لوکس ویلا ، بهترین راه اجاره ویلا در کلاردشت شمال کشور بهترین مقصد برای طبیعت گردی، ماجراجویی و گشت و گذار در میان جنگل های سرسبز و دیدنی است و شهرهای بسیاری وجود دارد که هرکدام از جذابیت های خاصی برخوردار هستند اما کلاردشت منطقه ای سرسبز و بی نظیری می باشد که امروزه به […]

لوکس ویلا ، بهترین راه اجاره ویلا در کلاردشت

شمال کشور بهترین مقصد برای طبیعت گردی، ماجراجویی و گشت و گذار در میان جنگل های سرسبز و دیدنی است و شهرهای بسیاری وجود دارد که هرکدام از جذابیت های خاصی برخوردار هستند اما کلاردشت منطقه ای سرسبز و بی نظیری می باشد که امروزه به لطف جنگل های جذاب و آب و هوایی دلنشین توانسته در میان گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار باشد. اما این محبوبیت بالا باعث شده اجاره ویلا کلاردشت و پیدا کردن بهترین اقامتگاه متناسب با بودجه و سلیقه همواره یکی از چالش های بزرگ پیش روی گردشگران باشد. در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید تا با انواع ویلا در کلاردشت و بهترین راه برای اجاره ویلا بیشتر آشنا شوید.

 

چرا کلاردشت به مقصدی پرطرفدار تبدیل شد؟

کلاردشت یکی از شهرهای جنگلی استان مازندران است که فاصله قابل توجهی تا دریا دارد. این فاصله باعث شده کلاردشت از رطوبت کمتری نسبت به سایر شهرهای برخوردار بوده و به لطف عدم وجود زمین های شالی در اطراف شهر، حتی در روزهای گرم سال هم به مراتب کمتر شرجی باشد. کلاردشت در گذشته تنها یک روستا بود اما به لطف محبوبیتش در میان گردشگران، صنعت گردشگری به مهم ترین قطب درآمد مردم منطقه تبدیل شد و کلاردشت توسعه یافت تا امروزه به شهری توریستی در استان مازندران تبدیل شود.

اگر از شهر تهران قصد سفر به کلاردشت را دارید، کافیست تا از طریق شهرستان کرج یا آزاد راه تهران – شمال وارد جاده چالوس شوید تا به شهر مرزن آباد برسید و سپس، در این شهر با استفاده از تابلوهای راهنما وارد جاده کلاردشت شده و در نهایت، به این شهر جذاب و دیدنی برسید. میانگین بیش از 3 ساعت طول میکشد تا از تهران به کلاردشت رسید اما در صورتیکه محدودیتی از نظر زمانی نداشته و توانایی رانندگی طولانی تر را دارید، پیشنهاد می کنیم خود را به شهر چالوس رسانده و از چالوس راهی متل قو شوید تا در منطقه عباس آباد، وارد جاده عباس آباد به کلاردشت شوید چراکه این جاده همواره یکی از سرسبزترین و زیباترین جاده های استان مازندران به شمار می رود.

اجاره ویلا در کلاردشت و هر آنچه که باید بدانید

به لطف توریستی بودن کلاردشت، همواره در این شهر تنوع بالایی از انواع ویلا و اقامتگاه برای هر بودجه و سلیقه ای وجود دارد. از آنجایی که کلاردشت منطقه ای با جاذبه های دیدنی فراوان به شمار میرود، همواره گردشگرانی هستند که میخواهند هزینه به مراتب کمتری برای اقامتگاه پرداخت کرده و بودجه خود را صرف طبیعت گردی کنند لذا اگر شما هم جزء این دسته از گردشگران هستید، اجاره سوئیت در کلاردشت بی شک انتخابی بی نظیر خواهد بود. در صورتی هم که علاقه مند به اقامت در سوئیت های یک خواب، دو خواب و غیره نیستید، می توانید با پرداخت هزینه بیشتر به سراغ اجاره ویلا در کلاردشت رفته و میان تنوعی از ویلاهای عادی، بهترین را انتخاب کنید.

همواره در نظر داشته باشید تمام اقامتگاه های کلاردشت جدا از موقعیت و امکانات، نرخ اجاره روزانه ثباتی در طی روزهای عادی هفته، از شنبه تا چهارشنبه دارند اما این نرخ اجاره روزانه در روزهای آخر هفته پنج شنبه و جمعه افزایش یافته و در ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه که گردشگران بسیاری راهی این شهر دیدنی می شوند، افزایش محسوسی را تجربه می کند.

 

اجاره ویلا استخردار در کلاردشت

از طرف دیگر، گردشگرانی هم هستند که میخواهند هزینه قابل توجهی را برای اقامت پرداخت کرده و قصد اقامت در بهترین و جذاب ترین ویلاهای کلاردشت را دارند. در کلاردشت ویلاهای لوکس و با امکانات مختلف به وفور مشاهده می شود و به دلیل اینکه طرفداران بسیاری دارند، از نرخ اجاره روزانه به مراتب بیشتری هم برخوردار هستند. این دسته از ویلاها همواره مجهز به استخرهای روباز و یا سرپوشیده هستند و اگر به دنبال اجاره ویلا استخردار در کلاردشت هستید به لطف محبوبیت این ویلاها پیشنهاد می شود از یک هفته قبل از تاریخ سفر بخصوص در ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه نسبت به رزرو آن ها اقدام کنید.

ویلاهای استخردار کلاردشت اکثراً مجهز استخرهای سرپوشیده هستند و به ندرت می توانید ویلایی با استخر روباز فعال پیدا کنید اما این موضوع باعث شده برخی از ویلاهای لوکس استخردار مجهز به سونا و جکوزی نیز باشند که در سردترین روزهای سال بسیار جذاب خواهند بود. لازم به ذکر است کلاردشت منطقه ای ییلاقی به شمار رفته و با شروع شدن فصل پاییز، این شهر وارد سردترین روزهای خود خواهد شد لذا در نیمه دوم سال، ویلاهای استخردار مجهز به استخرهای آبگرم می شوند.

 

اجاره ویلا در دهکده مازیچال

دهکده مازیچال یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری کلاردشت و از معروف ترین دهکده های غرب استان مازندران است چراکه علاوه بر طبیعت فوق العاده ای که دارد، خاطره ای فراموش نشدنی از سفر و مشاهده پدیده اقیانوس ابرها ارائه می دهد. دهکده مازیچال یکی از مرتفع ترین مناطق اطراف کلاردشت است و همانند فیلبند، اکثر گردشگران بری اقامت در این منطقه با خود چادرهای مسافرتی به همراه می برند اما اگر به دنبال اجاره ویلا در دهکده مازیچال هستید همواره در نظر داشته باشید تعداد بسیار محدودی اقامتگاه در این منطقه وجود دارد که همواره به سرعت رزرو داده می شوند.

چرا لوکس ویلا بهترین راه اجاره ویلا در کلاردشت است؟

پروسه اجاره ویلا با چالش های مختلفی روبرو است و گردشگرانی که قصد اجاره ویلا در کلاردشت را دارند، می توانند تنها با یک تماس، از کارشناسان لوکس ویلا بهترین ویلای مورد نظر متناسب با بودجه و سلیقه را دریافت کنند. همچنین لوکس ویلا به لطف حذف واسطه ها و ارائه بهترین قیمت ها، تجربه متفاوتی از اجاره و رزرو ویلا در کلاردشت را به ارمفان می آورد.