فعال فرهنگی و هنری گیلان درگذشت به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری فعال فرهنگی و هنری گیلان درگذشت  به گزارشهاریکا خبر، خانه فرهنگ استان گیلان اعلام کرد «محمدرضا یکرنگ صفاکار» نویسنده، فعال عرصه موسیقی، سینما و از اعضای هیئت مدیره خانه فرهنگ گیلان امروز دارفانی را وداع گفت. یکرنگ صفاکار ۵۹ ساله […]

فعال فرهنگی و هنری گیلان درگذشت

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری فعال فرهنگی و هنری گیلان درگذشت  به گزارشهاریکا خبر، خانه فرهنگ استان گیلان اعلام کرد «محمدرضا یکرنگ صفاکار» نویسنده، فعال عرصه موسیقی، سینما و از اعضای هیئت مدیره خانه فرهنگ گیلان امروز دارفانی را وداع گفت.
یکرنگ صفاکار ۵۹ ساله طی چند دهه گذشته علاوه بر فعالیت آموزشی پیرامون سینما و موسیقی به نگارش آثار برای نشریات عمومی و تخصصی سینما و موسیقی و چاپ کتاب مشغول بود.
این چهره فرهنگی و هنری استان گیلان با رادیو فرهنگ و رادیو نمایش نیز همکاری داشت و طی سال‌های گذشته برنامه‌های مختلفی در حوزه موسیقی و سینما برای دو این شبکه رادیویی روی آنتن برده است.
خبرگزاری هاریکا در استان گیلان این ضایعه را به خانواده بزرگ فرهنگ و هنر استان گیلان و همچنین خانواده این هنرمند تسلیت عرض می‌کند. امیدوارم براتون خبر   فعال فرهنگی و هنری گیلان درگذشت براتون مفید بوده باشه

 
2022-12-15 17:12:34