رستوران‌ ها و کافی شاپ های هتل بزرگ شیراز را بشناسید در شهر خوش‌آوازه شیراز جاذبه‌های فراوانی وجود دارد که گردشگران را شیفته خود می‌کنند؛ آنچه شیراز را به یک شهر معروف تبدیل نموده چیزی نیست جز باغ‌های سرسبز و زیبا و شاعران بنامش. از طرفی مردم این شهر بسیار مهمان نواز بوده و با […]

رستوران‌ ها و کافی شاپ های هتل بزرگ شیراز را بشناسید

 رستوران روباز هتل بزرگ شیراز

در شهر خوش‌آوازه شیراز جاذبه‌های فراوانی وجود دارد که گردشگران را شیفته خود می‌کنند؛ آنچه شیراز را به یک شهر معروف تبدیل نموده چیزی نیست جز باغ‌های سرسبز و زیبا و شاعران بنامش. از طرفی مردم این شهر بسیار مهمان نواز بوده و با لهجه زیبای شیرازی تکلم می‌کنند که شیرینی خاص خودش را دارد؛ پس بهتر است شهر شیراز را در ابتدای لیست گردشگری خود قرار دهید. این شهر پر از اقامتگاه‌های کوچک و بزرگ است که توانسته‌اند رضایت مسافران را به دست آورند. یکی از زیباترین اقامتگاه‌های این شهر هتل بزرگ شیراز نام دارد و  رستوران‌ ها و کافی شاپ های هتل بزرگ شیراز زبانزد اکثر گردشگران است.

این اقامتگاه، هتلی بسیار زیبا و مجلل بوده که در مجاورت دروازه قرآن قرار گرفته است. هتل بزرگ با دسترسی بسیار عالی به اقصی نقاط شهر، امکانات فوق‌العاده، پرسنل مجرب و اتاق‌های تمیز و مرتبش توانسته رضایت مسافران را به دست آورد. از همه مهم‌تر اینکه هتل بزرگ جزو یکی از بهترین هتل‌ های شیراز است و یکی از دلایل آن داشتن سالن‌های پذیرایی متنوع و بزرگ است. ازجمله این سالن‌ها می‌توان به رستوران ها و کافی شاپ های هتل بزرگ شیراز اشاره کرد که هر کدام از آن‌ها ماجرایی شنیدنی و منویی پر و پیمان دارد. رستوران‌ ها و کافی شاپ های هتل بزرگ شیراز را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی هتل بزرگ شیراز

نمای هتل بزرگ شیراز از بیرون

هتل بزرگ شیراز، هتلی بزرگ و مجلل بوده که زیربنای آن چیزی حدود ۴۰ هزار مترمربع است. هتلی شناخته شده که در آبان ماه سال ۱۳۹۲ به بهره برداری رسیده و در یکی از مناطق خوش آب و هوای شیراز قرار دارد. این هتل بر فراز کوه‌های شمال شرقی قرار گرفته و دارای ۱۴ طبقه است. در واقع هتل بزرگ یکی از لوکس‌ترین هتل‌ های شیراز است که در مجموع ۱۵۸ واحد اقامتی را در برمی‌گیرد و اتاق های هتل بزرگ شیراز از طبقه هفتم تا دوازدهم قرار گرفته‌اند. باید بدانید هتل بزرگ شیراز از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و برای سفرهای خانوادگی، کاری و یا ماه عسل بسیار مناسب است.

از طرفی امکانات و خدمات هتل بزرگ شیراز بسیار عالی به ‌نظر می‌رسد که نظیر آن‌ها دستگاه خودپرداز، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، فروشگاه صنایع دستی، تاکسی سرویس، صندوق امانات و پارکینگ است. از دیگر مزایای رزرو هتل بزرگ شیراز لذت بردن از امکانات تفریحی و ورزشی آن نظیر سونا خشک و بخار، جکوزی، استخر و سالن بدنسازی است؛ همچنین باید بدانید هتل بزرگ شیراز دارای چند سالن بوده که برای انواع مراسم‌ها و همایش‌ها مناسب است. از دیگر خدمات این هتل نیز می‌توان به اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، روم سرویس، لاندری، خشکشویی، خدمات اتو، فکس، اتاق چمدان، آژانس مسافرتی و خدمات تهیه بلیط اشاره نمود.

رستوران ‌های هتل بزرگ شیراز

بعد از آشنایی با هتل بزرگ‌ شیراز؛ هتلی ۵ ستاره در شهر شاعرپرور سراغ رستوران ها و کافی شاپ های هتل بزرگ شیراز می‌رویم. وقتی این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنید، دیگر نباید نگران ناهار و شام باشید؛ حتی برای وعده صبحانه نیز هتل بزرگ سورپرایز خوبی برایتان دارد. در بوفه صبحانه هتل بزرگ شیراز می‌توانید انواع و اقسام خوراکی‌های خوشمزه مانند خشکبار، خیار، گوجه فرنگی، خیارشور، زیتون، گوجه گیلاسی، سبزی خوردن، لیمو ترش، خامه عسلی، خرما، کره، ارده، حلواشکری، شکلات صبحانه، کرم کنجد، انواع مربا، انواع پنیر و حلوا زرد شیراز را ببینید.

شاید تعجب کنید ولی بوفه صبحانه هتل بزرگ شیراز منوی پر و پیمان‌تری دارد که نظیر آن‌ها انواع غذاهای گرم مانند عدسی، حلیم، آش شیرازی، خوراک لوبیا، نیمرو، پنکیک ساده، انواع املت، سیب زمینی سرخ شده، اسنک، سبزیجات، اسنک مخلوط، فرنی، گراتین سبزیجات، قارچ، کلم بروکلی، اسفناج، هویج، سس شکلات، کارامل، تخم مرغ آبپز، پوره سیب زمینی، سبزیجات بخارپز، انواع میوه‌های تازه فصل، انواع کمپوت‌ها مانند سیب، گلابی، آلبالو و انواع ژامبون، کیک و غیره است. ازجمله نوشیدنی‌های گرم بوفه صبحانه هتل بزرگ شیراز نیز می‌توان شیر گرم، شیرکاکائو، چای، نسکافه و قهوه فرانسه را نام برد. نوشیدنی‌های سرد آن نیز شامل آب پرتقال، آب آلبالو، شیر سرد و آب آشامیدنی است. در کنار این غذاهای گرم انواع نان ایرانی مانند تافتون، سنگک، بربری، نان فانتزی، نان جو، نان باگت، نان شیرین و غیره سرو می‌شود.

اگر هتل بزرگ شیراز را رزرو کردید، حتماً برای صرف صبحانه از ساعت ۷ الی ۱۰ صبح به رستوران ایرانی در طبقه چهارم هتل مراجعه نمایید. در این رستوران آش شیرازی نیز در منو وجود دارد که می‌توانید سفارش دهید. اگر دوست دارید در محیطی دنج و آرام مشغول غذا خوردن شوید، حتماً رستوران ایرانی هتل بزرگ شیراز را انتخاب کنید. این رستوران جزو بهترین رستوران ‌های هتل بزرگ شیراز بوده که منوی جذابی از انواع غذاهای ایرانی را دارد. این غذاها شامل خورش، کباب، سالاد و انواع غذاهای محلی شیراز مانند دمپختک، لایی پلو و غیره است. باید بدانید رستوران ایرانی همواره آماده پذیرایی از ۴۰۰ نفر میهمان بوده و در کنار سفره رنگارنگش، میهمانان هتل را به یک موسیقی سنتی ایرانی نیز دعوت می‌کند.

رستوران پانارامیک هتل بزرگ شیراز نیز یکی از بهترین رستوران‌های شهر بوده که در طبقه سیزدهم هتل قرار گرفته است. این هتل چشم‌اندازی فوق‌العاده به شهر شیراز و کوه‌های اطراف داشته و انواع غذاهای فست فودی، پیتزا و ساندویچ را برای میهمانان آماده می‌کند.

رستوران دریایی هتل بزرگ شیراز نیز جزو جذاب‌ترین رستوران‌های این شهر است که در طبقه ششم هتل بزرگ قرار گرفته و چشم‌اندازی باشکوه از شهر شیراز را به نمایش گذاشته است. اگر هوس غذاهای دریایی مانند ماهی شوریده و انواع ماهی‌های لذیذ دیگر را کرده‌اید، حتما به رستوران‌ دریایی سر بزنید. جالب اینجاست که رستوران دریایی مطابق میل میهمانان غذاهای دریایی را مزه‌دار می‌کند و از همه مهم‌تر اینکه سرآشپزان حرفه‌ای در این رستوران مشغول به کارند تا لحظاتی خوش را برای میهمانان بسازند.

رستوران ایتالیایی هتل بزرگ شیراز هم در طبقه چهارم هتل قرار گرفته است. این رستوران محیطی آرام و دلنشین برای صرف ناهار و شام دارد. رستوران ایتالیایی انواع غذاهای لذیذ مانند مارگاریتا، پاستا و فتوچینی‌هایی مانند کوکتل را سرو می‌کند. در کنار این غذاها می‌توانید از گوش دادن به موسیقی دلنشینی که برایتان نواخته می‌شود هم لذت ببرید و یک شب رویایی در کنار خانواده و یا همسر خود داشته باشید. در بوفه ناهار و شام هتل بزرگ ‌شیراز انواع غذاها را خواهید دید که نمونه آن‌ها ته‌چین‌ مرغ، گردن با چلو، باقالی پلو با ماهیچه، فیله کباب گوسفندی، لاری گوشت، لاری مرغ، شیشلیک شاندیز، کباب ماهی، کباب میگو، انواع کلم پلو شیرازی، کوفته کباب، گوشت چنجه گوسفندی، دمپختک شیرازی، دیزی مخصوص هتل و انواع خورش‌های خوشمزه مانند خورش سبزی، خورش قیمه و خورش بادمجان است.

کافی شاپ های هتل بزرگ شیراز

باید به امکانات و خدمات هتل بزرگ شیراز دارا بودن چندین کافی شاپ را اضافه کنید. کافی شاپ های هتل بزرگ شیراز بسیار جذاب بوده و پرسنل مودب و خوش‌برخوردی دارد؛ همچنین اگر می‌خواهید همکاران خود را به یک قرار کاری دعوت کنید، کافی شاپ‌ های هتل بزرگ شیراز گزینه مناسبی به نظر می‌رسند. حتی اگر می‌خواهید لحظات خوشی را در کنار خانواده خود سپری کنید و یک عصر دلنشین را پشت سر بگذرانید این کافی شاپ‌ها گزینه مناسبی هستند.

توجه به خورد و خوراک یکی از مهم‌ترین موضوعات در سفر است؛ ازاین‌رو اگر تمایل دارید با انواع رستوران و کافی شاپ در هتل بزرگ شیراز بیشتر آشنا شوید می‌توانید ادامه این مطلب را در مقاله “رستوران‌ ها و کافی شاپ های هتل بزرگ شیراز” مطالعه کنید.

مرجع: ایران هتل آنلاین