سالنامه مهاجرتی ایران سال ۱۴۰۱ منتشر شد به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  سالنامه مهاجرتی ایران سال ۱۴۰۱ منتشر شد  به گزارش خبرگزاری هاریکا، رصدخانه مهاجرت ایران یک نهاد پژوهشی است که در زمینه تحلیل داده‌های مهاجرتی فعالیت می کند. این نهاد با هدف ارائه داده‌ و تحلیل‌های به‌روز و قابل‌اعتماد در زمینه […]

سالنامه مهاجرتی ایران سال ۱۴۰۱ منتشر شد

به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  سالنامه مهاجرتی ایران سال ۱۴۰۱ منتشر شد  به گزارش خبرگزاری هاریکا، رصدخانه مهاجرت ایران یک نهاد پژوهشی است که در زمینه تحلیل داده‌های مهاجرتی فعالیت می کند.
این نهاد با هدف ارائه داده‌ و تحلیل‌های به‌روز و قابل‌اعتماد در زمینه انواع مهاجرت در سال ۱۳۹۷، ذیل پژوهشکده سیاسیت‌گذاری دانشگاه شریف و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تاسیس شد.
کارگروه‌های جابه‌جایی تحصیلی و دانشجویی، مهاجرت‌های اجباری و پناهجویی، مهاجرت‌های اقتصادی از گروه‌های پژوهشی رصدخانه مهاجرت‌اند که با مدیریت دکتر بهرام صلواتی، پژوهشگر ارشد حوزۀ مهاجرت فعالیت می‌کند.
سالنامه مهاجرتی ایران سال ۱۴۰۱ در سایت رصدخانه مهاجرت ایران در این لینک https://imobs.ir/outlook/detail/22 قابل دسترسی است. امیدوارم براتون خبر   سالنامه مهاجرتی ایران سال ۱۴۰۱ منتشر شد براتون مفید بوده باشه

 
2022-12-24 04:05:22