فیس تو فیس جدید سجاد غریبی و گوریل قزاقستان فیس تو فیس جدید سجاد غریبی و گوریل قزاقستان بعد از ماجرای پرحاشیه دیدار با مارتین فورد و اتفاقات تاسف‌بار آن، حالا این ستاره شبکه‌های اجتماعی خبر از یک مبارزه جدید داده است. فیس تو فیس سجاد غریبی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرده یکشنبه ۹ مرداد ماه […]

فیس تو فیس جدید سجاد غریبی و گوریل قزاقستان

فیس تو فیس جدید سجاد غریبی و گوریل قزاقستان بعد از ماجرای پرحاشیه دیدار با مارتین فورد و اتفاقات تاسف‌بار آن، حالا این ستاره شبکه‌های اجتماعی خبر از یک مبارزه جدید داده است.

فیس تو فیس سجاد غریبی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرده یکشنبه ۹ مرداد ماه امسال در دوبی او قرار است به مصاف حریفی از قزاقستان برود. سجاد غریبی که مانند همیشه تمرینات عجیب و غریبش خبرساز شده بود، دیروز در یک لایو اینستاگرامی از فیس تو فیس یا رویایی چهره به چهره خود با تایتان قزاق خبر داده و در ادامه نیز بار دیگر همان ژست معروف و خنده دارش هنگام ورود به آسانسور را گرفت. در ادامه سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی دو ویدیو از فیس تو فیس خود با گوریل قزاق را منتشر کرد. در بخش اول ویدیو فیس تو فیس سجاد غریبی و گوریل قزاق شاهد آن بودیم که این دو مقابل یکدیگر قرار گرفته و در ادامه بدنساز قزاق با دست ضربه ای به صورت سجاد غریبی در حالت هل دادن وارد می کند و پس از آن است که هالک ایرانی نیز تلاش می کند پاسخ دهد و به حریف خود حمله می کند اما همراهان دو طرف آن ها را مهار کرده و مانع از درگیری بیشترشان می شوند.

حریف او این‌بار به سرشناسی مارتی فورد نیست. جومانوف آلمات باخیتوویچ در قزاقستان بیشتر در شبکه‌های اجتماعی مشهور است و حالا رسانه‌های ایرانی به او لقب گوریل قزاقستان را داده‌اند.

فیس تو فیس جدید سجاد غریبی

فیس تو فیس جدید سجاد غریبی و گوریل قزاقستان تایتان قزاق در مورد مبارزه خود با سجاد غریبی گفته است: «افراد زیادی می گویند که نمی دانند من کی هستم اما در روز ۳۱ جولای خواهند دید که تایتان قزاق کیست و قدرت مرا خواهند شناخت. من با پیروزی تاریخ ساز خواهم شد. وقتی پیروز این مبارزه شوم می خواهم با فدور در آلماتی مبارزه کنم و بزرگ ترین مبارزه ای که کشورم دیده را رقم بزنم». مبارزه سجاد غریبی و گوریل قزاق، ۹ مرداد (ماه جاری) در دبی برگزار خواهد شد.