شیائومی بخریم یا نخریم مسئله این است   با محبوبیت روز افزون برند شیائومی در سراسر جهان، قطعا هنگام خرید گوشی، انتخاب از میان مدل‌های تولید شده توسط این کمپانی جزء بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. فکر می‌کنید چه ویژگی‌هایی از گوشی خیال شما را از مناسب بودن آن راحت می­کند؟ با ما در این مطلب […]

شیائومی بخریم یا نخریم مسئله این است

 

با محبوبیت روز افزون برند شیائومی در سراسر جهان، قطعا هنگام خرید گوشی، انتخاب از میان مدل‌های تولید شده توسط این کمپانی جزء بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. فکر می‌کنید چه ویژگی‌هایی از گوشی خیال شما را از مناسب بودن آن راحت می­کند؟ با ما در این مطلب همراه باشید تا علاوه­بر بررسی فناوری­های جدید در گوشی های موبایل شیائومی، ببینیم آیا خرید موبایل از این برند منطقی است یا خیر؟

1. طراحی مدرن و به­روز

اگر به‌دنبال طراحی­های به‌روز و مدرن هستید، ما به شما خرید از برند شیائومی را پیشنهاد می‌کنیم؛ زیرا این برند با خلاقیت و نوآوری توانسته ­است طراحی­های جدید و متنوعی بر روی گوشی‌های خود پیاده کند که برای تمام سلیقه­‌ها مناسب هستند. به­علاوه، طراحان شیائومی در زمینه رنگ­ها عالی عمل کرده‌اند و طیف وسیعی از رنگ­ها را در تولیدات خود به­کار برده­اند.

2. سخت ­افزارهای قدرتمند

قدرت پردازش گوشی­های شیائومی و سخت­افزار عالی که در آن به­کار برده می­شود، یکی از نقاط قوت این برند است. کمپانی شیائومی با شرکت کوالکام همکاری می­کند که در ساخت انواع تراشه­ها متخصص است؛ درنتیجه، شیائومی از تراشه­های مدرن و بسیار پیشرفته در ساخت گوشی های موبایل خود استفاده می­کند. این همکاری در زمینه تراشه و سخت­افزار، گوشی­های شیائومی را جزء بهترین­ها قرار داده ­است.

3. دوربین­های عالی

یکی دیگر از دلایلی که گوشی­های شیائومی را در میان افراد محبوب می‌کند، استفاده از دوربین­ها، در تعداد و کیفیت متنوع است. اگر علاقمند به عکاسی با موبایل هستید یا دوربین گوشی برایتان اهمیت بالایی دارد، می­توانید از تنوعی که گوشی­های شیائومی در این زمینه دارند استفاده و از میان آنها یک مدل مناسب، با دوربین سه گانه یا چهار گانه، انتخاب کنید.

 

4. ذخیره اطلاعات با ظرفیت بالا

کمپانی شیائومی، گوشی­های خود را با ظرفیت­های مختلف به بازار عرضه می­کند تا هر فردی بر اساس نیاز خود یکی از این ظرفیت­ها را انتخاب نماید. این تنوع در ظرفیت حافظه داخلی، باعث می­شود که خریداران حق انتخاب بیشتری داشته باشند و بر اساس استفاده­ای که از گوشی دارند، ظرفیت حافظه­ای که لازم دارند را  تهیه کنند. البته، هر چه ظرفیت حافظه بالاتر برود، قیمت آن گوشی هم بیشتر می‌شود.

5. باتری و سرعت بالا در شارژ شدن گوشی

در ساخت بسیاری از گوشی­های شیائومی، از باتری‌هایی با ظرفیت بالا استفاده شده است که می‌تواند گوشی را برای مدتی طولانی روشن نگه دارد. به­علاوه، این برند توانسته با تولید شارژرهای توربو و هایپر شارژر، باتری­های متفاوت برای مقاصد گوناگون بسازد و در گوشی­های خود قرار دهد.

6. نمایشگرهای باکیفیت

یکی دیگر از نقاط قوت گوشی­های شیائومی، صفحه نمایش آنها است. نمایشگرهای ساخته شده توسط کمپانی شیائومی، در انواع مختلف با رزولوشن، نرخ نوسازی و روشنایی بالا تولید می­شوند که بسیار خوب و با کیفیت هستند.

7. رابط کاربری MIUI

یکی از فناوری‌های جذاب که در گوشی­های شیائومی از آن استفاده شده، رابط کاربری MIUI است که روز به روز پیشرفته­تر می­شود. این رابط کاربری بخش­های متنوع و قابلیت شخصی سازی بسیار روان و سبکی دارد. هچنین، قابلیت­های اختصاصی زیادی مانند گیم توربو و ویدئو تول باکس دارد و به کمک آن می­توان در گوشی فضای دومی اضافه و در مواقع لزوم از آن استفاده کرد.

8. پشتیبانی از شبکه ارتباطات 5G

برای بررسی فناوری‌های جدید در گوشی های موبایل شیائومی، لازم است که به پشتیبانی آنها از شبکه 5G هم اشاره کنیم. در حالی که بسیاری از شرکت­ها هنوز نتوانسته­اند شبکه 5G طراحی کنند، کمپانی شیائومی چندین مدل گوشی که مجهز به 5G است را به بازار عرضه کرده ­است.

9. قیمت مناسب

یکی دیگر از دلایلی که افراد را تشویق به خرید از برند شیائومی می­کند، قیمت مناسب گوشی­های آن است. اقتصادی بودن گوشی­های شیائومی مختص به میان­رده­ها و سری­های ردمی و پوکو نیست، بلکه حتی پرچمداران این برند هم بسیار اقتصادی هستند. مقرون به­صرفه بودن گوشی­های شیائومی باعث می­شود تا افراد از طبقه­های اجتماعی و اقتصادی مختلف، قادر به خرید آنها باشند.

10.خدمات پس از فروش

یکی از نکات مهم در هنگام خرید گوشی، اصل بودن و داشتن گارانتی معتبر است. از آنجا که نماینده‌های رسمی بسیاری برای برند شیائومی در ایران وجود دارد، مشتریان می­توانند با خیال راحت گوشی شیائومی مورد نظرشان را خریداری و درصورت هرگونه مشکل، به این دفاتر مراجعه کنند تا از پشتیبانی و خدمات پس از فروش بهره­مند شوند.

کلام آخر

اکنون با بررسی فناوری­های جدید در گوشی های موبایل شیائومی و معرفی امکانات این کمپانی، شما می‌توانید با خیالی آسوده از این برند خرید کنید. با درنظر گرفتن موارد فوق، به نظر شما آیا بهتر است گوشی شیائومی بخریم یا نخریم؟

منبع خبر:

https://www.bultannews.com/fa/news/731912/بررسی-فناوری-های-جدید-در-گوشی-های-موبایل-شیائومی