لپ‌تاپ‌های گیمینگ Legion 5 رونمایی لنوو از نسل جدید ThinkPad X1 و Yoga با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل است. پس از لپ‌تاپ‌های گیمینگ Legion 5، لنوو از نسخه به‌روز شده دستگاه‌های سری ThinkPad X1 و Yoga که از پردازنده‌های نسل دوازدهم جدید اینتل استفاده می‌کنند، رونمایی کرد. لپ تاپ سری ThinkPad X1 لنوو لپ تاپ […]

پس از لپ‌تاپ‌های گیمینگ Legion 5، لنوو از نسخه به‌روز شده دستگاه‌های سری ThinkPad X1 و Yoga که از پردازنده‌های نسل دوازدهم جدید اینتل استفاده می‌کنند، رونمایی کرد.

سری ThinkPad X1 لنوو

لپ تاپ سری ThinkPad X1 لنوو

لپ تاپ سری ThinkPad X1 لنوو شامل نسل دهم X1 Carbon، نسل هفتم X1 Yoga و نسل دوم X1 Nano هستند و لنوو آنها را برای کاربران تجاری طراحی کرده است که مانند بسیاری از افراد کار خود را از راه دور و به صورت ترکیبی انجام می دهند. برای این منظور، همه این مدل ها دارای یک “نوار ارتباطی” جدید در بالای صفحه نمایش خود هستند که شامل یک دوربین HD استاندارد یا یک دوربین مادون قرمز Full HD Full-HD با چهار میکروفون است.

لنوو همچنین این دستگاه ها را به نمایشگرهای OLED مجهز کرده است که وضوح X1 Carbon 2.8K و وضوح X1 Yoga 4K را ارائه می دهند. نسل دهم X1 Carbon و نسل هفتم X1 Yoga در ماه مارس با قیمت پایه 1639 دلار و 1749 دلار و نسل دوم X1 Nano یک ماه بعد در آوریل با قیمت پایه 1659 دلار در دسترس خواهند بود.

سری Yoga لنوو

لپ تاپ سری Yoga لنوو

لنوو همچنین از دستگاه های جدید لپ تاپ سری Yoga لنوو از جمله Yoga 9i، Yoga 71 و Yoga 6 رونمایی کرد. 9i پرچمدار جدید تبدیل لنوو است که با پردازنده نسل دوازدهم جدید اینتل با گرافیک Iris Xe عرضه می شود. مدل جدید همچنین با پشتیبانی از بلندگوهای Bowers & Wilkins که به گفته لنوو بسیار بلندتر از قبل است، صدای بسیار بهبود یافته ای دارد. صفحه نمایش لمسی OLED IPS دستگاه نیز نسبت تصویر 16:10، وضوح 4K و دقت رنگ 100% DCI-P3 را ارائه می دهد.

7i همچنین در نسخه های 14 اینچی (2.8K OLED) و 16 اینچی (60 هرتز 2.5K LCD) با صفحه نمایش لمسی، هر دو با پردازنده Core i7 اینتل، گرافیک Iris Xe، شارژ سریع و نمایشگر بهینه شده برای کارهای گرافیکی در دسترس خواهد بود. مجهز بودن.

Yoga 9i احتمالاً در سه ماهه دوم سال 2022 با قیمت پایه 1399 دلار وارد بازار خواهد شد. نسخه 16 اینچی Yoga 7i با قیمت 899 دلار و نسخه کوچکتر با قیمت 949 دلار به فروش می رسد و هر دو در سه ماهه دوم سال جاری به فروش خواهند رسید. در نهایت، Yoga 6 که لنوو از آن برای ساخت مواد بازیافتی استفاده می‌کرد، با پردازنده Raizen 5000 با قیمت 749 دلار عرضه می‌شود.