور رئیس دانشگاه شریف و تأسیس و مدیریت پرئیس نوآوری و مرکز تحقیقات شهید تهرانی مقدم و… اشاره کرد. امیدوارم براتون خبر   مراسم معارفه رئیس جدید جهاددانشگاهی فردا برگزار می‌شود براتون مفید بوده باشه

 
2022-06-13 09:11:09