دستگیری سارق سابقه دار طلاجات میلیاردی در اسفراین به گزارش کانال خبری ایران از اخبار خراسان شمالی ،فرمانده انتظامی اسفراین از دستگیری سارق سابقه دار طلاجات منزل به ارزش ۲ میلیارد ریال در اسفراین خبر داد. سرهنگ “مجید یگانه پور ” در مورد این خبر بیان کرد: در پي وقوع یک فقره سرقت منزل در […]

دستگیری سارق سابقه دار طلاجات میلیاردی در اسفراین

به گزارش کانال خبری ایران از اخبار خراسان شمالی ،فرمانده انتظامی اسفراین از دستگیری سارق سابقه دار طلاجات منزل به ارزش 2 میلیارد ریال در اسفراین خبر داد.

سرهنگ “مجید یگانه پور ” در مورد این خبر بیان کرد: در پي وقوع یک فقره سرقت منزل در یکی از مناطق شهرستان اسفراین در روز طبیعت موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ یگانه پور افزود: ماموران پليس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی ، بازبینی دوربین های مداربسته و بررسی چگونگی انجام سرقت موفق شدند فرد مظنون به سرقت را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در محل مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه متهم در بازجوئی های فنی پلیس به یک فقره سرقت منزل در روز طبیعت اعتراف کرد، یاد آور شد: متهم در بازجویی های انجام شده به سرقت طلاجات در منزل یک شهروند اسفراینی اعتراف و در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامي شهرستان اسفراین با بیان اینکه ارزش طلا و جواهرات کشف شده 2 میلیارد ریال بوده که تحویل مالباخته شد، خاطرنشان کرد: از مشارکت و همکاري خوب مردم با پليس قدرداني و از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليس 110 اعلام تا نسبت به دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.