رشد شرکت های دانش بنیان تقریبا متوقف شده به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  رشد شرکت های دانش بنیان تقریبا متوقف شده  به گزارش خبرنگار هاریکا، محمد علی زلفی گل در حاشیه نشست روسای پارک های علم و فناوری که امروز در وزارت علوم برگزار شد، به خبرنگاران گفت: هدف از برگزاری این […]

رشد شرکت های دانش بنیان تقریبا متوقف شده

به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  رشد شرکت های دانش بنیان تقریبا متوقف شده  به گزارش خبرنگار هاریکا، محمد علی زلفی گل در حاشیه نشست روسای پارک های علم و فناوری که امروز در وزارت علوم برگزار شد، به خبرنگاران گفت: هدف از برگزاری این نشست این بود که اولا فرمان سال را جدی بگیریم و برنامه های خود را برای تحقق اهداف فرمان سال در سال ۱۴۰۱ مشخص کنیم. نکته بعدی اینکه تدوین سند نظام ملی نوآوری به وزارت علوم محول شده و روسای پارک ها در حقیقت برای تدوین سند به ما کمک می کنند.
وی افزود: بنا داریم ارتباط بین مدارس، دانشگاه ها، پارک های علم و فناوری، مراکز رشد، شهرک های علمی و تحقیقاتی، بنیاد نخبگان و … و تمامی مجموعه هایی که به نوعی در نوآوری نقش دارند، احصا کنیم و همین امروز همه کسانی که ایده دارند می توانند آن را به وزارت علوم منتقل کنند.
زلفی گل ضمن اشاره به اینکه رشد شرکت های دانش بنیان تقریبا متوقف شده و باید به فکر زایش و رویش شرکت ها باشیم، گفت: برای این کار ما باید در جذب افراد صاحب ایده فعال تر برخورد کنیم و حمایت هایمان باید افزایش یابد.
وی افزود: آموزش ها را در دانشگاه ها و پژوهشگاه ها جدی بگیریم و برنامه هایی را برای آموزش دانشجویان که چگونه می توانند خلاقیت داشته باشند و صاحب ایده شوند داشته باشیم. در ادامه دانشجویان باید بتوانند ایده را منجر به برآیند و خروجی کنند. امیدوارم براتون خبر   رشد شرکت های دانش بنیان تقریبا متوقف شده براتون مفید بوده باشه

 
2022-04-11 15:25:16