راهنمای خرید و فروش کانتینر در تهران کانتینرها جزو ملزومات مهم در صنعت حمل و نقل می باشند به طوری که بدون وجود آنها، صنعت حمل و نقل تعریف امروز را نداشت. کانتینرها جابجایی کالاها در مسیرهای طولانی و همچنین سرعت و امنیت حمل و را تضمین می کنند. کانتینرها در ابعاد مختلف و استانداردی […]

راهنمای خرید و فروش کانتینر در تهران

کانتینرها جزو ملزومات مهم در صنعت حمل و نقل می باشند به طوری که بدون وجود آنها، صنعت حمل و نقل تعریف امروز را نداشت. کانتینرها جابجایی کالاها در مسیرهای طولانی و همچنین سرعت و امنیت حمل و را تضمین می کنند. کانتینرها در ابعاد مختلف و استانداردی در دنیا تولید می شود. شرکت های مختلف و بزرگی در تمام دنیا انواع کانتینر را متناسب با نیاز و نوع کالا تولید می کنند و در تمام دنیا از بندری به بندر دیگر و انباری به انبار دیگر جابجا می شوند.

کانتینر در اصل و به صورت کلی جعبه فلزی مستحکمی است که عایق متناسب با کالای بارگیری شده را دارد. کانتینرها برای حمل و نگهداری هر نوع موادی تولید و استفاده می شوند. از مواد خشک و الیاف تا مواد شیمیایی کارخانه ای و پتروشیمی، از مواد غذایی فاسدشدنی تا کانتینرهای یخچالی با دمای زیر صفر و …

کانتینر چیست و با چه استانداردی ساخته می شود

کانتینر سازه ای محکم و ایمن است که از اسکلت فلزی ساخته شده است. این سازه ها بر اساس استانداردهای ساخت و تولید کانتینر در جهان ساخته می شوند و در سراسر دنیا برای بارگیری و حمل و نقل کالاها و اجناس مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. با پیشرفت تکنولوژی می بینیم که استفاده از این محصول نیز دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است. اگر در گذشته استفاده از آن به حمل و نقل تعدادی از محصولات خاص محدود می شد، امروزه ساختار آن به گونه ای شده است که تمامی محصولات را میتوان با استفاده از آن ها به طور ایمن در انواع و اقسام سفر های حمل و نقل کرد.

در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با مدل های مختلف کانتینر آشنا کنیم تا علاوه بر شناخت آن ها بتوانید مشخصات و مزیت هر کدام را نیز بدانید و در هنگام خرید بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید و سازه ای که برایتان مناسب است را خریداری نمایید. با ما همراه باشید تا به بررسی انواع کانتینر بپردازیم؛

کانتینر 20 فوت

کانتینر 20 فوت یک محصول استاندارد است که برای نگهداری کالا در داخل مناسب است و حمل آن با تریلر جاده ای نیز با ابعاد استاندارد بزرگراه ها مطابقت دارد. این محصول بیشتر در حمل و نقل دریایی و زمینی استفاده می شود. اینگونه میتوان گقت که به طور تقریبی طول خارجی این سازه 6 متر و طول داخلی آن 5متر و 70 سانتی متر است. همچنین تفریبا دارای عرضی بین 2,3 الی 2,5 متر است و ارتفاق آن ها 2/5 متر نیز میرسند. وزن کانتینر 20 فوت بالغ بر 2/2 تن است.

کانتینر 40 فوت

این محصول با ویژگی هایی مانند ابعاد استاندارد و فضای مناسب می تواند انتخاب مناسبی برای بارگیری بهینه محصولات در صنعت حمل و نقل دریایی، هوایی و زمینی در خدمت افراد شاغل در این حرفه باشد و بازار این محصول بیشتر در این زمینه است. موضوع اصلی این صنعتی است که فضای مورد نیاز برای بارگیری همه محصولات را دارد و می توان همه را به آرامی و روان بارگیری کرد. از مزایای مثبت آن می توان به سرعت حمل و نقل، بارگیری و نصب بر روی جرثقیل اشاره کرد. طول کانتینر 40 فوت 12 متر بوده ولی از نظر عرض و ارتفاع با مدل 20 فوت خود تقریبا برابر است. عرض آن نیز 2,5 متر است اصلی ترین تفاوت بین کانتینر 20 فوت و 40 فوت در وزن آن هاست که کانتین 40 فوت تا 4 تن هم میرسد.

کانتینر یخچالی

مهم ترین موضوع و دلیل استفاده از کانتینر یخچالی این است که در حمل مواد خاص استفاده میشود که برخی از آن ها عبارت اند از:

  • حمل و نقل مواد مصرفی
  • دارو
  • گوشت
  • میوه
  • سبزیجات
  • موارد خاص تجهیزات پزشکی
  • و…

است. دلیل تولید کانتینر یخچالی با اینهمه امکانات پیشرفته تجارت بین المللی محصولات غذایی است که نیاز به حفظ کیفیت مورد نیاز در زمان تحویل به مشتری دارد و البته به همین دلیل، از دیگر سازه ها از محبوبیت بالایی برخوردار است.

دپوماشین مرکز خرید و فروش کانتینر

گروه صنعتی دپوماشین با سال ها تجربه درخشان در زمینه تولید انواع کانتینر و کانکس در تهران و ارسال آن ها به تمام نقاط کشور فعالیت مستمری را در این صنعت داشته است. دپوماشین بیش از 60 تجربه و دانش تولید را در مجموعه خود دارد که این باعث کیفیت بالای محصولات تولیدی شرکت است. این شرکت انواع کانکس مورد نیاز را تولید کرده و توانایی ساخت کانکس های سفارشی و اجرا در محل است. همچنین دپوماشین به عنوان یک مرکز فروش و خرید کانتینر و کانکس در تهران فعالیت می کند و شما می توانید کانکس و کانتینر مازاد و بااستفاده خود را به این شرکت بفروشید.

برای ارتباط با کانکس دپوماشین می توانید از طریق شماره تماس 44196595 با پیش شماره تهران اقدام نمایید و یا اینکه به آدرس اینترنتی depomachine.ir مراجعه کنید.

مزایای استفاده از کانتینر در حمل کالا

  1. کاهش هزینه های بسته بندی
  2. حمل یکپارچه محصولات با استفاده از کانتینر امکان پذیر است
  3. سرعت بارگیری، حمل و تخلیه بالایی دارند
  4. امن ترین روش برای حمل محصولات در مسافت های طولانی هستند
  5. و هزاران مزیت خوب دیگر

اجاره انبار کانتینری

شرکت دپوماشین با دارا بودن مساحت بالای کارگاهی، خدمات اجاره انبار ارائه می کند. این شرکت با استفاده از کانتینرهای دپو شده در محوطه امکان انبارداری انواع کالاهای خانگی مثل اثاثیه منزل و محصولات و کالاهای شرکتی و کارخانجات را دارد. اجاره کانتینر برای انبار در قالب قرارداد و به صورت اجاره ماهانه است.