دوره توانبخشی شناختی در اختلالات روانپزشکی برگزار می شود به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  دوره توانبخشی شناختی در اختلالات روانپزشکی برگزار می شود  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از ستاد علوم شناختی، با هدف آشنایی با ابزارهای نوین، تجربیات بالینی و مدل های موجود در حوزه توجه، حافظه و کارکرد های […]

دوره توانبخشی شناختی در اختلالات روانپزشکی برگزار می شود

به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  دوره توانبخشی شناختی در اختلالات روانپزشکی برگزار می شود  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از ستاد علوم شناختی، با هدف آشنایی با ابزارهای نوین، تجربیات بالینی و مدل های موجود در حوزه توجه، حافظه و کارکرد های اجرایی، دوره جامع توانبخشی در اختلالات روانپزشکی و نورولوژی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی برگزار می شود.
طراحی پروتکل های مداخله ای برای مشکلات شناختی و معرفی تکنولوژی های نوین حوزه توانبخشی با رویکردهای مبتنی بر شواهد از دیگر اهداف برگزاری این رویداد علمی و تخصصی عنوان شده است.
دوره جامع توانبخشی شناختی دراختلالات روانپزشکی و نورولوژی از مفاهیم تا مداخلات بالینی با معرفی ابزارها و تکنولوژی های نوین توسط گروه علمی سیناپس و آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و با حضور اساتید مجرب حوزه علوم شناختی، توانبخشی، روانپزشکی و نورولوژی اواخر بهمن ماه جاری برگزار می شود.
این دوره در چهار سرفصل مبانی، اختلالات شناختی ، توانبخشی شناختی و ابزارها برای دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های روانشناسی، علوم شناختی، کاردرمانی، گفتاردرمانی،شنوایی شناسی، روانپزشکی، نورولوژی، پزشکی، علوم اعصاب، علوم تربیتی و مشاوره برگزار می شود. امیدوارم براتون خبر   دوره توانبخشی شناختی در اختلالات روانپزشکی برگزار می شود براتون مفید بوده باشه

 
2023-02-01 19:03:04