سفر یکروزه به اطراف تهران استان تهران، پایتخت ایران و یکی از پر جمعیت ترین شهرهای کشور می باشد که همه ساله پذیرای میهمانان بسیاری از سراسر کشور است. مردم در همه فصول سال با اهداف مختلف اعم از تفریح و گردش یا امور کاری و اداری به تهران سفر می کنند. شهر تهران به […]

سفر یکروزه به اطراف تهران

استان تهران، پایتخت ایران و یکی از پر جمعیت ترین شهرهای کشور می باشد که همه ساله پذیرای میهمانان بسیاری از سراسر کشور است. مردم در همه فصول سال با اهداف مختلف اعم از تفریح و گردش یا امور کاری و اداری به تهران سفر می کنند. شهر تهران به شلوغی و جنب و جوش معروف است اما کمتر کسی از جاهای دنج و آرام بخش اطراف این شهر اطلاع دارد. روستاهای اطراف تهران بهترین مکان ها برای فرار از هیاهوی شهر و تجربه ای لذت بخش در طبیعت هستند. اگر شما هم قصد سفر یکروزه به پایتخت کشورمان ایران را دارید، با ما همراه باشید تا بکر ترین مناطق تفریحی را به شما معرفی کنیم.

روستاهای اطراف تهران

شهر تهران به دلیل آب و هوای مطبوعی که دارد، از گذشته محل سکونت مردم بوده و به تدریج با گسترش یافتن روستاها، تبدیل به بزرگترین کلانشهر ایران شده است. با این حال روستاهای تهران همچنان برای مسافران و گردشگران از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند. در ادامه اطلاعات مختصر چند تا از دیدنی ترین روستاهای تهران برای شما آمده است:

لواسان

لواسان واقع در شهرستان شمیرانات، یکی از خوش آب و هوا ترین مناطقی است که در سفر یکروزه به اطراف تهران حتما توصیه می شود. مناظر طبیعی چشم نواز و جاذبه هایی همچون دریاچه سد لتیان، آبشار ناران و آبشار کفتارلو در این ناحیه سبب شده است افراد زیادی برای تفریح  و گردش به مقصد لواسان عزیمت کنند.

کردان

روستای کردان در میانه تهران و کرج از دنج ترین و آرام بخش ترین جاهایی است که می توانید برای سفر یکروزه خود انتخاب کنید. طبیعت کوهستانی و هوای خنک این منطقه در کنار جاذبه های تاریخی همانند برج مقبره و مقبره امامزاده حسین(ع)، روستای کردان را به محیطی بی نظیر برای گذراندن تعطیلات تبدیل کرده است.

آهار

روستای آهار به مانند تکه ای از بهشت در شمال تهران واقع شده است و با طبیعت بکر و تماشایی خود، گردشگران بسیاری را به سمت خود می کشاند. در روستای آهار که جزو شهرستان شمیرانات به شمار می آید، رودهای شکر آب و پیش کنگ جاری شده و فضایی سرسبز و روح انگیز پدید آورده اند. اگر اهل دوچرخه سواری هستید حتما به این روستا سفر کنید و از دوچرخه سواری در هوای پاکیزه و مطبوع کوهستانی لذت ببرید.

شهریار

شهریار در غرب تهران، یکی از دیدنی ترین روستاهای تهران بوده و به دلیل آب و هوای خوبی که دارد عده زیادی اقدام به سکونت و ساخت و ساز مسکن در این منطقه کرده اند. جریان هوایی معروف به” باد شهریار” از سمت غرب به شرق در این ناحیه می وزد و محیط مطبوعی را پدید می آورد. ساکنین شهریار عمدتا به باغداری و کار در بخش صنعتی مشغول هستند.

برغان

روستای برغان که بین دو رود سنج و شاهرود واقع شده است، از توابع شهرستان ساوجبلاغ استان البرز می باشد و با هوای دلپذیر و فضای جنگلی خود همواره مورد استقبال طبیعت گردان قرار می گیرد. هنگام سفر به این روستا فراموش نکنید از آتشگاه کرج، حسینیه برغان، مسجد برغان، پل برغان، قلعه ایلخانی و زیارتگاه چهل دختر بازدید کنید.

اجاره ویلا از طریق سایت رنتی جا

اگر قصد سفر یکروزه به اطراف تهران را دارید، حتما به اجاره ویلایی شیک و راحت هم فکر کنید تا بعد از گردش و تفریح بتوانید مدتی در آنجا استراحت کنید. همینطور اگر به همراه خانواده یا اقوام سفر می کنید و قصد ندارید برای ناهار و شام به رستوران بروید، خودتان می توانید به سادگی در ویلایی که اجاره کرده اید غذا بپزید و از دورهمی خانوادگی لذت ببرید. سایت رنتی جا از بهترین سایت هایی است که ویلاهای متنوع با قیمت هایی مناسب را جهت اجاره به مسافران ارائه می دهد. شما می توانید به آسانی و از طریق این سایت نسبت به اجاره ویلا اقدام کنید.