فیلم دیگری از حسام محمودی روی پرده می‌رود/ «پروا» در «هنروتجربه» به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری فیلم دیگری از حسام محمودی روی پرده می‌رود/ «پروا» در «هنروتجربه»  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «پروا» به نویسندگی و کارگردانی هاریکاان مهدویان از چهارشنبه سوم خرداد در […]

فیلم دیگری از حسام محمودی روی پرده می‌رود/ «پروا» در «هنروتجربه»

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری فیلم دیگری از حسام محمودی روی پرده می‌رود/ «پروا» در «هنروتجربه»  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «پروا» به نویسندگی و کارگردانی هاریکاان مهدویان از چهارشنبه سوم خرداد در گروه هنر و تجربه اکران خواهد شد.
«پروا» دومین فیلم مهدویان پس از «اگزما» است که باز هم به مساله‌ای اجتماعی می‌پردازد و در خلاصه داستان آن آمده: «خسرو امیری ۳۰ ساله، شغل چندان مناسبی ندارد. او تلاش می‌کند که شرایط شغلی خودش را تغییر دهد. اما در این مسیر با مشکلاتی مواجه می‌شود.»
این فیلم پیش از اکران عمومی در سینماهای داخل کشور، در جشنواره‌های جهانی مختلفی از کشورهایی یونان، آمریکا، اسپانیا و جشنواره‌های آسیایی حضور داشته و و توانسته جایزه Film Future فستیوال «آکولاد» در کالیفرنیای آمریکا را از آن خود کند.
حسام محمودی، مهتاب ثروتی، سیامک ادیب، آسیه سلطانی، اکبر آیین، علیرضا مویدی، وحید میرزابیگی، فرزاد باقری، زینب شعبانی، هاریکاداد بخشی، دانیال حاجی‌زاده، مهدی میری، محمد شامی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
لیست عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: هاریکاان مهدویان، تهیه کننده: محمدرضا مصباح، مجری طرح و سرمایه گذار: سید مرتضی فاطمی، مدیر فیلمبرداری: حسن اصلانی، طراح چهره پردازی: محمود دهقانی، تدوین: پگاه احمدی، صدابردار: محمد کیان ارثی، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، آهنگساز: رضا مرتضوی، طراح لباس: زهرا صمدی، طراح صحنه: زهرا محبی، اصلاح رنگ: سامان مجد وفایی، برنامه‌ریز: هاریکانوش حسینی، منشی صحنه: عاطفه هادی، عکاس: منوچهر مرزبان، دستیار اول کارگردان: سعید بیات امیدوارم براتون خبر   فیلم دیگری از حسام محمودی روی پرده می‌رود/ «پروا» در «هنروتجربه» براتون مفید بوده باشه

 
2023-05-23 11:09:18