فالووران، مرجع خرید فالوور و لایک ایرانی اینستاگرام   اگر علاقه‌مند به دنیای سوشال‌مدیا و شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام هستید. احتمالاً برای یک‌بار هم با عباراتی نظیر: خرید فالوور ایرانی و یا خرید لایک ایرانی روبرو شده‌اید. خوب با رشد و حضور مداوم اینستاگرام در زندگی ما انسان‌ها و وابستگی هر چه بیشتر جوامع مدرن و در […]

فالووران، مرجع خرید فالوور و لایک ایرانی اینستاگرام

 

اگر علاقه‌مند به دنیای سوشال‌مدیا و شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام هستید. احتمالاً برای یک‌بار هم با عباراتی نظیر: خرید فالوور ایرانی و یا خرید لایک ایرانی روبرو شده‌اید.

خوب با رشد و حضور مداوم اینستاگرام در زندگی ما انسان‌ها و وابستگی هر چه بیشتر جوامع مدرن و در حال پیشرفت به آن منطقی است که عده‌ای این فضا را یک جهان موازی برای کسب درآمد و شناخته شدن بدانند. خوب اینستاگرام یک ویترین تمام‌عیار برای عرضه هر چیزی است. حال این عرضه می‌تواند افکار باشد و یا حتی کالا و خدمات و…

درصورتی‌که در ایران زندگی می‌کنید می‌دانید بسیاری از اشخاص شبیه من و شما در این فضا به کسب درآمد رسیده‌اند. اینفلوئنسر و یا در اصطلاح شناخته شده اینستاگرامی هستند و حتی برخی از آن‌ها در طول رو بیش از چند میلیون ثروت به دست می‌آورند.

خوب یکی از شروط رسیدن به این ثروت و درآمد داشتن میزان فالوور بالا، تعداد لایک و ویو پست زیاد و همین‌طور کامنت است. اما چطور؟ به چه قیمتی؟ منظور از تبلیغات خرید فالوور ایرانی و خرید فالوور فیک چیست؟

آیا فالوور ایرانی بدون ریزش وجود دارد؟

خوب سؤال مهم دیگر: من قصد خرید فالوور ایرانی را دارم؟ آیا چنین چیزی امکان‌پذیر است؟ خوب در پاسخ به این سؤال باید عرض کنیم که خیر امکان خرید فالوورهایی که واقعی باشد وجود ندارد. چه برسد ایرانی باشد. در واقع فالوورهایی که توسط سایت‌ها و کانال‌ها به فروش می‌رسد. ماهیتی رباتیک دارند.

البته برخی از فروشندگان از ترفندهایی استفاده می‌کنند که میزان ریزش آن‌ها را کم تر و یا به صفر می‌رسانند. در واقع ممکن است بر اساس قوانین و الگوریتم‌های حفظ حریم خصوصی و امنیت اینستاگرام خیلی زود ارسال فالوور غیرواقعی و غیر ارگانیک سخت‌تر شود. درصورتی‌که وب‌سایتی ادعا کند به شما امکان خرید فالوور ایرانی را می‌دهد.باید توجه کنید که این صرفاً یک شگرد تبلیغاتی است.

گران بودن برخی از پلن‌های فالوور به دلیل ساختن آن‌ها با نام و عکس و حتی بیوی ایرانی است. بسیاری به‌اشتباه فکر می‌کنند که این صفحات واقعاً توسط انسان مدیریت می‌شوند. خوب نیاز به تحقیق ندارد. مگر می‌شود که یک سری به‌عنوان زیرمجموعه یک سایت صفحات دیگر را فالوو کنند؟ مثلاً آن صفحه در ازای پرداخت یک مبلغ به آن‌ها، از فالوورهای ایرانی می‌خواهد لیستی که به آن‌ها می‌دهد را دنبال کنند؟

آیا به جز خرید فالوور ایرانی اینستاگرام به خرید لایک هم نیاز داریم؟

همه کسب و کارهای موجود در فضای اینستاگرام دوست دارند پست‌هایشان توسط افراد ایرانی لایک شده و به بازدید کنندگان ایرانی‌شان افزوده شود. پس بهتر است برای خرید لایک از سرویسی استفاده کنید که افراد کاملا ایرانی، فعال و واقعی پست‌های شما را لایک کنند. در این مواقع، اگر حرفی برای گفتن داشته باشید و به سراغ افراد علاقمند به موضوع پیج‌تان بروید، احتمال این که توسط آنها فالو شوید، بسیار زیاد است.

خرید لایک ارزان قیمت و به‌صرفه

کمتر شرکتی وجود دارد که لایک واقعی و بدون ریزش ارائه دهد. اما فالووران با داشتن ویژگی های مهم در ارائه سرویس های ارزان قیمت اینستاگرام امکان خرید لایک ایرانی ارزان قیمت را هم فراهم می‌کند، می‌تواند به عنوان بهترین شرکت انتخاب شود.

قبل از خرید لایک ارزان ایرانی به نکات زیر توجه کافی داشته باشید:

  • صفحه اینستاگرام خود را در حالت عمومی قرار دهید.
  • بعد از خرید لایک ایرانی ارزان سفارش شما بلافاصله اجرا می‌شود. پس قبل از آن تمام جوانب را بسنجید.
  • ممکن است هنگام لایک خوردن، با اندکی تاخیر مواجه شوید. اما نگران نباشید. این مشکل به‌زودی رفع می‌شود.
  • دقت داشته باشید، هنگام سفارش از نحوه پشتیبانی با خبر شوید تا هنگام بروز مشکل به‌راحتی بتوانید با آنها تماس بگیرید.

نتیجه گیری

اینستاگرام با محیط باز و قابلیت‌های فراوان امکان شروع یک کسب و کار خوب و کاملا حرفه‌ای را برای همه فراهم کرده است. اما در این اپلیکیشن برای موفق شدن به راهکارهای بسیاری نیاز است تا بتوان مطالب پیج را به بازدیدکنندگان زیادی نشان داد و روزانه با تعداد زیادی لایک روبرو شد.

این روزها اکثر پیج‌های تجاری و فروشگاهی با خرید لایک ارزان محبوبیت محصولات خود را در این اپلیکیشن بالا می‌برند. اما برای به نتیجه رسیدن باید به سراغ بسته‌های قابل اطمینان بروید تا در کنار خرید لایک ارزان قیمت، نسبت به واقعی بودن آن اطمینان داشته باشید. در این صورت شما با خرید لایک ارزان و واقعی اینستاگرام به سود بیشتر و بازدیدکننده فعال می‌‌رسید. در حالی که بابت آن هزینه زیادی پرداخت نکرده‌اید.

پیشنهاد ما به شما استفاده از پنل اینستاگرام فالووران میباشد که میتوانید به راحتی تمام سرویس های مورد نیاز برای پیج خود را مانند: خرید لایک ایرانی، خرید بازدید لایو، خرید ویو استوری و … را از سایت فالووران به بهترین قیمت و بالاترین کیفیت دریافت کنید.