راهنمای خرید سیستم های حفاظتی و امنیتی سیستم حفاظتی و امنیتی هوشمند سیستم امنیتی است که جهت نظارت ساختمان و اماکن در انواع مختلف با توجه به شرایط محیط مورد استفاده قرار می گیرد. اجرا و نصب سیستم حفاطتی ساختمان هوشمند اگر با فرد متخصص صورت گیرد بسیار حرفه ای و کارآمد خواهد بود. سیستم […]

راهنمای خرید سیستم های حفاظتی و امنیتی

سیستم حفاظتی و امنیتی هوشمند سیستم امنیتی است که جهت نظارت ساختمان و اماکن در انواع مختلف با توجه به شرایط محیط مورد استفاده قرار می گیرد. اجرا و نصب سیستم حفاطتی ساختمان هوشمند اگر با فرد متخصص صورت گیرد بسیار حرفه ای و کارآمد خواهد بود. سیستم های هوشمند حفاظتی و امنیتی ساختمان، کارخانه های صنعتی، تجاری، دزدگیر ویلا و سایر اماکن جهت حفظ امنیت اماکن در مقابل سرقت، آتش سوزی بسیار الزامی است و با توجه به نیاز و شرایط ساختمان های بزرگ به صورت حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم های حفاظتی و امنیتی ساختمان هوشمند انواع مختلفی دارد و صاحبان اماکن انتخاب های متعددی جهت اجرای این سیستم امنیتی دارند.

 

انواع سیستم های حفاظتی و امنیتی

 

سیستم اعلام حریق

ایمنی آتش نشانی یک الزام اساسی برای هر شرکت، تأسیسات، محوطه دانشگاه و شهرداری است. ایمنی در برابر آتش با تشخیص آتش شروع می شود و تشخیص آتش به معنی همه چیز است، از قطعات – حسگرها، دستگاه های آغازگر، اعلام کننده ها و پانل های کنترل – تا سیستم های یکپارچه. سیستم اعلام حریق بخش مهمی از ایمنی و آتش سوزی ساختمان و ساکنان آن است. عملکردهای زیادی وجود دارد که توسط سیستم اعلام حریق انجام می شود و ممکن است همه اینها برای شخصی که تازه کار با اعلام حریق را انجام می دهد کمی گیج کننده باشد و باید برای نصب و اجرا و بهبود عملکرد توسط متخصصی خود صورت گیرد.

سیستم اعلام حریق سایان، زیتکس،اعلام حریق زتا از محصولات ایرانی می باشد و برای ساختمان های کوچک مناسب است. اما سیستم اعلام حریق گلوبال فایر اروپایی می باشد و گارانتی مادام العمر را شامل می شود. .

جهت اطلاع از قیمت اجرای سیستم  اعلام و اطفا حریق آدرس پذیر و متعارف گلوبال فایر با شرکت فنی مهندسی فراحفاظ آموت تماس بگیرید.

سیستم اطفا حریق

سیستم های اطفا حریق بعد از اجرای سیستم اعلام حریق برای خاموش کردن، کنترل و یا در برخی موارد به طور کامل جلوگیری از گسترش یا وقوع آتش سوزی استفاده می شود. سیستم های اطفاء حریق کاربردهای بسیار متنوعی دارند و به همین دلیل امروزه انواع مختلفی از سیستم های اطفاء حریق برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. از این موارد، برخی از آنها هنوز در حال استفاده هستند، اما دیگر قانونی برای ساخت و تولید نیستند

سیستم‌های اطفاء حریق توسط کدهای انجمن ملی حفاظت از آتش، که به نام NFPA نیز شناخته می‌شود، کنترل می‌شوند. این سازمان کدها، مقررات و توصیه هایی را در مورد نصب و نگهداری صحیح این سیستم های اطفاء حریق می نویسد. به همین ترتیب، NFPA معیارهایی را نیز فهرست می کند که باید برای الزامات انواع خاصی از سیستم های اطفاء حریق برآورده شوند.

 

یک آتش سوزی کنترل نشده یک فاجعه برای ایمنی انسان، از دست دادن اموال و تداوم کسب و کار است. شعله های آتش و دود خطری برای سلامتی هستند، تجهیزات و مواد گران قیمت ممکن است از بین بروند و عملیات تجاری به طور ناگهانی متوقف می شود زیرا ساختمان قابل استفاده نیست. شرکت اعلام حریق و اطفا حریق آموت جهت خدمات مشاوره رایگان در خدمت شماست.

دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن (دزدگیر منزل و…) یا سیستم اعلام سرقت هوشمند منازل به عنوان یکی از فاکتور های مهم سیستم امنیت ساختمان مسکونی و تجاری، فروشگاه ها، مراکز اداری،سازمان ها و…. جهت جلوگیری از سرقت اماکن یا اعلام سرقت های مسلحانه و حفاظت از ساکنین بهترین دزدگیر اماکن استفاده می شود.

دزدگیر اماکن یا دزدگیر منزل وسيله ای است که به هنگام گذر شی یا فردی از حريم محافظت شده با اعلام صدای آژیر و یا تماس تلفنی اين عمل غيرقانونی را به فرد اعلام مي کند.دزدگيرهای منزل موجود در بازار هر چند از لحاظ ظاهری در انواع و اشکال مختلفی ارائه شده اند، ولی همگی آنها دارای يک ساختار مشترک می باشند.

دزدگیر پارادوکس ساخت محصول شرکت پارادوکس یکی از بهترین محصولات محافظتی ساختمان با کیفیت بالا و تنوع زیاد قابل نصب بر روی تمامی دستگاه های مرکزی سیستم اعلام سرقت پارادوکس می باشد.

دزدگیر پارادوکس

دزدگیر پارادوکس ساخت محصول شرکت پارادوکس یکی از بهترین محصولات محافظتی ساختمان با کیفیت بالا و تنوع زیاد قابل نصب بر روی تمامی دستگاه های مرکزی سیستم اعلام سرقت پارادوکس می باشد. دزدگیر sp4000  از پرکاربردترین سری دزدگیر پارادوکس می باشد.

سیستم اعلام سرقت اماکن هوشمند یا دزدگیر به عنوان یکی از فاکتور های مهم سیستم امنیت ساختمان مسکونی و تجاری، فروشگاه ها، مراکز اداری،سازمان ها و…. جهت جلوگیری از سرقت اماکن یا اعلام سرقت های مسلحانه و حفاظت از ساکنین استفاده می شود.سیستم اعلام سرقت وسيله ای است که به هنگام گذر شی یا فردی از حريم محافظت شده با اعلام صدای آژیر و یا تماس تلفنی اين عمل غيرقانونی را به فرد اعلام مي کند.دزدگيرهای موجود در بازار هر چند از لحاظ ظاهری در انواع و اشکال مختلفی ارائه شده اند، ولی همگی آنها دارای يک ساختار مشترک می باشند.

 

اکثر سیستم های اعلام سرقت دارای يک خط تحريک بسته ، که محل وصل حسگرهای بسته مي باشد،ودارای کنترل از راه دور(ريموت کنترل ) جهت روشن و خاموش کردن دستگاه هستند. همچنين مدارهای سیستم اعلام سرقت شامل مدار فرستنده-گيرنده ، مدار شارژ باتری اضطراری و مدار آژير ميباشد و در نهايت دزدگيرها ممکن است مجهز به تلفن کننده خودکار در هنگام تحريک نيز باشند.

 

دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته به عنوان ابزاری مهم در بحث نظارت و ایجاد امنیت مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین مداربسته بوش یکی از بهترین دوربین های حفاظتی می باشد. با توجه به نیاز روزافزون عموم افراد جامعه، با نیازهای حفاظتی متفاوت، به تهیه و نصب سیستم های نظارتی (نصب دوربین مدار بسته و …) میتوان گفت مهمترین دلایل استفاده از یک سیستم امنیتی در درجه اول حفاظت و امنیت بیشتر خانه، محیط کار، اموال و عزیزان در مقابل خطرات احتمالی طبیعت است؛ مانند، حمله حیوانات وحشی و نیز جلوگیری از سرقت و یا ارتکاب به جرم و جنایت.

علاوه بر این اکثر کاربران، در کاربری های تخصصی تر، نیاز دارند به اینکه، در تمام لحظات، بخصوص، ساعات عدم حضور در محل کارشان و به منظور کیفیت مدیریت  به طور پیوسته محیط کار و کارمندان خود را کنترل نمایند. در واقع، دوربین مداربسته در بسیاری از کاربری های تجاری و شغلی مهم مانند چشم دوم مدیران عمل میکند و تمام اتقاقات ریز و درشت دارای اهمیت برای مدیریت یک شرکت یا مجموعه تجاری را ثبت میکند.

 

 

شرکت فرا حفاظ آموت به عنوان بهترین شرکت اعلام حریق از ابتدا تا انتهای یک پروژه  سیستم حفاظتی و امنیتی(نصب دوربین مداربسته، دزدگیر، سیستم اعلام حریق، اطفا حریق و…) این اطمینان را به بهره‌بردار می‌دهد که یک راه‌حل بهینه، طراحی اقتصادی و قابل پیاده‌سازی را اجرا نموده و اهداف بهره‌بردار را مرتفع نماید.