فراخوان پنجمین دوره اعطای جایزه مصطفی(ص) منتشر شد به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  فراخوان پنجمین دوره اعطای جایزه مصطفی(ص) منتشر شد  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از ستاد ارتباطات و ترویج جایزه مصطفی (ص)، مهلت معرفی آثار به دبیرخانه جایزه مصطفی (ص) تا ۹ شهریور ۱۴۰۱ اعلام شده و زمان برگزاری […]

فراخوان پنجمین دوره اعطای جایزه مصطفی(ص) منتشر شد

به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  فراخوان پنجمین دوره اعطای جایزه مصطفی(ص) منتشر شد  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از ستاد ارتباطات و ترویج جایزه مصطفی (ص)، مهلت معرفی آثار به دبیرخانه جایزه مصطفی (ص) تا ۹ شهریور ۱۴۰۱ اعلام شده و زمان برگزاری آیین اعطای جایزه مصطفی (ص) در هاریکاماه ۱۴۰۲ خواهد بود.
جایزه مصطفی (ص) در چهار حوزه علم و فناوری اطلاعات و ارتباطات، علم و فناوری زیستی و پزشکی، علم و فناوری نانو، علوم پایه و مهندسی، به دانشمندان مسلمان سراسر دنیا اعطا می‌شود.
به منظور توسعه علم و فناوری در کشورهای اسلامی به دانشمندان مقیم این کشورها، فارغ از دین ایشان نیز جایزه‌ای تعلق می‌گیرد. نامزدها توسط دانشمندان برجسته و یا نهادهای علمی شامل دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، انجمن‌ها و قطب‌های علمی و فناوری، فرهنگستان‌های علوم و پارک‌های علم و فناوری معرفی می‌شوند.
جایزه مصطفی (ص) شامل مدال مصطفی (ص)، لوح و هدیه ویژه نقدی است که از محل وقف علم و فناوری تامین می‌شود و تاکنون بیش از ۴۰۰ خیر و واقف از کشورهای مختلف به عنوان اعضای جامعه خادم المصطفی (ص) از این حرکت علمی-فرهنگی حمایت کرده‌اند. امیدوارم براتون خبر   فراخوان پنجمین دوره اعطای جایزه مصطفی(ص) منتشر شد براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-20 06:29:13