شرکت توزیع و پخش مواد اولیه شیمیایی شرکت پویش اروین میعان به عنوان یک شرکت وارد کننده مواد شیمیایی متخصص، انواع محصولات شیمیایی را وارد و به بازارهای مختلف عرضه می‌کند. این شرکت ممکن است در زمینه‌های مختلف شیمیایی فعالیت کند، از جمله املاح معدنی، مواد اولیه شیمیایی، مواد شیمیایی صنعتی، مواد شیمیایی کشاورزی، مواد […]

شرکت توزیع و پخش مواد اولیه شیمیایی

شرکت پویش اروین میعان به عنوان یک شرکت وارد کننده مواد شیمیایی متخصص، انواع محصولات شیمیایی را وارد و به بازارهای مختلف عرضه می‌کند. این شرکت ممکن است در زمینه‌های مختلف شیمیایی فعالیت کند، از جمله املاح معدنی، مواد اولیه شیمیایی، مواد شیمیایی صنعتی، مواد شیمیایی کشاورزی، مواد شیمیایی پتروشیمی، مواد شیمیایی پلیمری، مواد شیمیایی پایه، مواد شیمیایی آزمایشگاهی، مواد شیمیایی آرایشی و بهداشتی، مواد شیمیایی خوراکی و غیره. این شرکت با همکاری تولیدکنندگان بین‌المللی و تأمین‌کنندگان معتبر، محصولات با کیفیت و استاندارد را وارد کرده و به مشتریان خود ارائه می‌دهد. همچنین، شرکت‌های واردکننده مواد شیمیایی معمولاً از تخصصی‌ترین کادر فنی و بازرگانی برای ارائه مشاوره‌های لازم به مشتریان خود بهره‌برداری می‌کنند.

وارد کننده پودر اروزیل

پودر اروزیل یک ماده معدنی است که از ترکیب سیلیسیم‌دی‌اکسید، آلومینیوم‌اکسید و سدیم‌اکسید تشکیل شده است. این پودر به عنوان یک افزودنی غذایی در بسیاری از محصولات غذایی به کار می‌رود، به خصوص در مواردی که نیاز به رسیدگی به رطوبت و خاصیت چسبندگی محصول دارد. همچنین، پودر اروزیل در صنایع دارویی و تولید مواد شوینده نیز کاربرد دارد.

 

کاربرد پودر لروزیل

پودر اروزیل به دلیل خواص ضدباکتریالی، ضد التهابی، ضد قارچی و آرامبخش، در بسیاری از حوزه های پزشکی، بهداشتی، آرایشی و تجملاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از کاربردهای پودر اروزیل عبارتند از:

درمان عفونت های پوستی: پودر اروزیل به دلیل خواص ضدباکتریالی و ضد التهابی، در درمان عفونت های پوستی مانند جوش، ترشح چربی، خارش، قرمزی و التهابات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

درمان عفونت های قارچی: بر اساس مطالعات، پودر اروزیل در استفاده طبی در درمان عفونت های قارچی موثر است.

ضد تعریق: پودر اروزیل به عنوان یک ماده ضد تعریق و جذب کننده ترشحات پوستی استفاده می شود.

آرامبخش پوست: پودر اروزیل، خواص آرامبخشی دارد و برای تسکین احساس ناراحتی و آرامش پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استفاده در آرایش: در صنعت آرایش، پودر اروزیل به عنوان یک پودر طبیعی استفاده می شود. این پودر دارای خاصیت جذب چربی پوست است و کمک به کاهش درخشش پوست می کند.

استفاده در محصولات بهداشتی و آرایشی: پودر اروزیل در تهیه محصولات بهداشتی و آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال در تهیه دستها و پای صابون، پودر، کرم، لوسیون، شامپو و محصولات دیگر بهداشتی و تجملاتی به کار می‌رود.

در کل، پودر اروزیل به عنوان یک ماده طبیعی با خواص درمانی و آرایشی، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و نقش مهمی در بهبود و حفاظت از سلامت پوست دارد.

وارد کننده اسید سیتریک

اسید سیتریک یک اسید ضعیف آلی با فرمول شیمیایی C6H8O7 میباشد که در گرید های صنعتی و خوراکی کاربرد های فراوانی دارد. اسید سیتریک در بسیاری از مواد غذایی ها مانند انواع میوه ها, انواع سبزیجات و… یافت میشود. اسید سیتریک در دو گرید اسید سیتریک خشک و اسید سیتریک آبدار یافت میشود. این ماده اولیه شیمیایی مزه ای ترش و خاص دارد که به دلیل خاصیت اسیدی بودن آن از رشد نمودن باکتری ها جلوگیری میکند. به همین علت است که به عنوان نکهدارنده در صنعت های غذایی و تنظیم کننده اسیدیته انواع غذا و همینطور یک عاکل ضد میکروبی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

 

 

فرمول شیمیایی C6H8O7
جرم مولکولی 192.027 g/mol
دمای جوش تجزیه می شود
نقطه ذوب 153 °C
حلالیت در آب 59g/100ml at 20 °C
cas no CAS NO: 77-92-9

 

با اینکه اسید سیتریک در گرید خوراکی در غلظت های بالای مرکبات یافت میشود اما در مقابل نیاز بازار, تولید اسید سیتریک از طریق مرکبات جوابگوی نیاز بازار در مقیاس تجاری و صنعتی نیست. روش رایج تولید اسید سیتریک, کشت یک کپک به نام اسپرژیل روی شکر است. جداسازی و ته نشینی آن سبب تولید کلسیم سیترات میشود, و از واکنش کلسیم سیترات با آب, اسید سیتریک به همراه کلسیم هیدروکسید بدست می آید؛

Ca3(C6H5O7)2 + 6H2O ——->3Ca (OH)2 + 2C6H8O7

وارد کننده سیلیکون متال

سیلیکون متال(silicon metal)یک ماده است که در صنعت کاربرد دارد و به نام سیلیکون معروف است. سیلیکون متال از چند عنصر مختلف شامل آلومینیوم، سیلیسیوم، کلسیم و غیره تشکیل شده است و بر اساس نوع استفاده و نوع نیاز دارای درصد خلوص های متفاوتی است. درواقع سیلیکون یک عنصر غیر فلزی محسوب میشود که در رنگ های خاکستری، فلزی مشاهده میشود و ظاهری سخت و ترد است. سیلیکون متال چیزی حدود ۲۷.۷ درصد از پوسته زمین را شامل میشود و میتوان گفت این عنصر دومین عنصر فراوان بر پوسته زمین است. اما جالب است بدانید که بلور ها و کریستال های خالص این عنصر به ندرت در طبیعت پیدا میشوند.

سیلیکون متال یا همان سیلیس بعد از اکسیژن دومین عنصر فراوان روی کره زمین محسوب میشود. در واقع سیلیس نام لاتین سیلیکون است و از آن گرفته شده است. جالب است بدانید که اولین بار سیلیکون ناخالص در 1811 کشف شد و در سال 1854 نوع کریستالی و خالص سیلیکون طی فرآیند الکترولیز به دست آمد. اما سیلیکون متال از طریق کاهش SiO2 در کوره الکتریکی تولید میشود و بعد محصول ناخالص را پالایش میکنند. سیلیکون از نظر خواص فیریکی داری رنگ خاکستری و جلای فلزی است. همچنین این ماده یک جامد سخت بوده و دارای ساختار بلوری هشت ضلعی است.