سگزآباد قرنطینه کامل می‌شود به گزارش رسانه خبری هاریکا از اخبار قزوین , منوچهر حبیبی در ستاد استانی مقابله با کرونای استان قزوین اظهار داشت: با توجه به شیوع بالای کرونای انگلیسی در شهر سگزآباد این شهر  قرنطینه ۱۰۰ درصدی می‌شود تا جلوی شیوع کرونای جهش‌یافته از آن گرفته شود. حبیبی اضافه کرد: در ایام […]

سگزآباد قرنطینه کامل می‌شود

به گزارش رسانه خبری هاریکا از اخبار قزوین , منوچهر حبیبی در ستاد استانی مقابله با کرونای استان قزوین اظهار داشت: با توجه به شیوع بالای کرونای انگلیسی در شهر سگزآباد این شهر  قرنطینه 100 درصدی می‌شود تا جلوی شیوع کرونای جهش‌یافته از آن گرفته شود.

حبیبی اضافه کرد: در ایام نوروز برنامه‌های مقابله با کرونا نه تنها تعطیل نمی‌شود، بلکه بیشتر تشدید خواهد شد و در همین چارچوب هم مقررات سفت و سخت شرایط رنگ‌بندی قرمز در شهرهای سگزآباد، ضیاءآباد و حیدریه باید توسط فرمانداران اعمال شود و فرمانداران وظیفه دارند که شرایط شیوع کرونا در شهرهای یادشده را با دقت بیشتری رصد کنند.

حبیبی با یادآوری اینکه در شهر ضیاءآباد مشکل حادی برای مدیریت کرونای انگلیسی نداریم، ادامه داد: با توجه به جمعیت کارگرنشین شهر سگزآباد، کارگرانی که ساکن و اهل سگزآباد هستند، طی 2 هفته آینده در سرکار حاضر نخواهند شد؛ چون رفت‌و‌آمدهایشان باعث انتشار ویروس در شهر بویین‌زهرا و واحدهای تولیدی استان قزوین می‌‌شود.