رئیس شورای اسلامی شهر گرمی: همدلی و اتحاد بین اعضای شورای شهر رمز توسعه است به گزارش کانال خبری شهر گرمی بهمن قهرمان زاده رئیس شورای اسلامی شهر گرمی در مراسم تودیع شهردار گرمی ضمن خیر مقدم به میهمانان گفت: شهرداری گرمی یکی از دستگاه های اجرایی است که در بحث تاج و با اجرای […]

رئیس شورای اسلامی شهر گرمی: همدلی و اتحاد بین اعضای شورای شهر رمز توسعه است

به گزارش کانال خبری شهر گرمی بهمن قهرمان زاده رئیس شورای اسلامی شهر گرمی در مراسم تودیع شهردار گرمی ضمن خیر مقدم به میهمانان گفت: شهرداری گرمی یکی از دستگاه های اجرایی است که در بحث تاج و با اجرای برنامه های متنوع در ابعاد مختلف سازنده عمل کرد از پیشگیری ” پشتیبانی ، ضد عفونی و تلاشهای م…ثر در این زمینه قابل ستایش است.

قهرمان زاده با تأکید بر اینکه همدلی و وحدت بین اعضای شورای شهر رمز توسعه است گفت: به دلیل وحدت و همدلی موجود بین اعضای شورای شهر ، شورای شهر گرمی به عنوان منظم ترین شورای و مصوبات آن قانونی ترین مصوبات شوراهای استان. ”

وی با عنوان اینکه ارتقاء درجه شهرداری به درجه بالاتر قطعاً موجب خدمات رسانی بهتر به شهروندان خواهد شد. افزود:در تلاش هستیم درجه شهرداری گرمی را ارتقاء دهیم.

قهرمان زاده با بیان اینکه بودجه شهرداری باید با اولویت مردم و نه سلیقه مدیران هزینه شود ، گفت: با تلاش اعضای شورای اسلامی و با توکل به خدا توانستیم افزایش دهیم بودجه شهرداری از 4 میلیارد تومان به 25 تومان. ”

پایان در پایان رئیس شورای شهر گرمی از تلاش های خستگی ناپذیر آقای حیدری سرپرست شهرداری و آقای کامرانی شهردار سابق تقدیر و برای آقای حسن زاده آرزوی موفقیت نمود.