ناسازگاری سیستم با ویندوز ۱۱ برای دسکتاپ الزامات سختگیرانه ویندوز ۱۱ باعث شده بسیاری از کاربران برای نصب سیستم عامل جدید مایکروسافت از این الزامات عبور کنند. این شرکت اکنون از یک واترمارک در گوشه دسکتاپ استفاده می کند تا به کاربران یادآوری کند که دستگاه آنها با پیش نیازهای ویندوز ۱۱ سازگار نیست. گزارش […]

ناسازگاری سیستم با ویندوز 11 برای دسکتاپ

الزامات سختگیرانه ویندوز 11 باعث شده بسیاری از کاربران برای نصب سیستم عامل جدید مایکروسافت از این الزامات عبور کنند. این شرکت اکنون از یک واترمارک در گوشه دسکتاپ استفاده می کند تا به کاربران یادآوری کند که دستگاه آنها با پیش نیازهای ویندوز 11 سازگار نیست.

گزارش جدیدی از Windows Trial Build
گزارش جدیدی از Windows Trial Build نشان می دهد که سیستم عامل هشداری را در گوشه دسکتاپ ناسازگاری سیستم با ویندوز 11 برای دسکتاپ نمایش می دهد. این هشدار مشابه خطای نمایش داده شده در هنگام فعال نشدن ویندوز است. با این حال، این خطا برای برنامه ها مشکلی ایجاد نمی کند.الزامات علامت تجاری برآورده نشده سیستم ممکن است برای برخی از کاربران کمی خسته کننده باشد، اما اضافه کردن آن به ویندوز غیرمنتظره نیست. مایکروسافت پیش از این به کاربران هشدار داده بود که نصب این سیستم عامل بر روی دستگاه های ناسازگار می تواند مشکلاتی را در تجربه کاربری آنها ایجاد کند. این شرکت اکنون مشتریان را جدی‌تر می‌گیرد.

هشدار هنوز به نسخه عمومی ویندوز 11 نیامده است

مایکروسافت واترمارک ناسازگاری سیستم با ویندوز 11 را برای دسکتاپ آزمایش می‌کند با وجود این خبر در حال حاضر این هشدار هنوز به نسخه عمومی ویندوز 11 نیامده است در برنامه خاصی ظاهر نمی شود و ظاهرا فقط روی دسکتاپ ظاهر می شود. لازم به ذکر است که این واترمارک در حال حاضر بر روی بیلد 22557 ویندوز 11 در حال آزمایش است و ممکن است در آپدیت Sun Valley 2 عمومی شود.

نسخه عمومی ویندوز 11
همچنین هشدار مشابهی در اپلیکیشن تنظیمات نمایش داده می شود. این هشدار به کاربران یادآوری می کند که ویندوز 11 به طور رسمی با دستگاه آنها سازگار نیست. با این حال، هشدار تنظیمات در عملکرد کاربر تداخلی ایجاد نمی کند و به راحتی می توان آن را نادیده گرفت.


قسمت دیگری که خطای سخت افزاری ناسازگار با ویندوز 11 را نشان می دهد در مرحله نصب سیستم عامل است. مایکروسافت در این صفحه توضیح می دهد که پیش نیازها اطمینان از امنیت و کیفیت بالای تجربه کاربری است و در صورت نصب به روز رسانی های ویندوز را دریافت نخواهید کرد.

در حالی که مایکروسافت راهی برای دور زدن الزامات نصب ویندوز 11 ارائه کرده است، با این اخطارها، به نظر می رسد که آنها می خواهند از شر هر گونه مشکلی در استفاده از این سیستم عامل در رایانه های ناسازگار خلاص شوند.