رئیس «دبیرخانه جذب نخبگان» منصوب شد به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  رئیس «دبیرخانه جذب نخبگان» منصوب شد  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از بنیاد ملی نخبگان، طی حکمی از سوی ناصر باقری مقدم؛ قائم مقام بنیاد ملی نخبگان، «رئیس دبیرخانه جذب نخبگان» منصوب شد. در متن حکم باقری‌مقدم خطاب به سعید […]

رئیس «دبیرخانه جذب نخبگان» منصوب شد

به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  رئیس «دبیرخانه جذب نخبگان» منصوب شد  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از بنیاد ملی نخبگان، طی حکمی از سوی ناصر باقری مقدم؛ قائم مقام بنیاد ملی نخبگان، «رئیس دبیرخانه جذب نخبگان» منصوب شد.
در متن حکم باقری‌مقدم خطاب به سعید خدایگان آمده است:
«نظر به مراتب تعهد و تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی و پیشنهاد دبیر محترم هیأت جذب نخبگان در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، به استناد ساختار سازمانی بنیاد ملی نخبگان، به مدت سه سال به سمت «رئیس دبیرخانه جذب نخبگان» منصوب می‌شوید.
تحقق اقدام ملی ۲ از راهبرد کلان ۳ در سند راهبردی کشور در امور نخبگان، برنامه ریزی برای تحقق اهداف مرتبط در دبیرخانه جذب نخبگان و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های قانونی موجود در حوزه جذب نخبگان، بخشی از وظایف آن دبیرخانه است که امید می رود در طی انجام مسئولیت محقق شود.
توفیق جنابعالی را در پیشبرد و تحقق اهداف بنیاد ملی نخبگان و هم راستا با سیاست های دولت سیزدهم، از خداوند متعال خواستارم.» امیدوارم براتون خبر   رئیس «دبیرخانه جذب نخبگان» منصوب شد براتون مفید بوده باشه

 
2022-07-13 17:06:11