طراحی نخستین سامانه شفافیت شهرداری در تبریز به گزارش کانال خبری ایران از اخبار آذربایجان شرقی ،ایرج شهین باهر گفت: با راه اندازی سامانه شفافیت، تمام اقدامات و اطلاعات اموال و امور شهرداری در اختیار مردم قرار می گیرد. وی خاطرنشان کرد: راه اندازی سامانه هوشمند شفافیت یک اتفاق بزرگ برای شهر تبریز و شاید […]

طراحی نخستین سامانه شفافیت شهرداری در تبریز

به گزارش کانال خبری ایران از اخبار آذربایجان شرقی ،ایرج شهین باهر گفت: با راه اندازی سامانه شفافیت، تمام اقدامات و اطلاعات اموال و امور شهرداری در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی سامانه هوشمند شفافیت یک اتفاق بزرگ برای شهر تبریز و شاید از یک پروژه یک هزار میلیاردی نیز ارزشمندتر است.

شهردار تبریز افزود: بیشترین آسیبی که متوجه شورا و شهرداری های دوره های قبل شد، از محل عدم شفافیت در امور بود و بر این اساس با پیگیری هایی که شورای پنجم داشت، در این دوره سامانه شفافیت طراحی شد.

شهین باهر راه اندازی این سامانه را گام مهمی در اصلاح رویه های غلط و مقابله با فساد اداری در شهرداری تبریز دانست و خاطرنشان کرد: این سامانه موجب می شود تا از هزینه های اضافی، سوءاستفاده و فساد جلوگیری و مشکلاتی که باعث بی سرو سامانی می شود، عملا رفع شود.

او گفت: تا پایان شورای پنجم این سامانه ها را رونمایی می کنیم و تحویل مردم تبریز می دهیم تا شاهد شفافیت در همه حوزه های شهرداری تبریز باشیم.