دلایل کافی استفاده از خدمات پیچ رولپلاک نما در سازه لوکس قبل از اینکه اصلاً به استفاده از خدمات شرکت سازه لوکس به آن بپردازیم بیایید راجع به این صحبت بکنیم که اصلاً چرا نماهای سنگی بیشتر از همه استفاده می شود.  شاید در گذشته بیشتر شاهد این بودیم که از نماهای آجری استفاده می‌شد […]

دلایل کافی استفاده از خدمات پیچ رولپلاک نما در سازه لوکس

قبل از اینکه اصلاً به استفاده از خدمات شرکت سازه لوکس به آن بپردازیم بیایید راجع به این صحبت بکنیم که اصلاً چرا نماهای سنگی بیشتر از همه استفاده می شود.  شاید در گذشته بیشتر شاهد این بودیم که از نماهای آجری استفاده می‌شد که آجر سفالی و چه آجرهای سه سانتی که بیشتر به رنگ های زرد و نارنجی موجود بودند. خوب یکی از این دلایل زیبایی نماهای سنگی است و اینکه رنگی که نماهای سنگی به ساختمان شما می دهد مدرن تر محسوب می شود. البته این مدرن بودند در همین تهران و شهرهای اطراف و شهرهای مهم بیشتر از ۲۰ سال است که اهمیت دارد. یعنی مدت قاضی نیست و یک مرد ۲۰ ساله است اما هنوز هم موجود است. تنها چیزی که تغییر کرده این است که در نماهای سنگی از رنگهای مختلف سنگ برای ایجاد مود های جدید و اشکال مختلف سنگ کاری استفاده میشود. پس بیایید اعتراف کنیم که بشر به این نتیجه رسیده که نماهای سنگی بسیار زیباتر و مدرن تر هستند.

اما چرا شغلی به اسم محکم کاری سنگ نمای ساختمان یا پیچ و رولپلاک کردن سنگ نمای ساختمان به وجود آمده. دلیل عمده و اصلی آن این است که مساله ای که باید سنگ روی ساختمان محکم نگه دارند بعد از مدتی به دلیل فرسایش یا عوامل طبیعی آن چسبندگی سابق را ندارند و کم کم شل می شوند و این اجتناب ناپذیر است.

حالا این سوال پیش می آید که آیا پیچ رولپلاک کردن نمای ساختمان سازه ما را زشت میکند و زیبایی و مد آن کاسته و باعث انگشت نمایی آن می شود یا خیر؟

جواب و راه حل این موضوع بسیار ساده است وقتی که در تیم سازه لوکس کار پیچ و رولپلاک سنگ نما انجام می شود جای پیچ ها می تواند به وسیله مصالح یا موادی همرنگ سنگ ساختمان شما پوشانده شود و این مسئله می‌تواند زیبایی ساختمان شما را همچنان حفظ کند