قیمت ورق گالوانیزه در ضخامت و ابعاد مختلف مجموعه آهن پخش عرضه کننده انواع آهن آلات و ورق گالوانیزه است. این مجموعه با کادری متخصص در حوزه فروش آهن و مشتقات آن می تواند تمامی آهن آلات مورد نیاز صنایع را تامین کند. این مجموعه قیمت ورق گالوانیزه در ضخامت و ابعاد مختلف را به […]

قیمت ورق گالوانیزه در ضخامت و ابعاد مختلف

مجموعه آهن پخش عرضه کننده انواع آهن آلات و ورق گالوانیزه است. این مجموعه با کادری متخصص در حوزه فروش آهن و مشتقات آن می تواند تمامی آهن آلات مورد نیاز صنایع را تامین کند. این مجموعه قیمت ورق گالوانیزه در ضخامت و ابعاد مختلف را به صورت به روز ارائه می دهد.

ورق گالوانیزه یکی از انواع آهن آلات است که با توجه به خاصیت ضد زنگ بودن و مقاومت بالایی که دارد در صنایع مختلف استفاده می شود و کاربردهای زیادی دارد. ضخامت و ابعاد یکی از عواملی است که روی قیمت ورق گالوانیزه تاثیر دارد. ورق های گالوانیزه در ضخامت و ابعاد مختلفی در کارخانه ها تولید می شوند که هر کدام از آن ها کاربرد مختلفی دارند. بدیهی است ورق گالوانیزه مورد نیاز برای ساخت یک هواپیما با ورق گالوانیزه مورد نیاز برای ساخت لوازم خانگی کاملا متفاوت است. اگر شما هم جزء کسانی هستید که به ورق گالوانیزه در اندازه و ابعاد مختلف احتیاج دارید، این مطلب را تا پایان دنبال کنید.

قیمت ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه یکی از انواع آهن آلات است که با فلز روی پوشیده شده است. استفاده از فلز روی باعث بالا بردن مقاومت آن در برابر خوردگی و زنگ زدگی می شود. پوشش ورق های گالوانیزه از جنس کوتینگ است که میزان آن در دو سطح ورق مشخص می شود. ورق گالوانیزه به علت مقاومت و انعطاف پذیری بالایی که از خود نشان می دهد، کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارد. به طوری که از آن در اغلب صنایع استفاده می شود.

ورق گالوانیزه انواع مختلفی داشته که قیمت آن ها با هم متفاوت است. ورق های آهنی گالوانیزه، ورق فولادی گالوانیزه و ورق گالوانیزه رنگی از انواع این محصول به شمار می آید. ورق گالوانیزه بر اساس عوامل مختلفی قیمت گذاری می شوند. عواملی مانند کیفیت ورق گالوانیزه، عوامل سیاسی، عرضه و تقاضا در بازار، کارخانه تولید کننده، قیمت ارز، هزینه های مربوط به حمل و نقل، هزینه های مواد اولیه و … روی قیمت ورق گالوانیزه اثر می گذارند. در صورتی که هر یک از این عوامل دچار افزایش قیمت شوند، قیمت نهایی ورق گالوانیزه نیز تحت تاثیر قرار می گیرد و روند صعودی به خود می گیرد.

ضخامت و ابعاد ورق گالوانیزه

ابعاد و ضخامت ورق گالوانیزه یکی از عواملی است که بر تصمیم شما هنگام خرید اثر می گذارد. همانطور که گفتیم ورق های گالوانیزه در ضخامت و ابعاد مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام برای کاربرد خاصی تولید می شوند. از ورق گالوانیزه در صنایعی مانند: کشتی سازی، پتروشیمی، ساختمان سازی، ساخت لوازم پزشکی مانند برانکارد، پوشش سقف ساختمان ها، ساخت سوله و … استفاده می شود.

در هر یک از این صنایع به ورق گالوانیزه در ضخامت و ابعاد مختلفی نیاز است. کارخانه های تولید کننده این ورق ها را با توجه به دستگاه و تجهیزاتی که دارند در ضخامت مختلفی تولید می کنند. معمولا ورق گالوانیزه دارای ضخامتی بین 0.25 تا 2.5 میلی متر در عرض های ۱۰۰ الی ۱۲۵ میلی متر است. ضخامت این ورق ها همواره ثابت بوده، اما معمولا طول ورق گالوانیزه با توجه به نیاز مشتری ممکن است تغییر کند.

ضخامت ورق گالوانیزه بسیار روی کیفیت آن اثر گذار است. ابعاد ورق گالوانیزه نیز طبق استاندارد خاصی تعیین خواهد شد. ابعاد ورق گالوانیزه با ضخامت 0.5 میلیمتر معمولا ۱۰۰۰ در ۲۰۰۰ میلی متر است. عدم توجه به این اندازه و ابعاد هنگام ساخت موجب کاهش کیفیت ورق گالوانیزه می شود. برای مثال اگر ضخامت ورق گالوانیزه کمتر از مقدار تعیین شده باشد باعث شکنندگی آن خواهد شد یا اگر ضخامت آن بیش از حد زیاد باشد، باعث می شود قابلیت خم شوندگی ورق کم شده یا کاملاً از بین برود.

کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم بهترین ورق گالوانیزه و مرجع مناسب برای خرید آن را به شما معرفی کنیم. همانطور که گفتیم مجموعه آهن پخش یکی از معتبرترین مراکز در زمینه فروش ورق گالوانیزه در ابعاد و اندازه های مختلف است و ورق گالوانیزه با کیفیتی را به مشتریان عرضه می کند. همچنین این مجموعه معتبرترین مرکز برای استعلام دقیق قیمت ورق گالوانیزه است، پس اگر به اطلاعات بیشتری در رابطه با جزئیات قیمت میلگرد، آهن و ورق گالوانیزه نیاز داشتید، با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید. کارشناس فروش آهن پخش کلیه راهنمایی های لازم برای خرید آهن آلات را به شما ارائه می دهند.