لوگو جدید ایرانسل رونمایی شد مدیر عامل ایرانسل با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از هویت و لوگو جدید ایرانسل رونمایی شد. به گزارش اخبار فناوری بیژن عباسی‌رند در این پست از ادغام و ایجاد بستری منحصربه‌فرد برای ارائه محصولات و خدمات، افزایش تاکید جوانان و تفکر نوآور به‌عنوان مخاطب اصلی، ارتقای ارتباط عملکردی […]

لوگو جدید ایرانسل رونمایی شد

مدیر عامل ایرانسل با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از هویت و لوگو جدید ایرانسل رونمایی شد.

به گزارش اخبار فناوری بیژن عباسی‌رند در این پست از ادغام و ایجاد بستری منحصربه‌فرد برای ارائه محصولات و خدمات، افزایش تاکید جوانان و تفکر نوآور به‌عنوان مخاطب اصلی، ارتقای ارتباط عملکردی با مشترکان به یک ارتباط عاطفی قوی و زیبایی‌شناسی مدرن در کشور خبر داد. هویت سازمانی ایرانسل مهمترین اهداف در طراحی استراتژی نوسازی برند شماست.

همانطور که عباسی آرند در پست اینستاگرامی خود اشاره کرده است، طرح زرد و بیضی مانند گذشته از مهمترین عناصر بصری برند ایرانسل بوده و همچنان در طراحی جدید حضور دارند.

تلاش ایرانسل برای توانمندسازی کسب‌وکارها

تلاش ایرانسل برای توانمندسازی کسب‌وکارها

به گفته وی، تقویت رویکرد کنونی ایرانسل در ایفای نقش تلاش ایرانسل برای توانمندسازی کسب‌وکارها به جای صرفاً اپراتور داده و تبدیل شدن از Telco به Techco یکی از مهم ترین محرک های ایرانسل در روند نوسازی برند است.

مدیرعامل ایرانسل در بخشی از سخنان خود گفت: همچنین زیبایی شناسی مدرن را در هویت سازمانی، استراتژی نوسازی برند خود پیاده کرده ایم و یکی از نتایج آن لوگو جدید ایرانسل است.

وی افزود: تقویت رویکرد کنونی ایرانسل در ایفای نقش توانمندسازی کسب و کارهای دیجیتال به جای اپراتورهای داده و حرکت از تلکو به تککو یکی از مهم ترین محرک های ما در فرآیند نوسازی برند است.

او همچنین تاکید کرد که ایرانسل تلاش می‌کند تا این پلتفرم‌های دیجیتالی «فرصتی» برابر برای همه ایجاد کنند و مردم بتوانند از «انرژی» خود برای رسیدن به زندگی روشن‌تر استفاده کنند.