فرماندار خلخال گفت: افزایش آمار افراد مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان امام خمینی (ره) سیر صعودی گرفته به گزارش اخبار کرونا در خلخال , فرماندار خلخال گفت: افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کوید ۱۹ در بیمارستان امام خمینی افزایش یافته و ادامه این وضعیت نگران کننده است. با ورود مسافران و میهمانان در […]

فرماندار خلخال گفت: افزایش آمار افراد مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان امام خمینی (ره) سیر صعودی گرفته

به گزارش اخبار کرونا در خلخال , فرماندار خلخال گفت: افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کوید 19 در بیمارستان امام خمینی افزایش یافته و ادامه این وضعیت نگران کننده است.

با ورود مسافران و میهمانان در تعطیلات نوروز امسال ، بروز این بیماری و میزان مراجعه به بیمارستان خلخال افزایش یافته است و اگر مردم به پروتکل های بهداشتی توجه نکنند و فاصله اجتماعی را رعایت نکنند ، تاج چهارم اوج غیر منتظره نیست

وی با بیان اینکه 24 بیمار کرونر در بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال بستری و تحت مداوا هستند ، افزود: این تعداد آمار بستری در بالاترین میزان در نیمه اول فروردین ماه امسال و تعطیلات نوروز است.

وی اظهار داشت: علاوه بر بیماران کرونری که در بیمارستان خلخال بستری شده اند ، در حال حاضر 345 بیمار کرونر مثبت در خانه های خود تحت قرنطینه کامل در خانه و دوره بیماری قرار دارند.

فرماندار خلخال گفت: موج مسافرت ها و هجوم گسترده گردشگران ، میهمانان و مسافران به منطقه در نوروز ، روال ، بی توجهی به پروتکل های بهداشتی ، در افزایش تعداد بستری ها و بیماران مبتلا به شریان کرونر در شهرستان خلخال و به ویژه شیوع تاج انگلیس و جلوگیری از این روند و کنترل بیماری لازم است مردم شهر پروتکل های بهداشتی را دنبال کنند.

رئیس ستاد فرماندهی ویروس کرونا در خلخال

رئیس ستاد فرماندهی ویروس کرونا در خلخال ادامه داد: پذیرش سرپایی کرونا در بیمارستان نیز افزایش یافته و در حال حاضر تعداد بیماران سرپایی در این مرکز درمانی روزانه حدود 30 تا 40 نفر است و آمارها نشان می دهد که وضعیت تاج در خلخال نگران کننده است. ” و این نامناسب است و ما انتظار داریم مردم با مقامات مسئول مقابله با تاج همکاری کنند.

بابایی اظهار داشت: اجرای طرح سردار شهید قاسم سلیمانی در شهرستان خلخال ادامه دارد و مرحله جدید طرح تا 19 فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال همچنین از آمادگی پزشکان ، کادر درمانی و کارکنان این مرکز درمانی برای مقابله با قله جدید کرونا خبر داد و گفت: با افزایش تعداد بیماری عروق کرونر قلب ، تعداد بیماران بستری در بخشهای مختلف این بیمارستان به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. ” .