ماگ مسافرتی و فلاسک هوشمند هدیه دهید ماگ مسافرتی و فلاسک هوشمند، به‌عنوان دو هدیه کاربردی و جدید برای ارائه تبلیغات، موردتوجه بسیاری از کسب‌وکارها، قرار گرفته است. درواقع، انتخاب این دو وسیله برای تبلیغات، کمک زیادی به توسعه کسب‌وکارها می‌کند. امروزه، به سبب مشغله کاری زیاد، بیشتر وقت افراد در خارج از منزل، سپری […]

ماگ مسافرتی و فلاسک هوشمند هدیه دهید

ماگ مسافرتی و فلاسک هوشمند، به‌عنوان دو هدیه کاربردی و جدید برای ارائه تبلیغات، موردتوجه بسیاری از کسب‌وکارها، قرار گرفته است. درواقع، انتخاب این دو وسیله برای تبلیغات، کمک زیادی به توسعه کسب‌وکارها می‌کند. امروزه، به سبب مشغله کاری زیاد، بیشتر وقت افراد در خارج از منزل، سپری می‌شود. در نتیجه، داشتن یک فلاسک هوشمند تبلیغاتی و یا تراول ماگ با نوشیدنی موردعلاقه شخص، کمک زیادی به رفع خستگی می‌کند. ماگ مسافرتی و فلاسک هوشمند تبلیغاتی، در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند لذا، انتخاب‌های متفاوتی برای تطابق تبلیغ برند با این دو وسیله، وجود دارد.

معرفی ماگ مسافرتی برای استفاده در تبلیغات

ماگ مسافرتی یا تراول ماگ، لیوان‌هایی هستند که بدنه آن‌ها به شکل عایق، ساخته شده است تا مانع رسیدن سرما به مایعات گرم و رسیدن گرما به مایعات سرد شود. با استفاده از تراول ماگ، دمای مایعات برای چند ساعت متوالی، در همان دمای اولیه حفظ می‌شود. ماگ مسافرتی در انواع متریال تولید می‌شود که شرکت‌های مختلف می‌توانند مطابق باسلیقه و سرمایه‌ای که دارند، گزینه موردنظر را انتخاب کنند.

کاربرد ماگ مسافرتی

ماگ مسافرتی، به‌گونه‌ای است که هر شخص به‌صورت کاملاً شخصی، می‌تواند یکی از آن‌ها را داشته باشد و مورداستفاده قرار دهد. از جمله موارد مصرف این وسیله کاربردی، می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد:

  • در بسیاری از مواقع مانند زمان پیاده‌روی، می‌توان آب یا نوشیدنی‌های گرم و سرد دیگر را در آن، نگهداری کرد.
  • افرادی که وقت کافی برای تهیه انواع نوشیدنی ندارند، به‌کارگیری تراول ماگ، برای این افراد، بسیار سودمند است.
  • مسافرت در هوای گرم، سبب ایجاد تشنگی زیاد می‌شود. افراد می‌توانند در مسافرت نیز، با استفاده از تراول ماگ، به مدت طولانی، آب خنک در اختیار داشته باشند.

انواع ماگ مسافرتی و به کارگیری آن در تبلیغات

تراول ماگ، قابلیت آن را دارد که مایعات را در زمان‌های مختلفی، نگه دارد. این اختلاف‌زمان، با توجه به برند، متریال استفاده شده در تولید ماگ و قیمت آن مشخص می‌شود. انواع تراول ماگ تبلیغاتی، شامل ماگ فلزی، ماگ پلاستیکی، ماگ سرامیکی، ماگ استارباکس، ماگ استوانه‌ای، ماگ حرارتی، ماگ دیجیتال و ماگ نی دار است. حال، با توجه به سرمایه و هدف مشتری، ماگ مسافرتی موردنظر، انتخاب می‌شود.

معرفی فلاسک هوشمند تبلیغاتی

فلاسک هوشمند تبلیغاتی، در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی، تولید می‌شود که مناسب هر تبلیغ با هر رنگ و مدلی، است. فلاسک هوشمند، در ابعاد کوچک نیم لیتری ساخته می‌شود و به‌راحتی می‌توان آن را با کیف همراه، حمل کرد. درنتیجه، برای هدیه دادن به کوهنوردان، بسیار کاربردی است. این مدل فلاسک، با عنوان فلاسک درجه‌دار هوشمند نیز، شناخته می‌شود. روی در فلاسک، صفحه دیجیتالی نصب شده است و با لمس کردن، می‌توان از درجه دمای داخل آن، آگاه شد.

مزایای فلاسک هوشمند تبلیغاتی

  • دمای مایعات گرم و سرد را حفظ می‌کند.
  • بسیار سبک است و به‌راحتی می‌توان آن را حمل‌ونقل کرد.
  • به‌راحتی قابل‌استفاده است.
  • دوام بسیار بالایی دارد.
  • با استفاده از لیزر، می‌توان تبلیغات را روی آن، حک کرد.
  • افراد با هر سن و سالی می‌توانند به‌آسانی از فلاسک هوشمند، استفاده کنند.

انواع فلاسک هوشمند تبلیغاتی

فلاسک هوشمند درجه‌دار که برای تبلیغات استفاده می‌شود، انواع مختلفی دارد و قیمت و کیفیت هرکدام، با توجه به متریال به‌کاررفته در ساخت آن‌ها، متفاوت است. از جمله، انواع فلاسک مورداستفاده در تبلیغات، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فلاسک رنگی
  • فلاسک شیشه‌ای
  • فلاسک استیل ساده و دوجداره
  • فلاسکی که به همراه آن، لیوان دارد.
  • فلاسکی که به همراه آن، ماگ دارد.

 

از کجا هدایای تبلیغاتی تهیه کنیم؟

رقابتی شدن کسب‌وکارها، نیاز به آن دارد که برند کاری با شکلی متفاوت، در معرض دید همگان قرار گیرد. تبلیغ برند، با استفاده از وسایل کاربردی چون تراول ماگ و فلاسک هوشمند تبلیغاتی، سبب می‌شود که برند موردنظر، در بیشتر مواقع، به چشم بیاید. از آنجا که ماگ مسافرتی و فلاسک هوشمند، ابعاد بزرگی ندارند در نتیجه، افراد می‌توانند به‌راحتی آن را در کیف خود قرار دهند و در تمام طول روز، همراه داشته باشند. حک کردن برند، روی ماگ و فلاسک توسط لیزر انجام می‌شود و تا مدت‌های طولانی، ماندگار است.

یکی از واردکنندگان هدایای تبلیغاتی مخصوصا فلاسک و ماگ مسافرتی، شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش است. برای اطلاع از آخرین محصولات و دانلود لیست قیمت به سایت این شرکت مراجعه کنید و یا به شماره 02188308440 تماس بگیرید.