فهرست قیمت میلگرد استیل میلگرد فولادی مورد استفاده در ساخت و ساز بتنی بسته به نوع میلگرد مورد استفاده، به روش‌های مختلفی تقویت می شود. با متراکم و سخت شدن بتن، ساختاری در داخل بتن برای نگه داشتن آن در کنار هم مورد نیاز است. میلگرد این کار را انجام می‌دهد، اما مستعد زنگ زدن […]

فهرست قیمت میلگرد استیل

میلگرد فولادی مورد استفاده در ساخت و ساز بتنی بسته به نوع میلگرد مورد استفاده، به روش‌های مختلفی تقویت می شود. با متراکم و سخت شدن بتن، ساختاری در داخل بتن برای نگه داشتن آن در کنار هم مورد نیاز است. میلگرد این کار را انجام می‌دهد، اما مستعد زنگ زدن و خوردگی است!  میلگرد استیل و ضد زنگ، از جمله میلگردهایی است که برای  حل این مشکل طراحی شده است. در صورتی که جهت اطلاع از قیمت میلگرد استیل، در این وب سایت حضور یافته‌اید،  با متخصصین فروش استیل رونیک به آدرس  https://steel-ronic.com/ تماس بگیرید. همچنین جهت شناخت بهتر کاربرد این میلگرد، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

میلگرد معمولی و استیل

در یک طبقه بندی کلی، میلگردها را می‌توان به دو نوع میلگرد معمولی و میلگرد استیل طبقه بندی کرد. در ادامه به شرح این دو میلگرد پرداخته می‌شود:

  • میلگرد معمولی: میلگرد فولادی معمولی، از فولاد کربن ساخته شده است. این نوع میلگرد در صورت قرار گرفتن در معرض رطوبت به سرعت دچار خردگی شده و زنگ می‌زند. با نفوذ رطوبت به بتن متخلخل، میلگرد زنگ زده، منبسط می‌شود که در نهایت موجب ترک خوردن سیمان می‌شود.
  • میلگردهای فولادی استیل و ضد زنگ: میلگردهای فولادی استیل و ضد زنگ از مشکل خوردگی در ساخت و ساز جلوگیری می‌کنند. از آنجایی که ساخت فولاد ضد زنگ شامل کروم است، تا زمانی که سطح کلی فولاد شکسته نشود، در برابر خوردگی مقاوم است. صرف نظر از این عامل، میلگرد استیل از دوام و ماندگاری بسیار بیشتری از میلگرد فولادی معمولی برخوردار می‌باشد. و همین ویژگی، آن را به یک عنصر تقویت کننده عالی برای ساختمان‌های بزرگ، جاده‌ها، پل‌ها و سازه‌های سیمانی در معرض دریا تبدیل کرده است.

 

عناصر میلگرد ضد زنگ

میلگرد استیل و ضد زنگ، آلیاژی از آهن و کروم است که ممکن است حاوی نیکل، مولیبدن و سایر عناصر نیز باشد. این میلگرد به دلیل برخورداری از این عناصر، دارای خواص فیزیکوشیمیایی برتری از فولادهای معمولی است. ویژگی اصلی آن، مقاومت در برابر اکسیداسیون و درجه حرارت بالا می‌باشد.

 

بازار میلگرد استیل

بازارهای اصلی که از میلگرد استیل و ضد زنگ استفاده می‌کنند عبارتند از: ظروف خانگی، تجهیزات بیمارستانی، تولید قطعات خودرو مانند اگزوز، ساخت و ساز، صنایع غذایی، صنایع شیمیایی و نفت، و بخش نما و علائم بصری.

 

نقش میلگرد استیل در بتن

به گفته متخصصین صنعت ساخت و ساز، اگر با بتن برودتی کار می‌کنید، آرماتور باید از میلگرد استیل و ضد زنگ ساخته شود. این تمام چیزی است که باید انجام دهید و هیچ چیز دیگری نمی‌تواند جای آن را بگیرد!

لازم به ذکر است که با استفاده از میلگرد استیل که عمر ساخت و ساز را افزایش می‌دهد، هزینه‌ها در بلند مدت کاهش یافته و همچنین هزینه‌های مربوط به تعمیر و نگهداری کاهش می‌یابد. میلگرد استیل ، همچنین دارای مقاومت قابل توجهی در برابر خوردگی است که این قابلیت، به ویژه در محیط‌های دریایی که در آن، خوردگی ناشی از کلریدها بسیار رایج است، مهم می‌باشد.  در نظر داشته باشید که میلگردهای مجموعه استیل رونیک، دارای استحکام کششی بسیار بالا و مقاومت خوبی در برابر تاثیرات شیمیایی می‌باشند. در نتیجه، می توان از این میلگردها به عنوان جایگزینی برای میلگردهای معمولی در محیط‌های تهاجمی به عنوان مثال در پل‌ها و راه‌سازی، استفاده کرد. تجربه نشان داده است که وقتی از میلگرد فولادی ضد زنگ و استیل استفاده می شود، کل هزینه پروژه 3 درصد یا کمتر افزایش می یابد. افزایش هزینه واقعی به اندازه و پیچیدگی طراحی سازه بستگی دارد. انتظار می‌رود استفاده از آرماتور فولاد ضد زنگ، عمر سازه را به 75 تا 100 سال افزایش دهد و در هزینه‌های تعمیر و نگهداری و/یا تعویض زودرس سازه صرفه جویی قابل توجهی به ارمغان آورد.  میلگردهای استیل همچنین از چقرمگی و مقاومت بالایی در برابر خستگی برخوردار می‌باشند. این خواص در مناطق زلزله خیز و کاربردهای دمای پایین بسیار مفید می‌باشد.

 

شایان ذکر است که میلگردهای استیل  و همچنین سایر اجزای فولاد ضد زنگ مانند اتصالات سیم، اتصال دهنده های میلگرد، پین های موقعیت یابی و مش سیم جوش داده شده همگی می توانند برای تکمیل سیستم ضد خوردگی استفاده شوند.

 

عرضه مستقیم استیل رونیک و نقش آن در قیمت میلگرد استیل

در نهایت لازم به یادآوری است که استیل رونیک از جمله مراکز پیشرو و شناخته شده در عرضه مستقیم میلگردهای استیل است. و به دلیل حذف واسطه‌های متعدد توانسته است میلگردهایی بسیار خوش قیمت به مشتریان تحویل دهد. جهت اطلاع از قیمت میلگرد استیل و همچنین خرید این محصول، پیشنهاد می‌کنیم با مشاورین فروش استیل رونیک ارتباط بگیرید.