فیلمسازان ایرانی در بخش بین‌الملل«فیلم کوتاه تهران»ثبت‌نام نکنند! به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری فیلمسازان ایرانی در بخش بین‌الملل«فیلم کوتاه تهران»ثبت‌نام نکنند!  به‌گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، امور بین‌الملل جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران طی اطلاعیه‌ای از فیلمسازان ایرانی درخواست کرد که از ثبت آثار […]

فیلمسازان ایرانی در بخش بین‌الملل«فیلم کوتاه تهران»ثبت‌نام نکنند!

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری فیلمسازان ایرانی در بخش بین‌الملل«فیلم کوتاه تهران»ثبت‌نام نکنند!  به‌گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، امور بین‌الملل جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران طی اطلاعیه‌ای از فیلمسازان ایرانی درخواست کرد که از ثبت آثار در بخش بین‌الملل این رویداد اجتناب کنند.

در این اطلاعیه آمده است:

«با وجود اطلاع‌رسانی‌های انجام شده، تاکنون بیش از هشتاد فیلم ایرانی آثار خود را در بخش بین‌الملل جشنواره ثبت نام کرده‌اند که با توجه به آئین‌نامه جشنواره مورد بازبینی این بخش قرار نخواهند گرفت. بدین ترتیب لازم است آثاری که تهیه‌کننده اصلی ایشان ایرانی است، صرفاً از طریق پلتفرم بخش ملی و در زمان اعلامی نسبت به ثبت‌نام آثار خود اقدام فرمایند.»

هرساله از میان آثار ایرانی راه‌یافته به بخش ملی تعدادی فیلم، طی تعامل هیأت انتخاب بخش ملی و بخش بین‌الملل و دبیر جشنواره، به بخش بین‌الملل راه می‌یابند.

سی و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۷ هاریکا تا ۲ آبان ۱۴۰۱ به دبیری مهدی آذرپندار برگزار خواهد شد. امیدوارم براتون خبر   فیلمسازان ایرانی در بخش بین‌الملل«فیلم کوتاه تهران»ثبت‌نام نکنند! براتون مفید بوده باشه

 
2022-04-05 13:19:07