فیلم اولم با موضوع کودک ساخته می‌شود/«پاییز دریا» در انتظار تولید به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری فیلم اولم با موضوع کودک ساخته می‌شود/«پاییز دریا» در انتظار تولید  فرود عوض‌پور کارگردان در گفتگو با خبرنگار هاریکا با اشاره به اینکه در تلاش است تا اولین فیلم بلند سینمایی خود را جلوی دوربین […]

فیلم اولم با موضوع کودک ساخته می‌شود/«پاییز دریا» در انتظار تولید

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری فیلم اولم با موضوع کودک ساخته می‌شود/«پاییز دریا» در انتظار تولید  فرود عوض‌پور کارگردان در گفتگو با خبرنگار هاریکا با اشاره به اینکه در تلاش است تا اولین فیلم بلند سینمایی خود را جلوی دوربین ببرد، گفت: مدت‌ها است که در تلاش هستم تا فیلمنامه بلند سینمایی که در دست دارم را کلید بزنم اما شرایط به گونه‌ای است که در حال حاضر نمی‌شود دست به تولید زد.
وی ادامه داد: سرمایه گذار مناسب برای این پروژه انتخاب شده است اما ترجیح داده شد تا مدتی صبر کرده و بعد از بهتر شدن شرایط، تولید فیلم را آغاز کنیم. تاکید می‌کنم که سرمایه گذار فیلم بخش خصوصی است و با افزایش ناگهانی قیمت دلار در کشور که بی شک افزایش هزینه تولید فیلم را نیز به همراه دارد، سرمایه گذاری در فیلم‌ها کمی سخت می‌شود.
عوض‌پور درباره اولین پروژه سینمایی و نزدیکی آن به تولیدات کوتاهی که تا امروز جلوی دوربین برده است، توضیح داد: می‌توان گفت اولین پروژه سینمایی که برای تولید در نظر گرفته‌ام، نزدیک به فیلم‌های کوتاه و داستانی است که تا امروز جلوی دوربین برده‌ام. این پروژه داستانی اجتماعی دارد که به نوعی می‌توان آن را یک اثر سینمای کودک با روایت جاده‌ای هم دانست.
وی تاکید کرد: این داستان جاده‌ای از خرم آباد شروع شده و به جنوب ایران ختم می‌شود و امیدوارم هرچه سریع‌تر شرایط تولید آن فراهم شود.
این کارگردان فیلم کوتاه ادامه داد: همیشه دغدغه سینمای کودک و نوجوان را داشته‌ام و در بسیاری از فیلم‌های کوتاهی که تا امروز کار کرده‌ام، آثاری با مضمون کودک است و همین روند سبب شد تا اولین پروژه خود را نیز درباره کودک انتخاب کنم.
عوض‌پور در پایان با اشاره به اینکه پیش از این نیز چند بار موفق به دریافت پروانه ساخت شده بود، گفت: سوژه‌های قبلی کمی نسبت به سوژه فیلم «پاییز دریا» متفاوت‌تر بود اما امکان تولید آن فراهم نشد. امیدوارم براتون خبر   فیلم اولم با موضوع کودک ساخته می‌شود/«پاییز دریا» در انتظار تولید براتون مفید بوده باشه

 
2023-03-10 12:58:02