رئیس جامعه اورولوژی ایران انتخاب شد به گزارش هاریکا خبر , در بخش خبری سلامت ,به گزارش خبرگزاری هاریکا، سیدامیرمحسن ضیایی، در جلسه اخیر هیئت مدیره جدید جامعه اورولوژی ایران، با اجماع آ رأی همه اعضای حاضر به این سمت انتخاب شد. ضیایی، خرد جمعی، تصمیم جمعی، حمایت جمعی، توان جمعی و اجرای قاطع وجمعی […]

رئیس جامعه اورولوژی ایران انتخاب شد

به گزارش هاریکا خبر , در بخش خبری سلامت ,به گزارش خبرگزاری هاریکا، سیدامیرمحسن ضیایی، در جلسه اخیر هیئت مدیره جدید جامعه اورولوژی ایران، با اجماع آ رأی همه اعضای حاضر به این سمت انتخاب شد.
ضیایی، خرد جمعی، تصمیم جمعی، حمایت جمعی، توان جمعی و اجرای قاطع وجمعی تصمیمات هیئت مدیره را از سیاست‌های محوری هیئت اجرایی جدید جامعه عنوان کرد و بر حمایت بیشتر از ارولوژیست‌های جوان و دستیاران اورولوژی برای حفظ و ارتقا جایگاه رشته جراحی کلیه و مجاری ادرار و توان بالاتر در ارائه خدمات روزآمد و بهینه تخصصی و فوق تخصصی به مردم عزیز کشورمان در این دوره تاکید کرد.
وی توان ممتاز فکری، عملیاتی و تجربه علمی و اجرایی هیئت مدیره جدید جامعه اورولوژی ایران را از نقاط قوت این دوره برشمرد و استفاده از ظرفیت همه اعضا در راستای اهداف، مأموریت‌ها و مسئولیت‌های این جامعه مردم نهاد علمی و حرفه‌ای مهم را از مهمترین وظایف خود و همکارانش در هیئت اجرایی جامعه اورولوژی ایران دانست.
ضیایی، سابقه فعالیت به عنوان معاون آموزشی وزارت بهداشت، دبیر شورای عالی برنامه ریزی دانشگاه‌های علوم پزشکی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و رئیس جمعیت هلال احمر را در کارنامه دارد.
پیام تقدیر ضیایی از سیم فروش
رئیس جامعه اورولوژی ایران، در پیامی از ناصر سیم فروش رئیس دوره قبل جامعه اورولوژی تقدیر کرد.
در متن پیام ضیایی آمده است: ضمن تشکر از پیام محبت آمیزتان و آرزوی سلامتی برای جنابعالی، فرصت را مغتنم شمرده و از همه همکاران که در دوره‌های قبلی، این سازمان مردم نهاد علمی را به نحو شایسته ای اداره نموده‌اند و آن را به بنایی رفیع و مستحکم تبدیل نموده‌اند، تقدیر و تشکر نمایم. همچنین از همه همکاران که در انتخابات اخیر جامعه اورولوژی ایران به اینجانب و همکاران اعتماد نموده و ما را به خدمتگزاری خویش در هیئت مدیره جامعه برگزیدند قدردانی می‌نمایم، البته بدیهی است هیئت مدیره خود را نماینده همه جامعه اورولوژی کشور دانسته و تمامی مساعی خود را برای حل مشکلات همکاران و تأمین منافع آنها تا حد امکان و ارتقا علمی و فنی رشته اورولوژی و همچنین به طور همزمان بهبود سطح خدمات مرتبط با این رشته مهم علمی به مردم کشورمان مصروف خواهد نمود.
رجاء واثق دارم با توجه به ترکیب توانمندی که در هیئت مدیره قرار گرفته است و با توجه به روحیه و تجربه طولانی این همکاران در کنار انرژی و ابتکار و نوآوری جوانان، امکان اقدامات مؤثر از این نقطه نظر فراهم آمده است.
جامعه اورولوژی، علاوه بر ایفای مأموریت‌های علمی خویش تمرکز خود را بر رفع مشکلات حرفه‌ای همکاران با توجه ویژه به مسائل اورولوژیست های جوان و دستیاران رشته اورولوژی در کشور خواهد گذاشت و نقش خود را به عنوان خانه ارولوژیست های کشور به منصه ظهور خواهد رساند.
امیدوارم با حمایت طلبی و مطالبه گری منطقی بتوانیم ضمن تأثیر بر مصوبات و مقررات مراجع و نهادهای مرتبط وظیفه خود در این بخش با کفایت کامل به انجام برسانیم.
بدیهی است حمایت یکپارچه اعضا، شرکت فعال در برنامه‌های علمی، طرح مطالبات منطقی در قالب‌های کارشناسی شده و مبتنی بر شواهد تأثیر ما را به عنوان یک جامعه علمی فرهیخته و مقبول بر مراجع و مقامات مرتبط افزایش خواهد داد.
امیدوارم بتوانیم با همکاری و معاضدت همه جامعه اورولوژی ایران، گام‌هایی مطمئن و مؤثر در ارتقا رشته اورولوژی به عنوان رشته اصلی و مادر و همچنین تقویت انجمن‌های وابسته و شاخه‌های استانی و توسعه ارتباطات بین الملل برداشته و بتوانیم از ظرفیت همه همکاران در سراسر کشور بهره مند شویم. امیدوارم خبر  رئیس جامعه اورولوژی ایران انتخاب شد براتون مفید بوده باشه