لزوم بکارگیری توان نخبگانی برای بهبود خدمت‌رسانی به حجاج به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  لزوم بکارگیری توان نخبگانی برای بهبود خدمت‌رسانی به حجاج  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از بنیاد ملی نخبگان؛ عباس ابراهیمی در نشستی که در محل بنیاد ملی نخبگان برگزار شد، با اشاره به اینکه شعار سال حول […]

لزوم بکارگیری توان نخبگانی برای بهبود خدمت‌رسانی به حجاج

به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  لزوم بکارگیری توان نخبگانی برای بهبود خدمت‌رسانی به حجاج  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از بنیاد ملی نخبگان؛ عباس ابراهیمی در نشستی که در محل بنیاد ملی نخبگان برگزار شد، با اشاره به اینکه شعار سال حول موضوع نخبگان و بکارگیری آنها در حل مسائل مهم کشور است، اظهار داشت: تصور عمومی بر این است که نخبگان فقط در حوزه های فنی- مهندسی، پزشکی و علوم پایه حضور دارند اما بانک اطلاعاتی موجود نشان می‌‎دهد که در دو حوزه نخبگان حوزوی و علوم انسانی نیز کشور پتانسیل بالایی دارد و می‌توان از این ظرفیت در راستای اصلاح فرآیندهای خدمت‌رسانی به زائران استفاده کرد.
وی افزود: بکارگیری فناوری های نوین یکی از این حوزه‌ها است.
معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان با اشاره به برگزاری مسابقات مسئله‌محور در بنیاد ملی نخبگان، تصریح کرد: می‌توان چالش‌ها و مشکلات موجود در مسیر خدمت‌رسانی به زائران حج را در قالب رویدادهای مسئله‌محور و فرایندهای رقابتی، تعریف و به جامعه نخبگانی ارائه کرد.
ابراهیمی خاطر نشان کرد: علاوه بر آن می‌توان برای شناسایی، احصاء و رفع چالش‌های موجود نیز اتاق‌فکر نخبگانی در ذیل سازمان حج و زیارت ایجاد کرد.
همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اهمیت بازبینی فرآیندها، اصلاح و به‌روزرسانی آنها در این سازمان، گفت: با توجه به لزوم این موضوع، اقدام‌های مقتضی در حال انجام است.
وی با اشاره به شعار سال، نخبگان را پیشگامان دانش‌بنیان در کشور دانست و افزود: امکان بهره مندی از تجربیات نخبگان در اصلاح فرآیندهای خدمت رسانی به زائران باید فراهم شود. امیدوارم براتون خبر   لزوم بکارگیری توان نخبگانی برای بهبود خدمت‌رسانی به حجاج براتون مفید بوده باشه

 
2022-05-28 15:26:47