قائم مقام فرهنگستان علوم درگذشت حجت الاسلام دعایی را تسلیت گفت به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  قائم مقام فرهنگستان علوم درگذشت حجت الاسلام دعایی را تسلیت گفت  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از فرهنگستان علوم، در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی نماینده ولی فقیه و سرپرست مؤسسه مطبوعاتی اطلاعات، […]

قائم مقام فرهنگستان علوم درگذشت حجت الاسلام دعایی را تسلیت گفت

به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  قائم مقام فرهنگستان علوم درگذشت حجت الاسلام دعایی را تسلیت گفت  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از فرهنگستان علوم، در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی نماینده ولی فقیه و سرپرست مؤسسه مطبوعاتی اطلاعات، دکتر علی اکبر صالحی معاون پژوهشی و قائم مقام فرهنگستان علوم پیام تسلیتی به شرح زیر ارسال کرد.
«انالله و اناالیه راجعون؛ با کمال تأسف و تألم و در عین ناباوری خبر جانگداز ارتحال حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای دعایی را دریافت کردم. قریب به یک هفته پیش بود که در معیت ایشان در فرهنگستان هنر نکوداشت اثر ماندگار جناب آقای حجازی در فیلم واقعه مهدی را داشتیم.
مثل همیشه در اکثر مراسم‌های فرهنگی، هنری، ادبی و حماسی حضوری دلنشین و آرام بخش داشتند. کوتاه سخن می‌گفت و هر آنچه بیان می‌کرد بر دل می‌نشست چون از دلی پاک و سلیم و در کمال اخلاص و صداقت جاری می‌شد. در قضاوت‌ها منصف و عادل بود. زبانی لین داشت و در عین تواضع از بیان حقیقت هراس نداشت. در هر محفلی حضور پیدا می‌کرد، مورد تکریم خاص و عام بود. سراسر وجودش هاریکابانی و مملو از عواطف انسانی بود.
عاشق امام بود. یار صدیق رهبری بود. سراسر شور در خدمت به خلق و عبادت خالق بود. در زمره من أتی الله بقلب سلیم بود. در یک کلام در جمع السابقون السابقون اولئک المقربون دار فانی را وداع کرد.
عاش سعیدا و مات سعیدا
خداوند روح بلند ایشان را با اولیایش محشور گرداند. از ایزد منان برای ایشان علو درجات، رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان و دوستداران و بخصوص همکاران ایشان در مجموعه عظیم انتشارات فرهنگی اطلاعات که به حق میراث گرانقدر ایشان است اجر و صبر مسئلت دارم.» امیدوارم براتون خبر   قائم مقام فرهنگستان علوم درگذشت حجت الاسلام دعایی را تسلیت گفت براتون مفید بوده باشه

 
2022-06-13 09:11:52