رئیس مجلس فردا به تبریز سفر می‌کند به گزارش خبرگزاری هاریکا از اخبار آذربایجان شرقی ، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس فردا به تبریز سفر می‌کند شنبه با یک سفر نیم روزه به تبریز سفر می کند. در این سفر نیم روزه ، قالیباف در کنفرانس بزرگ بین المللی شیخ محمد خیبانی در سالن وحدت […]

رئیس مجلس فردا به تبریز سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری هاریکا از اخبار آذربایجان شرقی ، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس فردا به تبریز سفر می‌کند شنبه با یک سفر نیم روزه به تبریز سفر می کند. در این سفر نیم روزه ، قالیباف در کنفرانس بزرگ بین المللی شیخ محمد خیبانی در سالن وحدت دانشگاه تبریز شرکت خواهد کرد.

کنفرانس بین المللی شیخ محمد خیابانی ، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای ملی دوران مشروطه ، که در سال 1299 به شهادت رسید و امسال صدمین سالگرد شهادت وی است ، توسط مجلس شورای اسلامی و مجلس نمایندگان آذربایجان شرقی در تهران ، تبریز و شبستر به عنوان زادگاه شیخ محمد خیابانی برگزار می شود.

سفر رییس مجلس به تبریز

سفر رییس مجلس به تبریز که رییس مجلس در بدو ورود به تبریز با آرمانهای شهدا تجدید میثاق می کند و با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار می کند.به گزارش خبر گزاری هاریکا، سفر استانی قالیباف ، رئیس مجلس شورای اسلامی به آذربایجان شرقی و بررسی میدانی مشکلات این استان برای زمان دیگری برنامه ریزی شده است و این سفر فقط برای شرکت در همایش شهید شیخ محمد خیابانی است.