صافکاری خودرو در بهترین مرکز صافکاری   یکی از معمول ترین و رایج ترین خدماتی که برای انواع اتومبیل ها ارائه می شود ، صافکاری ماشین است . بدنه خودرو ، محافظ  آن می باشد و در معرض انواع ضربه و خراش چه در هنگام رانندگی معمول و چه هنگام تصادف می باشد . این […]

صافکاری خودرو در بهترین مرکز صافکاری

 

یکی از معمول ترین و رایج ترین خدماتی که برای انواع اتومبیل ها ارائه می شود ، صافکاری ماشین است . بدنه خودرو ، محافظ  آن می باشد و در معرض انواع ضربه و خراش چه در هنگام رانندگی معمول و چه هنگام تصادف می باشد . این ضربه ها و خراش ها می توانند سبب تو رفتگی و یا زدگی در خودرو شما شوند ؛ امروزه بجای اینکه به دنبال تهیه بدنه جدید برای اتومبیلتان باشید ، می توانید بهترین خدمات صافکاری را در تعمیرگاه صافکاری وستینال دریافت نمایید . این خدمات بدون هیچگونه  محدودیتی هم برای خودروهای داخلی و هم برای خودرو های خارجی قابل ارائه می باشد .

 

انواع روش های صافکاری

 

صافکاری در تعمیرگاه وستینال به چندین روش که شامل موارد زیر می باشد انجام می گردد :

 

_ صافکاری بی رنگ و صافکاری با رنگ

به نوع و شدت ضربه تصادف، صافکار تصمیم می‌گیرد که با قسمت آسیب دیده چه کند.گاهی ضربه طوری است که نیازی به نقاشی روی بدنه نیست و یک صافکار ماهر می‌تواند بدون رنگ قسمت آسیب دیده را صافکاری کند. کار به مهارت و دانش بالایی نیاز دارد.

گاهی اوقات در تصادف، ضربه زیادی به بدنه خودرو وارد می‌شود که مستقیماً رنگ خودرو را از بین می‌برد و یا در اثر ضربه زدن چکش و مراحل صافکاری، رنگ قسمت آسیب دیده از بین می‌رود. در این صورت نمی‌توان از صافکاری بدون ‌رنگ استفاده کرد. در این حالت صافکار باید از رنگ برای صافکاری قسمت آسیب دیده استفاده کند. در اکثر موارد صافکاری بدون رنگ امکان پذیر نیست.

عوامل تاثیرگذار بر صافکاری:

  1. تجهیزات صافکاری: تعمیر خوب، بدون ابزار و تجهیزات به روز و با کیفیت امکان پذیر نیست.
  2. مهارت‌‌های صافکار : مهارت صافکار از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا بدنه خودرو اولین چیزی است که توجه شما را به خود جلب می‌کند.

 

_ صافکاری با لیزر

صافکاری لیزری نوعی صافکاری بی رنگ و مدرن ترین نوع صافکاری در حال حاضر به شمار می‌آید. هنگام بروز تصادف حتی اگر رنگ بدنه خودرو دچار شکستگی شود از صافکاری لیزری استفاده می‌شود. در این روش با استفاده از لیزر و علم اپتیک (نور شناسی) به تعمیر سطوح خارجی بدنه خودرو می‌پردازند. مزیت استفاده از این نوع صافکاری این است که بخاطر حرارتی که لیزر از خود به جا می‌گذارد، طوری که هیچ رد و نشونه‌ای از صافکاری روی بدنه نمی‌ماند و صافکاری به بهترین شکل ممکن صورت می‌گیرد.

 

برای صافکاری خودرو خود می توانید به بهترین تعمیرگاه صافکاری شرق تهران مراجعه کنید ، برای راهنمایی و ارتباط با مجموعه وستینال می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید :

 

09128682286

 

_ صافکاری با دستگاه مغناطیسی

دستگاه مغناطیسی با سیستم امواج الکتریکی کار می‌کند. این امواج به گونه‌ای عمل می‌کنند که مولکول‌های فولاد را از هسته و مرکز ورق به جنبش در می‌آورند و باعث رفع فرو رفتگی‌های ناشی از تصادف روی بدنه خودرو می‌شوند.

 

_ صافکاری با دستگاه مکش (صافکاری با ساکشن)

این نوع صافکاری هم جزو صافکاری بدون رنگ محسوب می‌شود و برای ضربه‌های شدید قابل استفاده نیست. طرز عملکرد این دستگاه طوری است که قسمت‌های فرو رفته بدنه حین تصادف را با دستگاهی به حال اولیه خود در می‌آورند به طوری که هیچ ردی از خود به جای نگذارند.

_ صافکاری PDR

 در صافکاری پی دی آر ماشین  از صافکاری توسط گیره و میله‌های PDR که از جنس فولاد است انجام می‌شود. و برای فرو رفتگی‌های روی بدنه خودرو حتی فرورفتگی‌های ناشی از پرتاپ سنگریزه قابل استفاده است. استفاده از این میله‌ها به ظاهر ساده به نظر می‌رسند در حالی که نیاز به تجربه‌ی بالایی است.

چرا برای صافکاری ماشین ، مرکز لمس جادویی کاراک _ وستینال را انتخاب کنیم  ؟

 

صافکاری خودرو مهارتی در تعمیر بدنه خودرو است که همه صافکاران به خوبی قادر به انجام آن نیستند. اگر در اثر تصادف یا هر حادثه‌ای قسمتی از بدنه دچار فرورفتگی شود، برای بازگشت به حالت عادی به صافکار نیاز دارید. یک صافکار حرفه‌ای با بررسی قسمت‌‌های آسیب دیده و تخمین میزان آسیب، نوع صاف کردن را تعیین می‌کند.  تکنسین مجرب و متخصص وستینال ، با ظرافت و هنرمندی به دنبال رفع مشکلات بدنه اتومبیل شما به بهترین نحو خواهند بود .

متخصصین ما صفکار با استفاده از وسایل و دستگاه‌های دقیق و پیشرفته ، هر‌گونه مشکل ایجاد شده روی بدنه خودرو را از بین می‌برند تا بدنه به حالت اولیه بازگردد.

در وستینال  باد تا حد ممکن قطعات خودرو شما  تعویض نمی شوند . زیرا افت قیمت خودرو در صورت تعویض قطعات خیلی بیشتر از صافکاری با رنگ و بدون رنگ است. اگر صافکاری ماشین نیاز به رنگ داشته باشد، این خودرو به اندازه ضربه و رنگ ‌شدگی دچار افت قیمت می‌شود. در نتیجه باید در انتخاب صافکار خودرو بسیار دقت کنید و صافکاری خودرو خود را دست هر شخصی ندهید. زیرا علاوه بر پرداخت هزینه زیاد، ممکن است خودروی شما ظاهر خوبی نداشته باشد و به قولی از خودروی خود دل زده شوید.