قیمت تور گرجستان و مزایای سفر  احتمالا اگر قصد سفر داشته باشید، این سوال برای شما پیش آمده است که قیمت تور گرجستان ( https://holding-tamara.com/Georgia_tour  ) چقدر است. کشور گرجستان، مقصدی عالی برای دوستداران طبیعت، فرهنگ و تاریخ است. سفر و زندگی در این کشور بسیار ارزان است. برای شروع لازم است بدانید، گرجستان در […]

قیمت تور گرجستان و مزایای سفر 

احتمالا اگر قصد سفر داشته باشید، این سوال برای شما پیش آمده است که قیمت تور گرجستان ( https://holding-tamara.com/Georgia_tour  ) چقدر است. کشور گرجستان، مقصدی عالی برای دوستداران طبیعت، فرهنگ و تاریخ است. سفر و زندگی در این کشور بسیار ارزان است. برای شروع لازم است بدانید، گرجستان در مورد طول مدت ویزا بسیار سخاوتمند است. شهروندان اتحادیه اروپا، آمریکای شمالی، اقیانوسیه، آسیای مرکزی، آمریکای جنوبی (به استثنای شیلی و اروگوئه) و آفریقای جنوبی می توانند یک سال بدون ویزا وارد گرجستان شوند.

 

 

هزینه اقامت در گرجستان چقدر است؟

اواخر بهار، تابستان و اوایل پاییز زمان مناسبی برای چادر زدن در حومه سرسبز و بکر گرجستان است. تقریباً در همه جا به صورت رایگان می توانید چادر خود را برپا کنید و هیچ کس در این مورد شما را اذیت نمی کند. کمپ کردن می تواند در قیمت تور گرجستان بسیار تاثیر گذار باشد. زیرا شما فقط هزینه ی تور لیدر را پرداخت می کنید.

اگر یک قطعه زمین زیبا در گرجستان دیدید و شک کردید که متعلق به کسی است، ابتدا اجازه بخواهید و در 99٪ مواقع مالک زمین به شما می گوید بله. این سخاوت، حاکی از مهمان نوازی مردم گرجستان است. فقط مراقب سگ ها یا حیوانات وحشی باشید. همچنین ممکن است گهگاه یک محلی ملاقات کنید که اصرار دارد یک لیوان شراب یا چاچا (مشابه گراپا یا راکی) را به شما تعارف کند.

 

اقامت در هتل و مهمان سراهای گرجستان

قیمت تور گرجستان به هتل انتخابی و یا اقامتگاه شما بستگی دارد. هاستل ها بسیار ارزان و ایده آل هستند اگر خودتان سفر کنید. در Hostelworld می توانید یک تخت در یک خوابگاه پیدا کنید که از 5 دلار در هر شب شروع می شود، حتی در شهر تفلیس، که پایتخت گرجستان است!

اگر نمی توانید هاستل را در شهری که به آن سفر می کنید پیدا کنید یا می خواهید حریم خصوصی بیشتری داشته باشید، اقامت در مهمانخانه یا اقامتگاه ممکن است گزینه بهتری باشد. به خصوص زمانی که با یک شریک یا دوست سفر می کنید. می توانید یک اتاق دو نفره زیبا در Booking.com پیدا کنید که از 12 دلار در هر شب شروع می شود (برای 2 نفر!!). استفاده از این دو روش به شدت قیمت تور گرجستان را کاهش می دهد.

 

 

اجاره آپارتمان در گرجستان واقعا ارزان است. اگرچه بستگی به این دارد که کجا هستید و در چه زمانی از سال شروع به اجاره می کنید. پیشنهاد ما این است که قبل یا بعد از فصل گردش پذیر (اردیبهشت – شهریور) به دنبال اجاره ی مسکن باشید زیرا قیمت ها پایین تر خواهد بود. طبیعی است که قیمت تور گرجستان در این ماه ها افزایش میابد.

 

Mashrutka  (مینی اتوبوس) – مانند یک محلی سفر کنید!

با توجه به خدمات گردشگری هلدینگ تامارا ، لحظه ای که پا به زمین گرجستان می گذارید، این اتوبوس های کوچک را در سراسر جاده ها خواهید دید. این وسیله نقلیه عمومی اصلی برای مردم محلی است که در شهرها، روستاها و در سراسر کشور تردد می کنند. این مینی بوس ها،  ارزان ترین حمل و نقل و نسبتا راحت هستند. مینی بوس ها، برنامه ثابتی ندارند، اما آنها را در همه جا پیدا خواهید کرد. می توانید با تکان دادن دست به سمت راننده آنها را متوقف کنید.

مسافت کوتاه در یک شهر یا روستا در گرجستان، معمولاً بین 0.50 لاری تا 2 لاری هزینه دارد، یک مسافت طولانی برای رفتن از شهری به شهر دیگر معمولاً بین 5 تا 30 لاری هزینه دارد (مثلاً تفلیس – باتومی برای شما حدودا 20 لاری). ما هرگز نمی دانیم دقیقاً چقدر باید بپردازیم، اما همیشه از مردم در مینی بوس به زبان انگلیسی یا روسی می پرسیم که چقدر هزینه دارد (هر سفر در تفلیس 0.80 لاری است)

شما با فریاد زدن “Ka’cheret (ga-aa-tche-re) از مشروتکا خارج می شوید. که به معنی “ایست” است و هنگام پیاده شدن از اتوبوس به راننده پول می دهید.

 

 

اتوبوس های شهری در تفلیس و باتومی گرجستان وجود دارد که شما را به تمام مناطق اصلی این دو شهر می رساند. هزینه بلیط 0.50 لاری است و می توانید آن را در خود اتوبوس خریداری کنید. در قسمت وسط اتوبوس شهری معمولا یک افسر بلیط را می بینید (آنها یک ژاکت خاص دارند) که می توانید پول خود را به او بدهید. آنها مراقب بلیط شما خواهند بود.  همچنین یک اتوبوس بین فرودگاه تفلیس و مرکز شهر وجود دارد که قیمت آن 0.50 لاری است.