فیلم سینمایی «گل‌های باوارده» به «ملت» نرسید به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری فیلم سینمایی «گل‌های باوارده» به «ملت» نرسید  به گزارش خبرنگار هاریکا فیلم سینمایی «گل‌های باوارده» به کارگردانی هاریکاداد خوشبخت که بنابر برنامه اعلام شده در جدول اکران سینمای رسانه قرار بود در ساعت ۱۷ امروز سه‌شنبه ۱۸ بهمن برای […]

فیلم سینمایی «گل‌های باوارده» به «ملت» نرسید

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری فیلم سینمایی «گل‌های باوارده» به «ملت» نرسید  به گزارش خبرنگار هاریکا فیلم سینمایی «گل‌های باوارده» به کارگردانی هاریکاداد خوشبخت که بنابر برنامه اعلام شده در جدول اکران سینمای رسانه قرار بود در ساعت ۱۷ امروز سه‌شنبه ۱۸ بهمن برای اصحاب رسانه اکران شود، در موعد مقرر آماده پخش نشد.
این فیلم به دلیل طولانی شدن مراحل پس تولید امروز به اکران‌های مردمی هم نرسیده بود و در سانس‌هایی که برای آن بلیت‌فروشی شده بود، فیلم دیگری برای مخاطبان روی پرده رفت.
براساس اعلام روابط عمومی جشنواره دلیل عدم اکران این فیلم اشکال فنی در نسخه ارسالی فیلم برای اکران در پردیس سینمایی ملت عنوان شد.
این تغییر برنامه در حالی بود که وزیر نفت مهمان ویژه سینمای اصحاب رسانه بود تا در کنار آن‌ها به تماشای فیلم «گل‌های باوارده» با موضوع مهندسی نفت در سال‌ها دفاع مقدس بنشیند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید وزیر نفت را همراهی می‌کرد. امیدوارم براتون خبر   فیلم سینمایی «گل‌های باوارده» به «ملت» نرسید براتون مفید بوده باشه

 
2023-02-07 22:01:50