قیمت میلگرد بستر شرکت بنیاد بتن اصفهان عرضه کننده میلگرد بستر با قیمتی مناسب است. با اطمینان کامل میلگرد بستر تولید شده شرکت بنیاد بتن اصفهان را بخرید. قیمت و مشخصات کامل هر نوع از میلگرد بستر در سایت بنیاد بتن اصفهان قرار داده شده است. هنگام رخ دادن زلزله، بیشترین آسیب وارده به سقف […]

قیمت میلگرد بستر

شرکت بنیاد بتن اصفهان عرضه کننده میلگرد بستر با قیمتی مناسب است. با اطمینان کامل میلگرد بستر تولید شده شرکت بنیاد بتن اصفهان را بخرید. قیمت و مشخصات کامل هر نوع از میلگرد بستر در سایت بنیاد بتن اصفهان قرار داده شده است.

هنگام رخ دادن زلزله، بیشترین آسیب وارده به سقف و دیوار های ساختمان است که با استفاده از میلگرد بستر این زیان را به حداقل می رساند. میلگرد ها با توجه به ویژگی مستحکم بودن بالایی که دارند، بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از انواع میلگرد که در ساختمان سازی پرمصرف و پرطرفدار است، مدل میلگرد بستر است. میلگرد بستر محصولی جهت مقاوم سازی سازه ها در پروژه های ساختمانی است. این محصول دیوارهای ساختمان و مجتمع را در مقابل زلزله مستحکم می کند و از بروز عواقب جبران ناپذیر جلوگیری می کند. شما می توانید انواع مختلف میلگرد بستر را از شرکت بنیاد بتن اصفهان سفارش دهید، همچنین توجه به مشخصات و قیمت آن در هنگام خرید بسیار اهمیت دارد که باید دقت زیادی در این مرحله به خرج دهید. با خرید میلگرد بستر از بنیاد بتن اصفهان خریدی مقرون به صرفه داشته باشید.

میلگرد بستر

میلگرد بستر قطعه ای فولادی است که به صورت افقی در گوشه دیوار قرار می گیرد و با افزایش استحکام و مقاومت دیوار مانع از ریزش آن در برابر عوامل خارجی مانند باد، طوفان، گرد و خاک و… می شود. در صنعت ساختمان سازی میلگرد بستر به دو صورت آجدار و دو مفتول ساده مورد استفاده قرار می گیرند. برای این‌که میلگرد بسترها دچار فرسایش و خوردگی نشوند باید به صورتی ساخته شوند که گالوانیزه باشند یا به صورت پوشش اپوکسی دور آن عرضه شوند، در غیر این صورت باید به صورت میلگرد بستر ضد زنگ عرضه شوند. قیمت میلگرد بستر با توجه به مشخصات و جنس آن متفاوت است. در واقع هرچه از مواد مرغوب و با کیفیت بالا در ساخت میلگرد بستر استفاده شود، قیمت آن بالاتر بوده و همچنین کیفیت و عملکرد آن هنگام استفاده بسیار بالا می رود. در واقع خرید میلگرد بستر ضد زنگ که از خورندگی این محصول جلوگیری می کند بسیار پیشنهاد می شود. شما می توانید این مدل میلگرد را با قیمت مناسب از شرکت بنیاد بتن اصفهان تهیه کنید.

مشخصات میلگرد بستر

میلگرد بستر دارای مشخصات و عملکرد خاصی است که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم:

  • به دلیل شرایط خاصی که میلگرد بستر ها در بستر سازه ها دارد و احتمال خورنده شدن آن زیاد است، جنس این میلگردها می تواند استنلس استیل یا کربن استیل گالوانیزه باشد.
  • حداقل قطر مفتول های میلگرد بستر چهار میلی متر باید باشد و حداکثر آن باید نصف ضخامت ملات بستر باشد، همچنین باید به این نکته توجه کنید که ضخامت ملات بستر باید 16 میلی متر باشد و بیشتر از آن نباید مورد استفاده قرار گیرد، چون حداکثر قطر برای مفتول ها 8 میلی متر است. در بیشتر موارد قطر ملات بستر 10 میلی متر بوده و از مفتول هایی با قطر 4 الی 4/5 میلی متر استفاده می شود.
  • تنش تسلیم فولادی که برای ساخت مفتول مورد استفاده قرار می گیرد لازم است تا 450 مگاپاسکال و حداقل تنش نهایی آن 550 مگاپاسکال باید باشد.
  • برای ایجاد هماهنگی بین میلگرد و ملات، باید مفتول های طولی میلگرد دارای پوشش آجدار باشند، همچنین مفتولی که وسط قرار می گیرد و وظیفه دارد دو مفتول دیگر را به هم متصل کند باید به شکلی ساده و دارای سطحی صاف باشد.

خرید میلگرد بستر در بنیاد بتن

برای خرید میلگرد بستر باید به قیمت، نوع، کیفیت و از همه مهم‌تر به شرکت سازنده محصول توجه زیادی کنید. شرکت بنیاد بتن اصفهان با استفاده از متریال و مواد استفاده شده مرغوب در ساخت میلگرد های متنوع، بهترین گزینه برای خرید است. بنیاد بتن با ضمانت کیفیت کالا و قیمت مناسب، آن را در اختیار شما می گذارد، به دلیل این‌که رضایت شما از محصول خریداری شده برای کارشناسان مجموعه بسیار اهمیت دارد. با توجه به مدل های متنوعی که از میلگرد بستر در این مجموعه وجود دارد، شما دست بازی در انتخاب محصول مورد نظرتان دارید و می توانید به راحتی از آن در پروژه های ساختمان سازی استفاده کنید. همچنین این مجموعه انواع محصولات بتنی پیش ساخته را ارائه می دهد. شما عزیزان می توانید قیمت تمامی محصولات از جمله قیمت دیوار پیش ساخته را مشاهده نمائید.